Auteur Topic: [ Webwinkel ] Time for Moda  (444495 keer gelezen)

joep

  • Gebruiker
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #1320 Gepost op: 27 juli 2018 – 19:47:50
Gisteren nog op de valreep (sale) twee shirts besteld. Bedankt voor de reminder via dit forum !
Net berichtje dat ze al ter verzending zijn aangeboden. Dus vrijdag al een nieuw linnen shirt aan, een extra was nodig ;-)

Alvast dank Caner, en Nice Holiday !

Shirts ontvangen, en ook deze Cordone's zijn weer fijn !

TFM

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.344
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #1321 Gepost op: 28 augustus 2018 – 15:38:53
Inmiddels weer back in town, geheel opgeladen (wel heftige momenten meegemaakt) en klaar voor het nieuwe seizoen  8). Laatste ronde van de sale is zojuist ingegaan; (bijna) alle Brunello Cucinelli jasjes nu 399 euro, Artigiani linnen shirts en shirtpolo's 99 euro, Artigiani sevenfold dassen 69 euro en veel Barba Napoli shirts voor 99 euro. Ook zijn de laatste maten Cordone1956 shirts en blazers in prijs verlaagd. De voorraad is beperkt, op = op.

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.370
    • Bekijk profiel
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #1322 Gepost op: 28 augustus 2018 – 16:05:57
Welkom terug.

TFM

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.344
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #1323 Gepost op: 28 augustus 2018 – 17:58:20
Thanks Bogart  :thumbsup:

wolf

  • Gebruiker
  • Berichten: 15.310
    • Bekijk profiel
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #1324 Gepost op: 28 augustus 2018 – 18:48:43
so what happened?
live and let die

TFM

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.344
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #1325 Gepost op: 28 augustus 2018 – 20:42:53
so what happened?

- accu dynamo stuk paar uur voor vertrek
- ontsnapt aan fatale ongeluk in Turkije (ik rij 140 op linker baan en probeer even later een vrachtwagen in te halen, kijk in achteruitrijspiegel en zie een auto links rechts andere auto's inhalen, hij probeert even later met hoge snelheid via de vluchtstrook de vrachtwagen in te halen, maar er blijkt wegwerkzaamheden te zijn op de vluchtstrook, waardoor hij de stuur ineens weer naar links moest gooien. Hij ging vol op de rem en zou alsnog de vrachtwagen van achteren raken, dus besloot om de stuur maar naar links te zwaaien, waardoor ik vol (met gierende banden) op de rem moest. Gesommeerd om te stoppen en uitvechten, maar daar had hij de ballen niet voor. Heb mijn vader nog nooit zo boos zien worden, begrijpelijk ook.
- komen aan in villa in Antalya samen met zwager en schoonouders, half uur later gaat schoonbroer in het (kikker)zwembad samen met de zoon (22 maanden oud) van mijn zwager, even later komt de andere zoon van 5 jaar aanrennen en neemt een duik in het water. Hij komt moeilijk boven water (dat gedeelte was 2m diep), waarop mijn schoonbroer mij vraagt of mijn neefje wel kan zwemmen, ik zei NEE (normaliter zwemt hij wel in Nederland). Dus hij neemt gelijk een duik en pikt hem op. Maar dat kleintje van 22 maanden is dus alleen en rent naar zijn oom en valt plots in het diepe gedeelte van het zwembad, dus ik met kleren en al een duik in het zwembad om hem te redden. Beide kinderen gelukkig ongedeerd, wel een leermoment voor ons allen.
- "op de vlucht geslagen voor politie". Op de snelweg in Antalya zag ik een auto een paar honderd meter verderop langs de weg en zei tegen mijn zwager dat dat een flitsauto kan zijn (hij reed op dat moment 10-15km te hard), waarop hij vol gas gaf (dacht dat ik een grap maakte). Toegestane snelheid was 110 (met een speling van 10%), hij reed even 180. Nadat we de flitsauto voorbij zijn gereden realiseerde hij zich dat hij was geflitst en iets verderop staande zou worden gehouden (buitenlands kenteken wordt je staande gehouden). Dus voordat we bij het controlepost zouden arriveren zag hij een zandweg naar rechts die hij maar pakte. Uiteindelijk paar honderd meter na het controlepost weer op de weg terechtgekomen, echter wel met een klapband. Gelukkig was die snel weer gerepareerd.
Laatst bewerkt op: 28 augustus 2018 – 20:45:29 door TFM

Linger

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.532
  • The Mighty Linger
    • Bekijk profiel
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #1326 Gepost op: 28 augustus 2018 – 20:52:43
Verkopen die filmrechten!

TFM

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.344
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #1327 Gepost op: 28 augustus 2018 – 21:18:30
Verkopen die filmrechten!

Ja onvergetelijke vakantie, nog nooit eerder zoveel actie. Al ben ik een actiefilm liefhebber, maar dit was mij toch iets te veel.

Oris

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.188
    • Bekijk profiel
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #1328 Gepost op: 28 augustus 2018 – 21:21:02
Ik heb een paar keer gereden in Turkije, snap nu weer waarom ik het niks vond.

Gelukkig dat alles goed is afgelopen en goede actie natuurlijk (van de afprijzingen welteverstaan).

