Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2166843 keer gelezen)

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Pakken] Suit Supply
Reactie #3510 Gepost op: 11 mei 2010 - 09:52:11
S110 is ook mijn keuze voor m'n dagelijkse werkpakken. Ook omdat ik het onder een motorpak draag (jasje in de koffer uiteraard). Ik denk dat voor werkpakken (veelal zittend werk) half-canvas prima geschikt is.

Anderszijds scheelt het maar iets meer dan 100 euro (150 euro als je meer keuze in stoffen wilt), en voor werkpakken is de stofkeuze (wat mij betreft) toch minder van belang. Heftige strepen e.d. draag ik niet op m'n werk (ik zit niet in het bankwezen ;)).

Confrère

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3511 Gepost op: 11 mei 2010 - 10:00:17
Ik ben wel van de strepen... Maar goed, kan ook om-en-om doen: de ene keer MTM, de andere keer RTW als er wat leuks tussen zit.

Dan merk je vanzelf denk ik wel wat het beste werkt voor dagelijks gebruik qua pasvorm, confort, etc..

Slijtage glans, vooral op de mouwen, krijg je bij elk pak toch wel... Of het nou geplakt is of niet.

En ach, pakken kopen is geen straf ;).

BPT

• Bekijk profiel
Reactie #3512 Gepost op: 12 mei 2010 - 00:25:52
Op de SuSu site wordt gerept over 10 patroonaanpassingen bij het Blue Line maatwerk. Heeft iemand enig welke dit precies zijn? :D

Janusz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3513 Gepost op: 12 mei 2010 - 10:40:29
- Broeklengte
- Band/bassin
- Mouwlengte
- Taillering rug en zijnaad
- Lengte jasje
- Kraagplooi (niet zeker)

Dit zijn wel de belangrijkste zo uit mijn hoofd. Aangezien ik maar 2 keer per maand werk doe ik zelf geen blue line verkoop.
"Rugby is a hooligans game played by gentlemen; soccer is a gentleman's game played by hooligans; football is a hooligans game played by hooligans."

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3514 Gepost op: 12 mei 2010 - 11:32:00
Ik heb net mijn blue line opgehaald en ik moet zeggen ik ben er erg blij mee! Lekker zacht en soepel. Maar ik ben persoonlijk altijd tevreden over suit supply ;)
Citaat van: Mariano Rubinacci
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

BPT

• Bekijk profiel
Reactie #3515 Gepost op: 13 mei 2010 - 02:12:04
- Broeklengte
- Band/bassin
- Mouwlengte
- Taillering rug en zijnaad
- Lengte jasje
- Kraagplooi (niet zeker)

Dit zijn wel de belangrijkste zo uit mijn hoofd. Aangezien ik maar 2 keer per maand werk doe ik zelf geen blue line verkoop.

De breedte van de schouder is begrijp ik dus niet aan te passen?

vooghel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3516 Gepost op: 13 mei 2010 - 11:12:18
En de broekwijdte ook niet? Met mijn slanke benen en kleine schoenmaat vind ik dat wel erg belangrijk. Anders wordt het weer een MTM komende maand ofzo.
I love a crisp white shirt. It’s arguably the most classic piece of clothing a man can own

Janusz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3517 Gepost op: 13 mei 2010 - 13:21:03
Breedte schouder niet nee. Maar daarvoor zou je een maat kleiner jasje kunnen pakken en dat dan vervolgens weer op andere punten aan passen. Volgens mij is de pijpwijdte ook niet aan te passen. Maar een telefoontje naar Suitsupply zou dit opklaren.
"Rugby is a hooligans game played by gentlemen; soccer is a gentleman's game played by hooligans; football is a hooligans game played by hooligans."

Caesarius

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3518 Gepost op: 13 mei 2010 - 13:22:42
Voetwijdte kan niet versmald worden, broek kan op de bovenbenen dan weer wel versmald worden.
Always have a better answer.

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3519 Gepost op: 13 mei 2010 - 14:08:15
Voetwijdte kan niet versmald worden, broek kan op de bovenbenen dan weer wel versmald worden.

Maar de kleermaker kan de pijpen toch gewoon afslanken in de winkel? Kost minder dan een tientje dacht ik en zit je alsnog onder de 300 euro
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

Caesarius

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3520 Gepost op: 13 mei 2010 - 14:23:03
Natuurlijk kan de kleermaker dat. De vraag was alleen wat binnen het blue line versteld kan worden.

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3521 Gepost op: 13 mei 2010 - 14:25:05
Dat begrijp ik ik probeerde alleen duidelijk te maken dat Blue line maatwerk dus niet ophoudt bij de standaard verstellingen maar ook nog extra aangepast kan worden

Charlie

• Gast
Reactie #3522 Gepost op: 13 mei 2010 - 14:26:08
Daar weet Cae alles van, het werkt immers bij SuSu. Twijfel niet aan de kunde van deze man, mijn beste.

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3523 Gepost op: 13 mei 2010 - 14:29:36
Dat had ik al begrepen, was ook geen aanval oid aan Caes adres.

No hard feelings ;)

Caesarius

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3524 Gepost op: 13 mei 2010 - 14:43:46
Dat begrijp ik ik probeerde alleen duidelijk te maken dat Blue line maatwerk dus niet ophoudt bij de standaard verstellingen maar ook nog extra aangepast kan worden
Waarom zou je dat willen? Ga dan voor maatwerk, waarbij je alle aanpassingen hebt. Persoonlijk vind ik een vermaakt "maatpak" nogal ruk.