Auteur Topic: Arnhem  (53981 keer gelezen)

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Arnhem
Reactie #75 Gepost op: 31 mei 2006 - 12:38:46
Haha nee ben maatje 46-48, maar volgens mij hebben ze geen incotex met knopengulp bij T&C.

Aaron

• Gast
Arnhem
Reactie #76 Gepost op: 31 mei 2006 - 13:44:21
Citaat van: "Vortex"
Haha nee ben maatje 46-48, maar volgens mij hebben ze geen incotex met knopengulp bij T&C.

Nee dat klopt. Ook geen 100% linnen overigens. Ik hoop op een beige en witte 100% katoen.

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Arnhem
Reactie #77 Gepost op: 14 juli 2006 - 23:50:31
Bij T&C 70% korting op alles. Laat al het mooie spul voor mij liggen ;)

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Arnhem
Reactie #78 Gepost op: 17 november 2006 - 21:38:37
Morgen weer 30% korting bij T&C (damn ga over een week op vakantie begint nu de uitverkoop :@)!

Allonjo!

• Bekijk profiel
Arnhem
Reactie #79 Gepost op: 25 november 2006 - 09:18:47
ze zijn vorige week begonnen bij Town And Country met een korting van 30% op de wintercollectie. Ik zou zeggen ga eens kijken.
on't blame it on sunshine;Don't blame it on moonlight;Don't blame it on goodtimes;Blame it on the boogie(8)

Pietro

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Arnhem
Reactie #80 Gepost op: 25 november 2006 - 19:44:28
Spuit elf. :lol:

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Arnhem
Reactie #81 Gepost op: 29 december 2006 - 16:29:20
Nu weer 50% korting bij T&C. Er hangt nog erg veel mooi (prachtige Fay jasjes, die me natuurlijk weer niet passen). Heb zelf een goede slag geslagen!!!

Aaron

• Gast
Arnhem
Reactie #82 Gepost op: 29 december 2006 - 17:04:06
Nu weer 50% korting bij T&C. Er hangt nog erg veel mooi (prachtige Fay jasjes, die me natuurlijk weer niet passen). Heb zelf een goede slag geslagen!!!

Wat heb je gekocht? Ik had je nog willen pm'en, maar ik dacht dat je naar Brazil was :oops: .

Wat ik zelf heb gekocht:

- Donkerpaarse baby alpaca shawl
- S150 Loro Piana shawl navy met witte, onderbroken overruit
- Jacob Cohen broek, donkerblauw/grijze twill, oranje stiksel, rood paardenharen label (super pasvorm!)

- Schitterend donkerblauw Corneliani ID jasje met blazerknopen, half open knoopsgaten, 2,5 knoops, sommige delen zijn gevoerd met een groenige tartan ruit.

Alles met 50% korting  8)

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Arnhem
Reactie #83 Gepost op: 29 december 2006 - 19:20:13
Citaat van: "Aaron"
Wat heb je gekocht? Ik had je nog willen pm'en, maar ik dacht dat je naar Brazil was :oops: .

Was idd naar Brasil, nu helaas alweer terug (wat heb ik het goed gehad zeg!!) :(

Heb zelf het volgende gehaald:

Borrelli Pantalon (grijs, flat front,geen omslag, knopengulp, handgestike naden, handgestike knoopsgaten, supermooie wol);
2 Falconeri truitjes (v-neck).

Heb ook nog hele mooie Fay jasjes gezien (met zo'n uitneembare binnenvoering) alleen hadden ze ze niet in mijn lengte :(

Denk dat ik over een tijdje weer terug ga als ze 70% korting hebben om de laatste parels er tussenuit te pakken (laat me ff weten wanneer dat is!!!) ;)

HotFudge

• Gast
Arnhem
Reactie #84 Gepost op: 29 december 2006 - 19:48:53
Citaat van: "Rogier"

Maud van Idols, een echt afgedankte  :lol:

Niet zo neerslachtig he :evil:

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Arnhem
Reactie #85 Gepost op: 29 december 2006 - 20:01:04
Citaat van: "Aaron"

Was idd naar Brasil, nu helaas alweer terug (wat heb ik het goed gehad zeg!!) :(

Heb zelf het volgende gehaald:

Borrelli Pantalon (grijs, flat front,geen omslag, knopengulp, handgestike naden, handgestike knoopsgaten, supermooie wol);
2 Falconeri truitjes (v-neck).

