Auteur Topic: New Tailor (Emanuel Berg)  (198152 keer gelezen)

King

• Bekijk profiel
New Tailor maatshirts
Reactie #270 Gepost op: 01 december 2006 - 17:18:41
We kunnen dat wel doen. Ligt eraan hoe druk het in ons atelier is. De kosten (alleen bij hemden die niet van ons zijn) zijn afhankelijk van de tijd die benodigd is. Ik schat het op 10-15 euro per hemd.

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
New Tailor maatshirts
Reactie #271 Gepost op: 01 december 2006 - 18:49:03
Citaat van: "King"
We kunnen dat wel doen. Ligt eraan hoe druk het in ons atelier is. De kosten (alleen bij hemden die niet van ons zijn) zijn afhankelijk van de tijd die benodigd is. Ik schat het op 10-15 euro per hemd.

Dat valt mee :)

Hmmmm dillemma, of nieuwe getailleerde MTM-shirts kopen of m'n mooiste laten innemen. Zal wel wat van beide worden... onder het eerste kan ik al niet meer uit ;)

Krijgen al bestaande klanten meer coulance als er wordt gekeken of er kwa tijd mogelijkheden zijn?  O:) :lol: ;)

King

• Bekijk profiel
New Tailor maatshirts
Reactie #272 Gepost op: 01 december 2006 - 19:33:43
In principe verlenen wij deze service alleen aan onze klanten, dit mede met het oog op de drukte in ons atelier. Wij zijn immers geen vermaakatelier (Gouden Schaar achtig)

Stromen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
New Tailor maatshirts
Reactie #273 Gepost op: 01 december 2006 - 19:56:03
Fastcruiser, mijn hemden kwamen bij NT vandaan. Na een keer wassen bleek dat er nog steeds coupnaden nodig zijn.

@King, je werkt bij NT in Utrecht?

King

• Bekijk profiel
New Tailor maatshirts
Reactie #274 Gepost op: 02 december 2006 - 20:48:51
Ja, Stromen.

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
New Tailor maatshirts
Reactie #275 Gepost op: 02 december 2006 - 23:57:13
Citaat van: "Stromen"
Fastcruiser, mijn hemden kwamen bij NT vandaan. Na een keer wassen bleek dat er nog steeds coupnaden nodig zijn.
quote]

Dat komt omdat ze bij NT de kunst van het opmeten niet machtig zijn.
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Stromen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
New Tailor maatshirts
Reactie #276 Gepost op: 03 december 2006 - 00:20:22
Niet mee eens. Het zijn m'n eerste hemden van NT. Pas als je ze echt aan hebt kun je zelf beoordelen of het naar wens zit / staat. En dan op puntjes aanpassen.

Ik wil dat er geen overbodige stof zit bij het onderste deel van m'n rug. En de enige mogelijkheid om dat geheel weg te krijgen is het gebruik van coupenaden.
In de volgende serie komen ze er ook weer in te zitten. Behalve bij het hemd waar een streep in zit. Bewuste keuze dus, op mijn aangeven.

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
New Tailor maatshirts
Reactie #277 Gepost op: 03 december 2006 - 10:06:47
Niet mee eens. Het zijn m'n eerste hemden van NT. Pas als je ze echt aan hebt kun je zelf beoordelen of het naar wens zit / staat. En dan op puntjes aanpassen.

Ik wil dat er geen overbodige stof zit bij het onderste deel van m'n rug. En de enige mogelijkheid om dat geheel weg te krijgen is het gebruik van coupenaden.
In de volgende serie komen ze er ook weer in te zitten. Behalve bij het hemd waar een streep in zit. Bewuste keuze dus, op mijn aangeven.

Ik moet toch nog foto's nemen van mijn drie NT shirts, dan zul je wel zien wat ik bedoel.

