Auteur Topic: [ Webwinkel ] Time for Moda  (444806 keer gelezen)

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.378
    • Bekijk profiel
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #1350 Gepost op: 28 september 2018 – 15:16:54
Mooi, benieuwd.

Borioli

  • Gebruiker
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #1351 Gepost op: 28 september 2018 – 17:09:29
Mooi Caner! Volgende keer ook paar 46 he;)

summit

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.352
  • have more than you show, speak less than you know
    • Bekijk profiel
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #1352 Gepost op: 28 september 2018 – 23:08:20

Navy

  • Berichten: 21
    • Bekijk profiel
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #1353 Gepost op: 29 september 2018 – 23:18:33
Vandaag Boglioli ss 2019 ingekocht, diverse pakken en jasjes

Valt Boglioli true to size? Wil er wel eens een proberen.

TFM

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.344
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #1354 Gepost op: 30 september 2018 – 09:26:06
Valt Boglioli true to size? Wil er wel eens een proberen.

Heb vandaag de shoot, zal later vandaag passen (ook mijn maat, heb normaliter 48 van Boglioli) en alles proberen op te meten. Daarna zal ik met een antwoord komen op je vraag.

TFM

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.344
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #1355 Gepost op: 01 oktober 2018 – 21:45:20
Heren, ongelofelijk veel nieuwe items binnen gekregen, dus het duurt nog dagen voordat alles er op staat. Wel kan ik alvast verklappen dat de cashmere (Loro Piana) truien van Cordone1956 en de wollen sjaals inmiddels op de website staan.

Hier twee foto's van de cashmere truien, let wel de voorraad is zeer beperkt. Merino truien komen ook zo op de website.




King Louis

  • Gebruiker
  • Berichten: 739
    • Bekijk profiel
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #1356 Gepost op: 01 oktober 2018 – 22:59:02
Heb je ook turtlenecks ingekocht?

TFM

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.344
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #1357 Gepost op: 01 oktober 2018 – 23:33:13
Heb je ook turtlenecks ingekocht?

Nope, die liepen het minst hard afgelopen jaar. Heb er eventueel nog wel wat van liggen.

TFM

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.344
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #1358 Gepost op: 02 oktober 2018 – 17:07:51
Heren, de website is inmiddels aardig aangevuld. Ik verwacht deze week nog shirts van Cordone1956 en jasjes van Boglioli op de website te plaatsen. Verder komen de flanel pakken en colberts volgende week binnen.

Profiteer nu van 10%  korting met code GIFT2018. De actie is geldig tot en met 14 oktober 2018.

TFM

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.344
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #1359 Gepost op: 08 oktober 2018 – 17:03:21
De websitemakers zijn druk bezig met het maken van de nieuwe website. Het streven is om - ongeacht de grootte van de bestelling - gratis verzenden en retour toe te passen op de vernieuwde website. Totdat de nieuwe website online is, kunnen jullie profiteren van gratis verzenden én gratis retourneren. Enige wat je hoeft te doen is code SF in te voeren.

Naast geplande levering van flanel pakken en colberts van Cordone1956 (denk donderdag of vrijdag) verwacht ik binnenkort ook sokken en kousen van Bresciani toe te voegen aan het assortiment. Langzaam wordt het "vaste" merkenpakket (Artigiani Napoli, Donnanna Napoli, Cordone1956, Barba Napoli, Boglioli, Della Ciana en vanaf maart 2019 Drakes) uitgebreid. Hoop dat dit voor velen van toegevoegde waarde is.

joostUSA

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.054
    • Bekijk profiel
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #1360 Gepost op: 08 oktober 2018 – 19:11:12
Zeker blij dat je Cordone doorzet, heb nu aardig wat shirts liggen en ze vervelen me niet, ook goede kwaliteit. Ik blijf wel bij je plakken Caner

L.deJong

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.889
    • Bekijk profiel
    • AuthenticFit
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #1361 Gepost op: 08 oktober 2018 – 19:18:08
Ja die Cordone shirts (Tailored Fit voor mij) zitten goed.
Ook al doorgegeven aan Caner dat ze wel van maat kunnen verschillen (maar dat wist hij al).
Zo heb ik één hemd wat qua mouwlengte net aan is en een ander die nu bij de kleermaker ligt om korter te laten maken.
Dat is iets waar Caner niks aan kan doen, maar wel goed om in het achterhoofd te houden.

deniz

  • Gebruiker
  • Berichten: 159
    • Bekijk profiel
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #1362 Gepost op: 08 oktober 2018 – 19:23:14
Top service Caner!
Ook erg blij met mijn dassen van Artigiani.

TFM

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.344
  • It's Time for Moda
    • Bekijk profiel
    • Time for Moda
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #1363 Gepost op: 08 oktober 2018 – 19:40:23
Ja die Cordone shirts (Tailored Fit voor mij) zitten goed.
Ook al doorgegeven aan Caner dat ze wel van maat kunnen verschillen (maar dat wist hij al).
Zo heb ik één hemd wat qua mouwlengte net aan is en een ander die nu bij de kleermaker ligt om korter te laten maken.
Dat is iets waar Caner niks aan kan doen, maar wel goed om in het achterhoofd te houden.

Ja mouwlengte van de shirts moeten echt altijd worden opgemeten.. Heb dankzij een klant die 2 shirts had afgenomen (laatste levering handmade shirts) ook de informatie gekregen dat die ook in maat verschillen. Zo hebben de denim shirts iets meer ruimte bij de borst, langere armen en de lengte is wat langer dan de twill shirts (die twill variant heeft werkelijk een prachtige stof, mijn favoriet tot dusver). De afmetingen van die shirts staan allemaal netjes bij de advertenties vermeld. 

Heb onlangs een grote lading shirts van Cordone1956 op de website geplaatst, allemaal laatste maten (max 3 maten voorradig) tegen gereduceerde prijzen. Als er informatie nodig is wat betreft afmetingen, geef even een gil en ik meet het binnen een paar uur voor je op. Zijn veel shirts, op moment ook (helaas) geen tijd om alles op te meten.

BucharestBlues

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.593
    • Bekijk profiel
[ Webwinkel ] Time for Moda
Reactie #1364 Gepost op: 08 oktober 2018 – 19:45:09
Leuk man ook Drakes. Sowieso mooi je zaak te volgen. Succes!