Auteur Topic: T-shirts  (21442 keer gelezen)

AJM

  • Gebruiker
  • Berichten: 552
    • Bekijk profiel
Re: T-shirts
Reactie #15 Gepost op: 05 augustus 2020 – 09:21:29
Zelf ook tevreden over de Asket t-shirts, maar als je een wat hogere prijsklasse zoekt zou je kunnen kijken bij Frans: https://www.fransboonestore.com/collections/types?q=tee&view=type&sort_by=created-descending

Redelijk aanbod met basis t-shirts, maar of duurder ook beter is...

Camicia

  • Gebruiker
  • Berichten: 657
    • Bekijk profiel
Re: T-shirts
Reactie #16 Gepost op: 05 augustus 2020 – 09:24:35
Ben juist minder te spreken over Uniqlo. Worden snel vierkant qua pasvorm na meerdere keren wassen.

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Re: T-shirts
Reactie #17 Gepost op: 05 augustus 2020 – 09:34:13
Arket ook prima, HM+. Verschillende fits en materialen. Nolabel ook Ok. Voor top of the bill: sunspel?
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Stromen

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.879
    • Bekijk profiel
Re: T-shirts
Reactie #18 Gepost op: 05 augustus 2020 – 10:14:23
Valide topic, niet alleen voor de basics (die ik overigens bij de WE heb gehaald. Prima, al lubbert de hals wel iets. Doet Mey beter, maaris olk stukken duurder.)

Onlangs op zoek gegaan naar T-Shirts voor vrije tijd. En dat valt nog niet mee.

Want waar vind je T-Shirts zonder texten of grote logo's? En ik ben van mening dat juist bij dit soort basiskleding ik aandacht moet geven aan zo min mogelijk vervuiling en goede arbeidsomstandigheden. Dus op zn minst van verantwoord geproduceerd katoen gemaakt. En dat laatste valt dus al helemaal niet goed te achterhalen.

Lastige zoektocht, uiteindelijk Yoox aangeslingerd.


Linger

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.532
  • The Mighty Linger
    • Bekijk profiel
Re: T-shirts
Reactie #19 Gepost op: 05 augustus 2020 – 10:21:43
Dat waren ook mijn overwegingen Stromen. Op het idee gebracht door die blog van die gozer die zn hele garderobe verkocht en alleen van de basiselementen het allerbeste terugkocht (Clay heeft ergens de link gepost). Die gozer dus noemde Jungmaven tees. Gebruiken deels hennep dus niet alleen katoen. Qua duurzaam. Echter, dat is een US merk met een hele kleine EU distributie. Vandaar dit topic.

Capua

  • Gebruiker
  • Berichten: 459
    • Bekijk profiel
Re: T-shirts
Reactie #20 Gepost op: 05 augustus 2020 – 10:24:06
Valide topic, niet alleen voor de basics (die ik overigens bij de WE heb gehaald. Prima, al lubbert de hals wel iets. Doet Mey beter, maaris olk stukken duurder.)

Onlangs op zoek gegaan naar T-Shirts voor vrije tijd. En dat valt nog niet mee.

Want waar vind je T-Shirts zonder texten of grote logo's? En ik ben van mening dat juist bij dit soort basiskleding ik aandacht moet geven aan zo min mogelijk vervuiling en goede arbeidsomstandigheden. Dus op zn minst van verantwoord geproduceerd katoen gemaakt. En dat laatste valt dus al helemaal niet goed te achterhalen.

Lastige zoektocht, uiteindelijk Yoox aangeslingerd.

Zelf tevreden met de (pocket) tshirts van TAU Cotton. Iets van EUR 20 ps.

Juul

  • Gebruiker
  • Berichten: 281
    • Bekijk profiel
Re: T-shirts
Reactie #21 Gepost op: 05 augustus 2020 – 10:26:07
Sonofatailor.com wellicht?

MTM T-shirts voor net geen 50 euro (als je meerdere tegelijk bestelt).

Basic kleuren, fit constant en houden zich goed na wassen. Ik was klaar met altijd te korte t shirts (of te wijd). Bevalt mij prima.

Kwalitatief goede katoen en wordt dacht ik in Portugal gemaakt (net als zoveel mid/high end katoenen kleding)

RJ

  • Gebruiker
  • Berichten: 328
    • Bekijk profiel
Re: T-shirts
Reactie #22 Gepost op: 05 augustus 2020 – 10:27:16
Sure, maar een T-shirt. Hoe spannend kan het zijn? Zijn die dingen er όberhaupt in laten we zeggen, SF-kwaliteit? En wat wil je er dan voor betalen?

