Auteur Topic: Voorsteltopic  (2027965 keer gelezen)

Tumbelaka

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6120 Gepost op: 27 juni 2014 - 22:59:21
Hallo allen,

Ik ben Tim midden dertig en vpk van beroep.

Waarom ben ik hier? Omdat ik sinds een jaartje meer aandacht besteed aan m'n kleding/voorkomen.
M'n kleding zorgt voor het verschil tussen m'n werk-ik en m'n vrijetijd-ik.
Al heb ik niet de financiële middelen om de nieuwe collectie op te kopen bij de lokale gerenommeerde retailer. Ik vind het juist een sport om er trendy bij te lopen. Dat klassieke tweeknoops Zegna jasje en Pal Zileri shirt komen evenals m'n pt01 basic blauwe chino van marktplaats. Het Gentiluomo jasje van Vente. En ach misschien koop ik alsnog wel dat mooie linnen shirt van Corneliani bij Old Vic.
Toen ik m'n Greve's kocht bij de Schoenenfabriek won ik m'n aankoopbedrag terug. Daardoor kon ik eindelijk een knitwear polo kopen, niet die ik bij Players Collection van Zanone verzuimd heb mee te nemen. Maar wel een Roberto Colina bij Solitude in het mooie Zwolse. Ik heb toen gelijk maar een los gebreide dunne trui meegenomen die lijkt op die Armani op de catwalk liet zien voor de zomer van 2014.

Ik strijk zelf zodat ik zeker weet dat er geen vouw in de mouw zit (irriatiepuntje). Als m'n kapster man was geweest was ze timmerman geworden wat een timmermansoog heeft zij. Ik vind haar daarom helemaal geweldig!
Ohja nog een reden waarom ik hier ben, omdat ik me erger aan het gebrek aan kennis en stijl van mijn mannelijke medemens (misschien de verkeerd vriendenkring) en omdat ik gelijkgestemden zoek die ook geen zwembroek met knoop en of gesp kan vinden.

Verder zal ik eerst het forum doorspitten,  hoe meer kennis ik hier op doe hoe meer ik kan overbrengen aan m'n vrienden en misschien verandert er dan wat.

Aangenaam kennis te maken en met vriendelijke groet,

Tim

TBD

• Moderator
  • Gebruiker
  • Eén miljoen zevenhonderdduizend en nogwat
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic