Volgens mij betreft dat hun RTW jasjes uit katoenen stoffen. Ik denk dat hij het niet over het Italiaanse maatwerk heeft.
Citaat van: "gusto napolitano"Citaat van: "Jacob"Citaat van: "Camiceria"Ik heb met Sander gewerkt vroeger -> aardige pikIntensieve werkrelatie?Over zoiets was er van de week nog een programma over op tv.Over wat voor iets?
Citaat van: "Jacob"Citaat van: "Camiceria"Ik heb met Sander gewerkt vroeger -> aardige pikIntensieve werkrelatie?Over zoiets was er van de week nog een programma over op tv.
Citaat van: "Camiceria"Ik heb met Sander gewerkt vroeger -> aardige pikIntensieve werkrelatie?
Ik heb met Sander gewerkt vroeger -> aardige pik
Zullen ze misschien niet allemaal weten -> Sander is echter een capabel ventje (heeft ook AMFI gedaan)
Citaat van: "Camiceria"Zullen ze misschien niet allemaal weten -> Sander is echter een capabel ventje (heeft ook AMFI gedaan)Oh Sander je bent zo geweldig zwijmelzwijmel.....
Citaat van: "Jacob"Citaat van: "Camiceria"Zullen ze misschien niet allemaal weten -> Sander is echter een capabel ventje (heeft ook AMFI gedaan)Oh Sander je bent zo geweldig zwijmelzwijmel.....Wat ben je toch een eikel Jacob
Ziet er idd stukken beter uit.Zou je zo'n MTM-pak kunnen weigeren als je niet tevreden bent over de schouderinzet?
Ik denk dat het gewoon puur afhangt van de dikte van de stof, hoe de schouder 'rolt'. Ik kan me er niet zo druk over maken, zo lang het geheel mooi in balans oogt en het maar een soft shoulder is...
Die grijze van mij is RTW.Hoe is het borststuk bij jou? Ik vind dat nogal stijfjes bij mij. Waren dingen zoals de schouder en vulling te kiezen bij jouw SuSu MTM?
Citaat van: "Nexus"Ik denk dat het gewoon puur afhangt van de dikte van de stof, hoe de schouder 'rolt'. Ik kan me er niet zo druk over maken, zo lang het geheel mooi in balans oogt en het maar een soft shoulder is...Nee het maakt niet uit zolang het maar aan je eisen voldoet, zo ken ik er ook nog wel een paar
Hoe is het borststuk bij jou? Ik vind dat nogal stijfjes bij mij.