Ik heb toevallig twee weken geleden wat verschillende kleuren T-shirts gekocht bij H&M. Veel keuze in kleuren en ronde- of V-hals. Ook in fit, zo je wil. De slim fit vind ik super en het materiaal is boterzacht. Afwerking gewoon goed. Al lang niet meer de armoe van pak weg tien jaar geleden. @ 8,99 Euro.

Overigens ook geen graai-rekken, maar alles gewoon netjes geordend in de winkel. Toch minder fysieke aanloop daar nu.

Precies dit. t-shirts van hema en h&m zijn prima. Denken dat een t-shirt van 100+ euro beter is of meer 'stijl' heeft, is gewoon gek. Zeker gezien het feit dat er andere prioriteiten zijn voor de gemiddelde dadbod op dit forum. Shots fired.

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.379
    • Bekijk profiel

Avvocato

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.765
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Re: T-shirts
Reactie #24 Gepost op: 05 augustus 2020 – 10:45:07

Majestic Filatures@vlie lekker zacht en goede pasvorm (voor mij)

Verder in de koffer Velva Sheen en Real McCoy (dikker katoen), Mey Story (ook lekker zacht maar wat langer), Orlebar en Asket (die supersoft zijn prima)
The man with style, is the man who can smile

Mark020

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.330
    • Bekijk profiel
Re: T-shirts
Reactie #25 Gepost op: 05 augustus 2020 – 11:18:53
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

Clay

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 6.359
    • Bekijk profiel
Re: T-shirts
Reactie #26 Gepost op: 05 augustus 2020 – 11:20:54
Dat waren ook mijn overwegingen Stromen. Op het idee gebracht door die blog van die gozer die zn hele garderobe verkocht en alleen van de basiselementen het allerbeste terugkocht (Clay heeft ergens de link gepost). Die gozer dus noemde Jungmaven tees. Gebruiken deels hennep dus niet alleen katoen. Qua duurzaam. Echter, dat is een US merk met een hele kleine EU distributie. Vandaar dit topic.

Ook naar Jungmaven gekeken idd n.a.v. dat artikel, maar lastig te krijgen, schijnen ook nogal door te schijnen. En die dude op Heddels was niet te spreken over de fit, maar dat is natuurlijk persoonlijk.


Ik heb 6 reguliere Asket en 1 lightweight. Daarnaast stuk of 4 norse projects, goed slank qua fit, kwaliteit als Asket, maar meestal met klein logo of opdruk.

Orlebar heb ik er 2 van, wel al oud, materiaal was toen wat dunner, afwerking prima. Beetje kort.

Uniqlo ook gehad, beetje hit/miss, sommigen bleven top, anderen snel vervormd. Idem H&M hoewel dat al jaren geleden is.


Voor de basic onderkleding/om in te slapen gewoon een 6 pak Gildan van de wal-mart. Die zijn onderhand wel aan vervanging toe, dan gewoon HEMA of Zeeman.





Overigens, tip voor de aankomende hittegolf: linnen t-shirts. Heb er van wool&co en NN07.
Alleen apart wassen, veel pluis.

Avvocato

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.765
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Re: T-shirts
Reactie #27 Gepost op: 05 augustus 2020 – 11:31:41
Ik heb trouwens ook van die knitted tshirts van Smedley (op aanraden van The Simon), die zijn gekleder maar dus ook wat geschikter voor de stad.
The man with style, is the man who can smile

Mr Cheap

  • Gebruiker
  • Berichten: 89
    • Bekijk profiel
Re: T-shirts
Reactie #28 Gepost op: 05 augustus 2020 – 12:36:25
Je kunt ook eens kijken naar de 2 of 3 pack t shirts van Ralph Lauren. Die blijven heel goed alleen een klein logo helemaal onderaan t shirt. Zijn er in 2 fits en in kleuren wit, zwart en grijs. Rond en V hals.

Mbt linnen => Zit fijn als t warm is. Kijk eens bij Massimo Dutti. Linnen T Shirts en Polo's (mooi boord).

Winne2

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.376
    • Bekijk profiel
Re: T-shirts
Reactie #29 Gepost op: 05 augustus 2020 – 12:40:45
Merz B Schwanen is nog niet genoemd, heb er 3 die uitstekend bevallen. 215, is wat dikker en daardoor net wat meer gekleed. Aanrader.
TAFKADM