een kritische noot van onze Amerikaanse vrind op de kwaliteit van borrelli hemden. imho heeft hij af en toe een punt, echter met handwerk moet je toch e.e.a. voor lief nemen. Niettemin bij lorenzini/maffeis zie je niet snel dergelijke slordigheden. Wel bij isaia waar ook de nodige draadjes los gaan of reeds los zijn.http://mfanblog.blogspot.com/2007/04/borrelli-shirt.html
Mooi hemd voor op jeans, heb je die van internet omdat de pasvorm niet heel goed is? Je kunt hem toch laten vermaken??
Citaat van: "ruby tuesday"Mooi hemd voor op jeans, heb je die van internet omdat de pasvorm niet heel goed is? Je kunt hem toch laten vermaken??Voor weinig van ebay geplukt. Ga 'm inderdaad laten tailleren en het borstzakje torn ik er zelf wel vanaf.
Citaat van: "Daedalus"Citaat van: "ruby tuesday"Mooi hemd voor op jeans, heb je die van internet omdat de pasvorm niet heel goed is? Je kunt hem toch laten vermaken??Voor weinig van ebay geplukt. Ga 'm inderdaad laten tailleren en het borstzakje torn ik er zelf wel vanaf.Ben benieuwd naar t resultaat! CTTB is ie volgens mij top. Hou zelf wel van zo'n ruitje. JK ook zag ik
Citaat van: "ruby tuesday"Citaat van: "Daedalus"Citaat van: "ruby tuesday"Mooi hemd voor op jeans, heb je die van internet omdat de pasvorm niet heel goed is? Je kunt hem toch laten vermaken??Voor weinig van ebay geplukt. Ga 'm inderdaad laten tailleren en het borstzakje torn ik er zelf wel vanaf.Ben benieuwd naar t resultaat! CTTB is ie volgens mij top. Hou zelf wel van zo'n ruitje. JK ook zag ik Grappig dat er dan in al die boekjes van hem en YvRA staat dat het "de D66'er onder de dessins" is. Een no go.
Ik heb net even bij mijn Borrelli hemd gekeken,aan weerszijden van de onderste 3 knopen is de (blinde) knopenlijst doorgeput op plm. 1 cm.( ook bij de knoopsgaten)Aan de onregelmatigheid te zien handmatig aangebracht.