Fastcruiser, toen ik mijn 46 in donker blauw 925 om ging ruilen (iets te strak ingezette split), hadden ze in Amsterdam net de lading binnen. Daarbij zat wel -1- donker blauw 925 pak in 46.
Tenzij ze nog regelmatig aan gaan vullen, denk ik dat het om een redelijk beperkte oplage gaat.
As for het Blue Line verhaal van Humphrey: Inderdaad heb ik zelfs met mijn korte armpjes dat mijn polsen het koud krijgen bij de 44, maar verder zit het jasje prima (Napoli lijn). Ook heb ik een 46 broek nodig om mijn bovenbenen nog enige lebensraum te gunnen (roeien & bijbehorende been-training). En die 46 broek moet dan weer een stukje korter en een cm breder...
Dus tsja, dan is die 289 niet zo slecht. En inderdaad kun je uit best veel stofjes kiezen, en zijn het best wel nette stofjes (geen name brand stoffen ofzo, maar gewoon goed draagbaar).
De grote vraag is alleen: Tel ik wat meer neer voor ongeplakt en meer opties (de echte MTM lijn), of vind ik het allemaal wel goed zo omdat de fit nu ook prima is: dan maar half-canvas (volledige lijmvlies laag over het voorpand maar wel met een gedeeltelijke canvas laag die ze ook netjes machine padded vastgezet hebben in de revers).
Er loopt trouwens momenteel een actie voor mensen met een ABN YP rekening dus, voor 199 euro is het natuurlijk altijd een koopje.