TFM

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.344
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #1329 Gepost op: 28 augustus 2018 – 21:30:51
Ik heb een paar keer gereden in Turkije, snap nu weer waarom ik het niks vond.

Gelukkig dat alles goed is afgelopen en goede actie natuurlijk (van de afprijzingen welteverstaan).

Ja verkeer daar is drama, veel rechts inhalen, geen richting aangeven, verkeersregels kennen ze niet, bumperkleven, veel knipperen met groot licht, terwijl er tig auto’s voor je bijvoorbeeld een aantal vrachtwagens inhalen. Minimaal 1 op de 10 is een verkeersaso, dat is nog redelijk zacht uitgedrukt. Zoek bijvoorbeeld op #makas op instagram en zie die filmpjes, zieke geesten.

TFM

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.344
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #1330 Gepost op: 28 augustus 2018 – 22:20:05
Trouwens iemand nog een goed adresje voor het laten zetten van handgenaaide- knoopsgaten in het Oosten? Wil graag een klant van mij helpen met zijn zoektocht.

martijnv

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.057
    • Bekijk profiel
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #1331 Gepost op: 29 augustus 2018 – 10:12:17
- accu dynamo stuk paar uur voor vertrek
- ontsnapt aan fatale ongeluk in Turkije (ik rij 140 op linker baan en probeer even later een vrachtwagen in te halen, kijk in achteruitrijspiegel en zie een auto links rechts andere auto's inhalen, hij probeert even later met hoge snelheid via de vluchtstrook de vrachtwagen in te halen, maar er blijkt wegwerkzaamheden te zijn op de vluchtstrook, waardoor hij de stuur ineens weer naar links moest gooien. Hij ging vol op de rem en zou alsnog de vrachtwagen van achteren raken, dus besloot om de stuur maar naar links te zwaaien, waardoor ik vol (met gierende banden) op de rem moest. Gesommeerd om te stoppen en uitvechten, maar daar had hij de ballen niet voor. Heb mijn vader nog nooit zo boos zien worden, begrijpelijk ook.
- komen aan in villa in Antalya samen met zwager en schoonouders, half uur later gaat schoonbroer in het (kikker)zwembad samen met de zoon (22 maanden oud) van mijn zwager, even later komt de andere zoon van 5 jaar aanrennen en neemt een duik in het water. Hij komt moeilijk boven water (dat gedeelte was 2m diep), waarop mijn schoonbroer mij vraagt of mijn neefje wel kan zwemmen, ik zei NEE (normaliter zwemt hij wel in Nederland). Dus hij neemt gelijk een duik en pikt hem op. Maar dat kleintje van 22 maanden is dus alleen en rent naar zijn oom en valt plots in het diepe gedeelte van het zwembad, dus ik met kleren en al een duik in het zwembad om hem te redden. Beide kinderen gelukkig ongedeerd, wel een leermoment voor ons allen.
- "op de vlucht geslagen voor politie". Op de snelweg in Antalya zag ik een auto een paar honderd meter verderop langs de weg en zei tegen mijn zwager dat dat een flitsauto kan zijn (hij reed op dat moment 10-15km te hard), waarop hij vol gas gaf (dacht dat ik een grap maakte). Toegestane snelheid was 110 (met een speling van 10%), hij reed even 180. Nadat we de flitsauto voorbij zijn gereden realiseerde hij zich dat hij was geflitst en iets verderop staande zou worden gehouden (buitenlands kenteken wordt je staande gehouden). Dus voordat we bij het controlepost zouden arriveren zag hij een zandweg naar rechts die hij maar pakte. Uiteindelijk paar honderd meter na het controlepost weer op de weg terechtgekomen, echter wel met een klapband. Gelukkig was die snel weer gerepareerd.

Mooi verhaal. Wat ik niet begrijp, waarom ging je vader extra hard rijden toen jij zei dat er een flitser stond? Normaal gaan mensen dan zachter rijden toch?

TFM

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.344
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #1332 Gepost op: 29 augustus 2018 – 10:33:20
Mijn zwager reed, hij houdt wel van intrappen, hij dacht dat ik een grap maakte. Op de snelwegen rond Antalya is er weinig verkeer, dus hij ziet dat dan ook als een gelegenheid om het gaspedaal eens goed in te trappen daar waar mogelijk. Is al vaker geflitst tijdens zijn vakantie. Zelf rijd ik "beschaafder".

TFM

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.344
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #1333 Gepost op: 30 augustus 2018 – 09:13:25
Trouwens iemand nog een goed adresje voor het laten zetten van handgenaaide- knoopsgaten in het Oosten? Wil graag een klant van mij helpen met zijn zoektocht.

Niemand met een goed adresje? Mag ook in het midden van het land.

TFM

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.344
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #1334 Gepost op: 07 september 2018 – 14:48:50
Heren, heb nog een aantal Barba shirts van mijn zakenpartner uit Italiλ overgenomen die (nog) niet op de website staan. Maten staan boven de foto's. Prijs bovenste shirt 120 euro incl verzenden, Dandylife 80 incl, overige 100 euro per stuk inclusief verzendkosten. Bij interesse graag PM.

Maat 42





Maat 38 en 41





Maat 39, 40 en 43





Maat 39



Maat 40