Auteur Topic: T-shirts  (21418 keer gelezen)

Dr. Herbert West

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.769
    • Bekijk profiel
Re: T-shirts
Reactie #30 Gepost op: 05 augustus 2020 – 14:22:22
Fruit of the loom heavy cotton voor mij de prettigste pasvorm. Volgens de website sustainability hoog in het vaandel met allerlei certificates, maar wellicht met een korreltje zout nemen, want shirtjes te krijgen voor een paar euro.
RAW SPEED

Pluto

  • Gebruiker
  • Berichten: 473
    • Bekijk profiel
Re: T-shirts
Reactie #31 Gepost op: 05 augustus 2020 – 15:12:54
Zanone ice-cotton. Wil niets anders meer.  Slaapkatoentjes Van Falke zijn prima

Bean

  • Gebruiker
  • Berichten: 173
    • Bekijk profiel
Re: T-shirts
Reactie #32 Gepost op: 05 augustus 2020 – 15:18:01
Ondershirts een tijdje geleden via onderstaande link gekocht. Houden de vorm goed vast. Ik denk echter dat ze ermee gaan stoppen, uitverkochte maten worden niet meer bijgevuld.

https://kloters.com/collections/athleisure

Voor buiten heb ik wat Gran Sasso en Filippo de Laurentiis, vooral de modellen die gesneden zijn als een sweater zitten erg goed (schouderlijn wat verder naar achter).

Bakkerrr

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.064
    • Bekijk profiel
Re: T-shirts
Reactie #33 Gepost op: 05 augustus 2020 – 17:26:32
Ik draag klokkies van Rolex, schoenen van Crockett en Alden en t-shirts in alle kleuren van HM slim fit stretch. 5 voor 20 piek ofzo. Deze zijn na meerdere merken getest te hebben perfect. Volgend jaar weer 5 nieuwe voor 20 😜
Maakt me in t-shirts blijkbaar geen reet uit want weinig verschil tussen 50 p/s en 5 p/s

Miles

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.049
    • Bekijk profiel
Re: T-shirts
Reactie #34 Gepost op: 05 augustus 2020 – 17:31:33
Hier idem. Bij T-shirts ziet toch niemand wat het je gekost heeft. Ook niet belangrijk. En wanneer wel, gewoon een RRL indigo. Echt duur

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.692
    • Bekijk profiel
Re: T-shirts
Reactie #35 Gepost op: 05 augustus 2020 – 17:50:34
Ik draag klokkies van Rolex, schoenen van Crockett en Alden en t-shirts in alle kleuren van HM slim fit stretch. 5 voor 20 piek ofzo. Deze zijn na meerdere merken getest te hebben perfect. Volgend jaar weer 5 nieuwe voor 20 😜
Maakt me in t-shirts blijkbaar geen reet uit want weinig verschil tussen 50 p/s en 5 p/s

Copy/paste.  :D

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Re: T-shirts
Reactie #36 Gepost op: 06 augustus 2020 – 07:46:54
Misschien ook even meewegen dat bepaalde 5 euro shirtjes jou misschien geen fluit kosten, maar dat iemand wel degelijk de werkelijke prijs betaalt. Zou toch proberen voor iets duurzaams te gaan.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.692
    • Bekijk profiel
Re: T-shirts
Reactie #37 Gepost op: 06 augustus 2020 – 08:14:46
Ik geloof dat iedereen dat vooral zelf moet meewegen, inderdaad.

Dragoon

  • Gebruiker
  • Berichten: 524
    • Bekijk profiel

Stromen

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.879
    • Bekijk profiel
Re: T-shirts
Reactie #39 Gepost op: 06 augustus 2020 – 10:52:41
Misschien ook even meewegen dat bepaalde 5 euro shirtjes jou misschien geen fluit kosten, maar dat iemand wel degelijk de werkelijke prijs betaalt. Zou toch proberen voor iets duurzaams te gaan.

Plus veel. Was ook een TV serie over. Van de EO nota bene.

https://visie.eo.nl/artikel/2018/11/genaaid-met-jennifer-hoffman-waar-komt-je-kleding-vandaan

Oris

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.188
    • Bekijk profiel
Re: T-shirts
Reactie #40 Gepost op: 06 augustus 2020 – 11:31:54
Is een Nederlandse versie van een Engels programma.

Oris

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.188
    • Bekijk profiel
Re: T-shirts
Reactie #41 Gepost op: 06 augustus 2020 – 11:32:29
Was wel interessant overigens, barre omstandigheden.

Linger

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.532
  • The Mighty Linger
    • Bekijk profiel
Re: T-shirts
Reactie #42 Gepost op: 16 augustus 2020 – 21:40:53
Dank voor alle tips gents. Ik heb Asket uitgeprobeerd en goed bevonden. Nu dus de duurtest.

UC

  • Gebruiker
  • Berichten: 215
    • Bekijk profiel
Re: T-shirts
Reactie #43 Gepost op: 20 september 2020 – 13:30:43
Benieuwd naar je ervaringen op lange termijn, shirts zien er wel interessant uit. Zeker omdat door thuiswerken je je toch iets anders kleed.

Ik had altijd 2 opties voor t-shirts:
1. Zo goedkoop mogelijk proberen te scoren in de sale, want draag tshirts enkel met uitzondering.
2. Merino tshirts van bv Icebreaker/Smartwool/etc die zowel normaal als ondershirt gedragen kunnen worden. Ideaal voor meerdaagse hikingtochten.

consiglieri

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.287
    • Bekijk profiel
Re: T-shirts
Reactie #44 Gepost op: 02 augustus 2022 – 21:02:18
Na een aantal t-shirts van Paul&shark de laatste jaren, afgelopen weekend eentje van Etro en eentje van “a trip in a bag” gekocht. Vooral het shirt van “a trip” draagt erg fijn. 80% bio katoen en 20% Seacell (zeewier viscose).
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.