Auteur Topic: T-shirts  (21441 keer gelezen)

Linger

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.532
  • The Mighty Linger
    • Bekijk profiel
T-shirts
Gepost op: 04 augustus 2020 – 20:54:11
Gents, ik ben op zoek naar goede, de beste, kwaliteit t-shirts. Zonder opdruk, logo hoeft ook niet (als t echt moet vooruit dan maar), maar pasvorm, materiaal, kleur/was-vastheid wel. In een paar kleuren. Welk merk excelleert?

Ralef

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.349
    • Bekijk profiel
Re: T-shirts
Reactie #1 Gepost op: 04 augustus 2020 – 21:17:03
Voor mij Velva Sheen.

Clay

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 6.359
    • Bekijk profiel
Re: T-shirts
Reactie #2 Gepost op: 04 augustus 2020 – 21:17:50
Asket

Heerst

  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
Re: T-shirts
Reactie #3 Gepost op: 04 augustus 2020 – 21:26:46
Unrecorded

kamikaze

  • Gebruiker
  • Berichten: 181
    • Bekijk profiel
Re: T-shirts
Reactie #4 Gepost op: 04 augustus 2020 – 22:27:50
Uniqlo. Voor dat geld hoef je ze niet eens te wassen

RJ

  • Gebruiker
  • Berichten: 328
    • Bekijk profiel
Re: T-shirts
Reactie #5 Gepost op: 05 augustus 2020 – 07:35:17
hema

Avvocato

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.765
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Re: T-shirts
Reactie #6 Gepost op: 05 augustus 2020 – 07:41:07
Majestic
The man with style, is the man who can smile

Velponi

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.361
    • Bekijk profiel
Re: T-shirts
Reactie #7 Gepost op: 05 augustus 2020 – 08:03:59
Uniqlo, hema... ik snap dat je op dit forum geconditioneerd kunt raken, maar mighty vraagt voor de verandering een keer níet naar bang for the buck.

Ik zou het niet weten trouwens, nooit in verdiept en het aanbod is natuurlijk enorm. Heddels heeft wel eens een uitgebreide vergelijking gemaakt in een zoektocht naar de 'perfect white tee', maar of je daar wat aan hebt.

BucharestBlues

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.593
    • Bekijk profiel
Re: T-shirts
Reactie #8 Gepost op: 05 augustus 2020 – 08:12:57
Ik vind die susu tees wel fijn. Zacht katoen en veel kleurvaster dan uniqclo, hema, we, brooks bros.

Clay

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 6.359
    • Bekijk profiel
Re: T-shirts
Reactie #9 Gepost op: 05 augustus 2020 – 08:15:45
Genoeg reviews idd.. Heddels lijkt uitgebreid getest te hebben maar daar zit Asket bijv niet in de selectie.

Bij guardian wel: https://www.theguardian.com/fashion/2017/aug/28/my-quest-for-the-perfect-plain-white-t-shirt


Voor mij winnen ze want: 15 sizing opties, in EU gemaakt, prima basic kleuren, evt in lichtgewicht stof te krijgen.


Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.697
    • Bekijk profiel
Re: T-shirts
Reactie #10 Gepost op: 05 augustus 2020 – 08:33:56
Uniqlo, hema... ik snap dat je op dit forum geconditioneerd kunt raken, maar mighty vraagt voor de verandering een keer níet naar bang for the buck.

Ik zou het niet weten trouwens, nooit in verdiept en het aanbod is natuurlijk enorm. Heddels heeft wel eens een uitgebreide vergelijking gemaakt in een zoektocht naar de 'perfect white tee', maar of je daar wat aan hebt.

Sure, maar een T-shirt. Hoe spannend kan het zijn? Zijn die dingen er überhaupt in laten we zeggen, SF-kwaliteit? En wat wil je er dan voor betalen?

Ik heb toevallig twee weken geleden wat verschillende kleuren T-shirts gekocht bij H&M. Veel keuze in kleuren en ronde- of V-hals. Ook in fit, zo je wil. De slim fit vind ik super en het materiaal is boterzacht. Afwerking gewoon goed. Al lang niet meer de armoe van pak weg tien jaar geleden. @ 8,99 Euro.

Overigens ook geen graai-rekken, maar alles gewoon netjes geordend in de winkel. Toch minder fysieke aanloop daar nu.




Linger

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.532
  • The Mighty Linger
    • Bekijk profiel
Re: T-shirts
Reactie #11 Gepost op: 05 augustus 2020 – 08:42:42
Thx mannen, hier kan ik wat mee. Wellicht wat achtergrond. Corona betekent thuis blijven betekent voor mij wat vaker tees uit de kast. Ik heb er natuurlijk een aantal en er zijn duidelijke verschillen in kwaliteit. Vreselijk duur zijn ze uiteindelijk niet, dus wil ik liever goede dan goedkope. Een blauwe van Northsea clothing bijvoorbeeld is prima. Kwaliteit katoen, model, pasvorm na wassen enzo. En de paar tees met opdruk die er door de jaren heen zijn bijgekomen gaan eruit - wil ik niet meer. Bon, ik ga op jacht.

Velponi

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.361
    • Bekijk profiel
Re: T-shirts
Reactie #12 Gepost op: 05 augustus 2020 – 08:42:43
Sure, maar een T-shirt. Hoe spannend kan het zijn? Zijn die dingen er überhaupt in laten we zeggen, SF-kwaliteit? En wat wil je er dan voor betalen?

Goeie vragen, geen antwoord op. Maar Linger vraagt nou eenmaal naar de beste kwaliteit en ik durf wel te stellen dat je dan niet bij hema of uniqlo uitkomt (al zal het idd niet 50x beter worden dan dat, en makkelijk 50x duurder).

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.697
    • Bekijk profiel
Re: T-shirts
Reactie #13 Gepost op: 05 augustus 2020 – 08:53:56
Ja, dat laatste vermoed ik dus ook. En dat lijkt me dus een grote mismatch als je kijkt naar waarvoor je ze gebruikt. Middagje casual de stad in op een warme zomermiddag en verder wat in en om het huis. Of de gym. Maar dat ben ik.

kamikaze

  • Gebruiker
  • Berichten: 181
    • Bekijk profiel
Re: T-shirts
Reactie #14 Gepost op: 05 augustus 2020 – 09:12:26
Eerlijk gezegd vind ik de kwaliteit van Uniqlo echt top (Supima katoen). Het antwoord is overigens niet eenvoudig te geven en is meer persoonlijk. Wat voor katoen wil je? Wat voor dikte wil je? Wat voor pasvorm wil je? Zoek dit eerst uit om een mogelijk antwoord te krijgen op je vraag