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
New Tailor maatshirts
Reactie #278 Gepost op: 03 december 2006 - 11:12:26
Citaat van: "Merlino"

Da's jouw mening... waarschijnlijk heb je het al eens verteld maar ik ben toch nieuwsgierig....

Persoonlijk vind ik m'n NT's beter passen/vallen dan bijv. m'n MTM Borrelli's. Bij NT durven ze tenminste m'n drop ook daadwerkelijk te verwerken.

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
New Tailor maatshirts
Reactie #279 Gepost op: 03 december 2006 - 11:23:08
Citaat van: "Fastcruiser"
Citaat van: "Merlino"

Da's jouw mening... waarschijnlijk heb je het al eens verteld maar ik ben toch nieuwsgierig....

Persoonlijk vind ik m'n NT's beter passen/vallen dan bijv. m'n MTM Borrelli's. Bij NT durven ze tenminste m'n drop ook daadwerkelijk te verwerken.

Ik heb 3 NT shirts. Ze durven idd de drop prima te verwerken, maar vervolgens zitten de shirt nog steeds veel te ruim rondom. Ik zal morgen of anders overmorgen wel foto's plaatsen van het resultaat van mijn NT shirts.

Stromen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
New Tailor maatshirts
Reactie #280 Gepost op: 03 december 2006 - 13:16:47
Als ze nog te ruim zitten, dan laat je er toch even wat aan doen? Bijv bmv coupnaden of vanaf de zijkant iets innemen. Zonde om met hemden te zitten die te groot zijn en je daarom niet aandoet.

MTM wat direct de eerste keer als gegoten zit is wat mij betreft een toevalstreffer. Nogmaals, je kan pas beoordelen of het naar jou smaak is als je het aan hebt gehad. Daarna kun je naar hartelust aanpassingen doen voor  voor de volgende.

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
New Tailor maatshirts
Reactie #281 Gepost op: 03 december 2006 - 13:22:40
Als ze nog te ruim zitten, dan laat je er toch even wat aan doen?

Inderdaad. Doen ze echt niet moeilijk over. Je moet wel aangeven dat je niet helemaal tevreden bent. Ze bellen klanten nota bene zelfs op met de vraag of alles 100% bevalt. Zou eerst proberen een oplossing te vinden voordat je hier stelt dat ze er niks van bakken, wel zo eerlijk.
Fashion can be bought. Style one must possess.

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
New Tailor maatshirts
Reactie #282 Gepost op: 03 december 2006 - 14:23:59
Citaat van: "Nexus"
Als ze nog te ruim zitten, dan laat je er toch even wat aan doen?

Inderdaad. Doen ze echt niet moeilijk over. Je moet wel aangeven dat je niet helemaal tevreden bent. Ze bellen klanten nota bene zelfs op met de vraag of alles 100% bevalt. Zou eerst proberen een oplossing te vinden voordat je hier stelt dat ze er niks van bakken, wel zo eerlijk.

Bij het eerste shirt heb ik zelfs aangegeven in het geheel niet tevreden te zijn over de pasvorm. Toen heb ik echt geen aanbod gekregen om het te laten vermaken ofzo. In het kader van de stijlforumactie heb ik toen besloten het nog een kans te geven, mede omdat ze twee stoffen hadden die ik erg mooi vond en nergens anders had gezien. Nieuwe maten. Deze shirts zitten wel beter maar nog niet echt je van het ofzo. Ik denk niet dat als je er niet bij bent geweest je nu kunt zeggen dat ik oneerlijk ben in mijn kritiek. Ik zal iig geen aankopen meer doen bij NT.

CF

• Bekijk profiel
New Tailor maatshirts
Reactie #283 Gepost op: 03 december 2006 - 15:11:52
Stomme vraag misschien, maar wat is een drop?

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
New Tailor maatshirts
Reactie #284 Gepost op: 03 december 2006 - 15:13:23
Drop is de verhouding tussen de omtrek van je borst en die van je buik.
In formulevorm (borst - buik) / 2