Heb ook nog hele mooie Fay jasjes gezien (met zo'n uitneembare binnenvoering) alleen hadden ze ze niet in mijn lengte :(

Denk dat ik over een tijdje weer terug ga als ze 70% korting hebben om de laatste parels er tussenuit te pakken (laat me ff weten wanneer dat is!!!) ;)

Jemig, dat zijn pas kortingen.... Daar kan maastricht nog niet tegen op....
Die beginnen voorzichtig met 20-30% en als er echt alleen maar rotzooi over is, dan gaat het voor 50% weg.

MIsschien als je morgen in maastricht bent, dat je dan bij montuler even kijkt voor een Fay..... Ze hebben daar nog veel hangen, overjassen, colberts etc allen met uitneembare voering!!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Arnhem
Reactie #86 Gepost op: 29 december 2006 - 20:25:23
Citaat van: "Migliore"
Jemig, dat zijn pas kortingen.... Daar kan maastricht nog niet tegen op....
Die beginnen voorzichtig met 20-30% en als er echt alleen maar rotzooi over is, dan gaat het voor 50% weg.

MIsschien als je morgen in maastricht bent, dat je dan bij montuler even kijkt voor een Fay..... Ze hebben daar nog veel hangen, overjassen, colberts etc allen met uitneembare voering!!

Ze hebben hier idd nette kortingen, zelfs tot 70% (wel helemaal op het einde).

Weet niet of ik kan scoren bij Montulet met een Fay colbertje met uitneembare voering omdat ik echt een lengtemaat nodig heb (49).

Heb trouwens nog even gebeld met S&S op donderdag en die jonge verkoper vertelde me dat ik waarschijnlijk niet veel moois tussen de aanbiedingen zou vinden. Toen vertelde hij ook nog dat ze die StefanoBi's (wholecuts) niet meer in 10 1/2 hadden... :(

Morgen laat ik trouwens in Nijmegen m'n nieuwe aanwinst even achter bij de kleermaker (Borrelli pantalon). Wordt dus niet Maastricht morgen, denk volgende week. Waarschijnlijk ook even afspraakje maken bij SuitSupply voor MTM jasje ;)

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Arnhem
Reactie #87 Gepost op: 06 januari 2007 - 16:37:55
Nu 70% korting bij Town & Country, ze hebben nog wel enkele pareltjes liggen (zoals een hele mooie Canali overjas, JC, Fay jasjes en veel pantalons!).

Heb zelf een hele mooie groene Canali das meegenomen en een lichtgroene Falconeri truitje.

Daarna even naar Smits gelopen (schoenenzaak) en daar hebben ze ook vanalles in de sale gegooid. Er staan enkele paren Santoni's (waaronder een BLOEDMOOIE moccasin !!!!).

Dus voor de mensen uit Arnhem: op naar T&C (zondag geopend) en Smits.

Gnis

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Arnhem
Reactie #88 Gepost op: 07 januari 2007 - 17:45:20
Nu 70% korting bij Town & Country, ze hebben nog wel enkele pareltjes liggen (zoals een hele mooie Canali overjas, JC, Fay jasjes en veel pantalons!).

Heb zelf een hele mooie groene Canali das meegenomen en een lichtgroene Falconeri truitje.

Daarna even naar Smits gelopen (schoenenzaak) en daar hebben ze ook vanalles in de sale gegooid. Er staan enkele paren Santoni's (waaronder een BLOEDMOOIE moccasin !!!!).

Dus voor de mensen uit Arnhem: op naar T&C (zondag geopend) en Smits.

Nog je advies opgevolgd Vortex:

Corneliani pak aangeschaft (normaal 1100, nu iets meer dan 300) en  overhemden van borrelli en ING J.  Mijn vrouw nog Tods van 530 voor 150. Tot slot nog een das van borrelli.

Over het pak ben ik erg te spreken: geen schoudervulling, shirtmouw inzet en stof van 60% bamboe.

Smits was helaas gesloten (verbouwing).

Nogmaals thx Vortex!
Do it
Do it right
Do it right now

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Arnhem
Reactie #89 Gepost op: 07 januari 2007 - 17:58:46
Dat zijn leuke hemden van Ign.Joseph heb er zelf ook een aantal.