Auteur Topic: [ Webwinkel ] Time for Moda  (498883 keer gelezen)

Slice

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #1260 Gepost op: 23 juni 2018 - 08:22:14
Ben je ook van plan shirts met extra mouwlengte te gaan bestellen?

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #1261 Gepost op: 23 juni 2018 - 09:14:41
Ben je ook van plan shirts met extra mouwlengte te gaan bestellen?

Die heb ik wel van Donnanna in maat 41 en 42, alleen zijn die regular fit. Ik zal dat  ook meenemen in de bestelling (voorkeur voor een maat?), ook daar is namelijk veel interesse in. Als iedereen zijn wensen even doorgeeft, probeer ik dat allemaal mee te nemen in de bestelling. Flannel shirts voor in de winter? Denim shirts? Denk wel dat ik voor de handgemaakte lijn ga, dat ziet er namelijk het mooist uit. Kan uiteraard ook maatseries met de goedkopere lijn er bij bestellen.

Pster

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1262 Gepost op: 26 juni 2018 - 19:53:08
Vandaag mijn twee Cordone shirts (gestreept linnen en witte oxford) ontvangen. Mooie spullen, Caner. Terecht goede pers hier ...

Slice

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1263 Gepost op: 26 juni 2018 - 20:06:56
Die heb ik wel van Donnanna in maat 41 en 42, alleen zijn die regular fit. Ik zal dat  ook meenemen in de bestelling (voorkeur voor een maat?), ook daar is namelijk veel interesse in. Als iedereen zijn wensen even doorgeeft, probeer ik dat allemaal mee te nemen in de bestelling. Flannel shirts voor in de winter? Denim shirts? Denk wel dat ik voor de handgemaakte lijn ga, dat ziet er namelijk het mooist uit. Kan uiteraard ook maatseries met de goedkopere lijn er bij bestellen.

Mt 41 en dan wel in slimfit inderdaad.... Vallen ze dan TTS vergelijkbaar met andere merken?

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #1264 Gepost op: 26 juni 2018 - 20:32:47
Mt 41 en dan wel in slimfit inderdaad.... Vallen ze dan TTS vergelijkbaar met andere merken?

Helaas heb ik de bestelling vanmiddag al doorgegeven (geen 41 lengtemaat).. Kan eventueel wel voor de geïnteresseerden proberen om de bestelling aan te vullen?

In ieder geval handmade shirts besteld: wit kleine till (zowel maatserie in slim als in regular fit), lichtblauw kleine twill, blauw wit gestreept, denim shirt. Verder flannel pakken (midgrijs, blauw, blauw met hele lichte bordeaux ruit) en unconstructed colberts (2e en 3e) zie hieronder.

Laatst bewerkt op: 26 juni 2018 - 21:01:15 door TFM

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #1265 Gepost op: 26 juni 2018 - 20:36:09
Vandaag mijn twee Cordone shirts (gestreept linnen en witte oxford) ontvangen. Mooie spullen, Caner. Terecht goede pers hier ...

Bedankt voor je terugkoppeling Pster, geniet van je shirts  :thumbsup:

Hamerhaai

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1266 Gepost op: 26 juni 2018 - 21:14:52
Oef stofje nummer 2 (onderste) heel fraai!
Rekenen op 700-800 euro gok ik?

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1267 Gepost op: 26 juni 2018 - 21:30:36
Nummertje 2, fraai.
This, madame, is Versailles.

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #1268 Gepost op: 26 juni 2018 - 21:42:37
Oef stofje nummer 2 (onderste) heel fraai!
Rekenen op 700-800 euro gok ik?

Iets meer, inkoopprijs is ook nog niet helemaal duidelijk. Ligt er bijvoorbeeld aan of de knoopsgaten ook volledig met de hand worden gemaakt, krijg daar nog een terugkoppeling over. Als er nou mannen zijn met iets afwijkende maten, laat het mij graag weten, dan kan ik dat nu nog meenemen in de bestelling. Bijvoorbeeld als je onafgewerkte mouwen, extra lange BOC en mouwen, kortere BOC/mouwen etc.

Zo uit mijn hoofd heb ik ze van maat 46 t/m 56 ingekocht. Aanvulling is uiteraard mogelijk.

Beide stofjes mooi te combineren met navy of bruine broek en mooi wit shirt.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1269 Gepost op: 26 juni 2018 - 21:54:14
2

joostUSA

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1270 Gepost op: 26 juni 2018 - 21:56:05
Ruit en onderste beide erg fraai.

Slice

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1271 Gepost op: 27 juni 2018 - 19:39:53
Twee en drie erg mooi ja! Onafgewerkte mouwen altijd prettig vind ik. Geen idee of je verdere klantenbestand ook behoefte heeft aan langere mouwen/lengte maat, kan me voorstellen dat dit in NL relatief veel voorkomt.

TFM

• Gebruiker
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
Reactie #1272 Gepost op: 27 juni 2018 - 20:17:26
Twee en drie erg mooi ja! Onafgewerkte mouwen altijd prettig vind ik. Geen idee of je verdere klantenbestand ook behoefte heeft aan langere mouwen/lengte maat, kan me voorstellen dat dit in NL relatief veel voorkomt.

Ik gok een maatje 52? Kan uiteraard wel een paar met extra lengte en onafgewerkte mouwen laten maken, maar moet dan wel de zekerheid hebben dat ze ook daadwerkelijk afgenomen worden. Ook moet ik vooraf aangeven dat niet iedere kleermaker de knopen mooi kunnen zetten, laat staan voor een schappelijke prijs. Kijk bij een Pauw of Oger laten ze dat zo voor je doen, die extra service kan ik er niet bij aanbieden. Verkoop ze op moment dan ook meer naar het buitenland (voornamelijk VS, daar zijn ze wat korter).

Wat voor mouwlengte heb je ongeveer nodig bij een maat 41? 70-71cm? Het lijkt mij inderdaad verstandig om in ieder geval lengtemaat shirts te bestellen in de maten 40, 41 en 42. Die bestel ik er dan ook direct bij.

Slice

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1273 Gepost op: 28 juni 2018 - 23:13:23
Zou dan lekker alleen voor shirts in lengtemaat gaan, die slijt je vast wel. Voor jasjes is de markt minder groot, en het zijn toch aanzienlijke bedragen waarmee je blijft zitten. Zekerheid tot verkoop heb je nooit, dus beter focussen op de meest gangbare maten.

Lewis

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1274 Gepost op: 29 juni 2018 - 00:32:07
Volgens mij zijn lengtematen vrij gangbaar in NL?
Wat een enorme winnaar is hij toch!