Auteur Topic: T-shirts  (31730 keer gelezen)

Linger

• Gebruiker
  • The Mighty Linger
    • Bekijk profiel
Re: T-shirts
Reactie #45 Gepost op: 02 augustus 2022 - 23:17:56
Benieuwd naar je ervaringen op lange termijn, shirts zien er wel interessant uit. Zeker omdat door thuiswerken je je toch iets anders kleed.

De Asket tees zijn nu twee jaar in gebruik en bevallen prima: kleurvast en vormvast (test: ondersteboven aan de waslijn met knijpers op de naden en dan niet diagonaal wegtrekken richting kraag zodat opvouwen zonder vouwen mogelijk blijft). Ik vind ze goed. Voor 35 eur per stuk.

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #46 Gepost op: 03 augustus 2022 - 16:29:45
Sundek in de test
Be yourself no matter what they say

Pitti Carabinieri

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #47 Gepost op: 03 augustus 2022 - 16:33:44
Na een aantal t-shirts van Paul&shark de laatste jaren, afgelopen weekend eentje van Etro en eentje van “a trip in a bag” gekocht. Vooral het shirt van “a trip” draagt erg fijn. 80% bio katoen en 20% Seacell (zeewier viscose).

Een basic tshirt van 89E. Dan dwing je jezelf in alle gevallen om het dragen fijn te vinden.
If you believe in telekinetics, please raise my hand.

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #48 Gepost op: 03 augustus 2022 - 16:59:30
De Asket tees zijn nu twee jaar in gebruik en bevallen prima: kleurvast en vormvast (test: ondersteboven aan de waslijn met knijpers op de naden en dan niet diagonaal wegtrekken richting kraag zodat opvouwen zonder vouwen mogelijk blijft). Ik vind ze goed. Voor 35 eur per stuk.

ja, blijven goed. met m'n linnen shirt laatst ook wat tshirts bijbesteld.

consiglieri

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #49 Gepost op: 04 augustus 2022 - 23:04:08
Een basic tshirt van 89E. Dan dwing je jezelf in alle gevallen om het dragen fijn te vinden.
50% sale. Heb nog een zeer oud Evisu t-shirt, fijnste shirt ever. Nu eindelijk eentje gevonden die zich daarmee kan meten. Fijner dan veel duurdere shirts. Fedeli ook fijn, maar tikje duurder.
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.

Willem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #50 Gepost op: 21 januari 2025 - 19:46:36
Graag jullie advies. Heb jaren lang t-shirts gedragen van Saint Basics. Helaas is de zaak niet meer en zijn de t-shirts met lange mouwen aan vervanging toe. Draag ze onder truien met crewneck en had daarom ook steeds shirts met ronde hals. Met welk merk hebben jullie momenteel goede ervaringen? Hou er niet echt van dat de hals zichtbaar wordt boven de rand van de trui. Of moet ik dat gewoon accepteren?

L.deJong

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • AuthenticFit
Reactie #51 Gepost op: 21 januari 2025 - 22:35:05
Graag jullie advies. Heb jaren lang t-shirts gedragen van Saint Basics. Helaas is de zaak niet meer en zijn de t-shirts met lange mouwen aan vervanging toe. Draag ze onder truien met crewneck en had daarom ook steeds shirts met ronde hals. Met welk merk hebben jullie momenteel goede ervaringen? Hou er niet echt van dat de hals zichtbaar wordt boven de rand van de trui. Of moet ik dat gewoon accepteren?
Uniqlo is best bang for buck.
Anders merz b schwanen of ander japans merk voor beste kwaliteit.

Heb zelf sunray, let wel op de dikte.

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Reactie #52 Gepost op: 21 januari 2025 - 22:37:10
Ik draag als ondershirt alleen nog maar intimissi uomo. Kost niks, vaak 6 voor 5 oid aanbiedingen. Prima pasvorm en materiaal.
The man with style, is the man who can smile

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #53 Gepost op: 21 januari 2025 - 23:43:13
Die of die van Tezenis (zelfde concern)
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

RJ

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #54 Gepost op: 22 januari 2025 - 07:15:16
Hema

B2P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #55 Gepost op: 22 januari 2025 - 07:52:25
Girav

Chris

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #56 Gepost op: 22 januari 2025 - 08:03:59
Uniqlo Supima of COS

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #57 Gepost op: 22 januari 2025 - 08:31:18

Willem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #58 Gepost op: 22 januari 2025 - 08:44:58
Hema zit om de hoek :) Geen last van witte kraagjes boven de rand van de trui? Of mag dat?

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #59 Gepost op: 22 januari 2025 - 08:50:13
Ik draag ze als gym/huis/slaapshirt en zelden onder een sweater of zo. Dus eigenlijk geb je gewoon niks aan mijn antwoord.  :mrgreen:

Maar als dat je belangrijkste punt is, waarom dan geen singlet eronder?  Die zijn altijd wijd uitgesneden.