Cordone linnen shirt binnen (maatje 40, zoals was geadviseerd hier).
Zit perfect! Mooi shirt.
Thx. Caner (das is ook mooi trouwens)
ps. hebben de ''normale'' shirts van Cordone dezelfde fit als de linnen?
Jij ook weer bedankt! Zojuist je meest recente bestelling verzonden.
Nu vraag je mij wat, ik weet enkel van de handgemaakte lijn dat die vrijwel identiek zijn aan elkaar. De overige shirts verschillen helaas nogal in maatvoering. Wellicht moet ik een keer een weekend inplannen om al die shirts even stuk voor stuk op te meten. Krijg daar namelijk vrij veel vragen over. Stuur mij bij interesse een mailtje met sku nummer en maat, dan zorg ik er voor dat je binnen 24 uur de gewenste informatie in je mailbox hebt staan.
Dinsdag heb ik een afspraak met Luigi Cordone in Amsterdam, zal dan ook aangeven dat ik zowel de slim fit variant als de classic fit variant wil, maar dan wel dat hij in ieder geval op de dozen/zakken aangeeft welke shirts slim fit en welke shirts classic fit zijn. Moet niet weer een partij bij hem inkopen - dat oorspronkelijk voor een andere winkelier was bestemd -en er later achter komen dat de shirts onderling in afmetingen verschillen en ook nog eens met de shirts die ik heb. Om dat dan bij alle 400 shirts te gaan nameten is gekkenwerk.
Truien en sjaals zijn reeds besteld, ook laat ik cashmere truien maken. Coats (herringbone? single/db breasted?), pakken (flannel?) en wat jasjes? Ga de pakken nu wel met iets langere ruglengte en mouwlengte laten maken.