Beste Stijlforum leden,
Mijn forum nickname luidt Am@deus en ik ben een inmiddels een vijftiger.
Voor mijn dagelijkse bezigheden heb ik een zittend beroep en dus veel te weinig lichaamsbeweging, hetgeen ik met een flinke dosis buitensport compenseer.
Door mijn werkzaamheden pendel ik frequent tussen de oostkust van de VS en west Europa, etc. Gedurende mijn omzwervingen, verwonder ik mij veelvuldig over het voorkomen van de Nederlandse man in het bijzonder. Al hebben Amerikanen het unieke patent op het vormloze pak. Tja, overal is het wel wat en ook op de (momenteel) veelgeprezen Italianen is wel iets aan te merken.
Een uitdrukkelijk voorliefde voor eigenzinnige individuen, die aan een stijlvol voorkomen een eigen draai geven, is mij niet vreemd. Overigens bedoel ik dat, zonder het begrip stijlvol daarbij de das om te doen (Het begrip stijlvol blijft lastig te definiëren en is m.i. door iedereen naar eigen inzicht in te vullen).
Het doel van mijn aanmelding als forumlid, is het opdoen van leuke (stijlvolle) ideeën. Ik ben nog immer nieuwsgierig.
Vooralsnog zal ik zo nu en dan eens op dit forum meekijken en wellicht ook eens iets posten als ik tijd heb.
Vriendelijk groetend,
Am@deus