Auteur Topic: Voorsteltopic  (2034529 keer gelezen)

Mark.Huizen

• Gebruiker
  • Usus magister est optimus
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6075 Gepost op: 04 april 2014 - 20:21:05
Welkom Paul!

Ben ook benieuwd naar je pak.
The true sign of intelligence is not knowledge but imagination.

Djer81

• Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6076 Gepost op: 09 april 2014 - 23:02:42
Ik kreeg net ook het verzoek me voor te stellen, had ik even gemist.. maar niet meer dan logisch... dus dan bij deze....

Mijn naam is Djer, ben 32 en kom uit Amsterdam. Ben al tijdje aan het meelezen op het forum en me nu toch maar even geregistreerd.
Ik ben niet echt merkvast mbt kleding, zo ook niet bij mijn maatwerk. Zo heb ik de afgelopen 10 jaar naast confectie (van SuSu tot Boss) pakken/smokings laten maken bij De Oost, SLFMD en Manica Classica, allemaal met verschillende ervaringen.

Merick

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6077 Gepost op: 10 april 2014 - 15:06:12
Goedemiddag,

Ik heb mij een tijdje terug al ingeschreven op SF, maar had mijzelf nog niet voorgesteld.

Ik ben Rick, 26 jaar en kom uit Arnhem. Ik ben sinds een aantal jaren zeer bewust bezig met kleding en stijl. Ik heb nog veel te leren op het gebied van MTM en mooie pakken, en hoop deze kennis op dit forum op te doen. Verder loop ik graag hard en ben ik regelmatig in de sportschool te vinden!

Gr,

Rick

jokke

• Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6078 Gepost op: 21 april 2014 - 01:42:50
Dag iedereen

Totaal nieuw op dit forum, dus zal ik me meteen maar even voorstellen. Mijn naam is Jokke en ben 28 jaar. Ik werk als docent op een school maar vanaf volgend schooljaar neem ik daar een directiefunctie op. Dringend tijd om mijn - te gewone en nog te adolescente - kledingstijl aan te passen: ik heb bv nog niet eens een kostuum, draag zelden hemden en altijd sneakers. Probleem: ik weet helemaal niet waar te beginnen. Hopelijk doe ik hier wat info op. Ik wil er trouwens best wel wat geld tegen aan gooien: meteen mijn stijl in 1 keer compleet omgooien. Het was meer de desinteresse die er altijd voor heeft gezorgd dat ik niet geïnteresseerd was in de juiste kledij. Groeten.

DennisM

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6079 Gepost op: 21 april 2014 - 03:24:40
Welkom allen...

Het was meer de desinteresse die er altijd voor heeft gezorgd dat ik niet geïnteresseerd was in de juiste kledij.

Ik hoop dat je er wat meer interesse in krijgt, zodat je geintresseerd raakt....  :mrgreen:

mooie cirkelredenatie  :azn:

jokke

• Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6080 Gepost op: 21 april 2014 - 12:05:55
Welkom allen...

Ik hoop dat je er wat meer interesse in krijgt, zodat je geintresseerd raakt....  :mrgreen:

mooie cirkelredenatie  :azn:

Haha

Dat is inderdaad een geweldige cirkelredenering. Laten we gewoon zeggen dat ik hoop dat ik wat meer interesse krijg in mooie kleren en dit dan ook daadwerkelijk toepas! Groeten

Dagobert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6081 Gepost op: 21 april 2014 - 14:05:51
Welk vak doceer je, Jokke?

jokke

• Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6082 Gepost op: 21 april 2014 - 17:47:04
Welk vak doceer je, Jokke?

Ik doceer psychologie en recht. Groeten.

Marknuch

• Gebruiker
  • One does not simply walk into Pitti Uomo
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6083 Gepost op: 22 april 2014 - 19:38:02
Hallo allen,

Na een aantal weken meelezen, is het wel zo netjes om mezelf voor te stellen.

Ik ben Mark, 35 jaar en woon in het mooie zuiden tussen Breda en Tilburg met mijn vrouw en twee kinderen.
Ik ben werkzaam als director business development bij een bedrijf in after sales oplossingen voor o.a. retailers en webwinkels.

Ik hou van mooie dingen en voel me hier dan ook wel thuis...  ;)

Mijn uitdaging zit vooral in het feit dat ik wel van het Bourgondische leven kan genieten en daardoor heb ik iets meer stof in mijn pakken en jasjes nodig heb dan de gemiddelde Stijlforummer. Daardoor in het verleden vaak voor de bekende (beruchte?) Duitse plakpakken gekozen, maar ja als je dan toch van mooie dingen houdt, dan wil je wel eens iets anders. Daarom de afgelopen weken op pad geweest voor een nieuw MTM pak, met succes... Mijn bevindingen en het resultaat zal ik wel in het betreffende topic posten. Langs deze weg wil ik jullie alvast bedanken voor de vele adviezen die jullie, zonder het te weten, al hebben gegeven.  :D

Groet,
Mark
"Auscultare disce, si nescis loqui."

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6084 Gepost op: 22 april 2014 - 20:19:39
Welkom heren! :)

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6085 Gepost op: 22 april 2014 - 20:20:25
Cool, daar ben ik opgegroeid. 5121 voor de kennerts. Waar precies?
The man with style, is the man who can smile

Marknuch

• Gebruiker
  • One does not simply walk into Pitti Uomo
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6086 Gepost op: 22 april 2014 - 20:33:12
Klopt! Aan het bos, achter het zwembad.
Leuk zeg, klein wereldje...
"Auscultare disce, si nescis loqui."

Merick

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6087 Gepost op: 22 april 2014 - 22:40:12
Welkom !

Kruimeldief

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #6088 Gepost op: 27 april 2014 - 15:54:06
Goede middag,

Ik zal mezelf ook eerst maar even voorstellen. Mijn naam is Niels. Ik woon momenteel in het verlaten Zeeland, na een tijdje in Rotterdam te hebben gewoond. Volg het forum nu een paar weken. #menswear interesseert me al een tijdje langer, maar dit forum is wel één van de optimale wegen om mijn eigen ervaringen te delen en te leren van jullie ervaringen.

Ben zelf nog een armzalig studentje, dus zit momenteel tegen de goedkopere merken als profuomo, hugo boss, loding, enz... aan te hikken. Maar eenmaal afgestudeerd hoop ik dat daar verandering in komt. Verder pak ik eigenlijk alles op wat betaalbaar is en er schappelijk uit ziet.

Ik hoop actief deel te nemen en wat op te pikken hierzo.

Gr.

NielsK

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Voorsteltopic
Reactie #6089 Gepost op: 27 april 2014 - 21:57:01
Niels Zeeland Rotterdam armzalig studentje
Vier dingen die we gemeen hebben :)
Welkom

Verstuurd vanaf mijn D5503 met Tapatalk