Haha, ja is het "MTM". Het is gewoon een aardige oplossing voor mensen die een hele lading standaard aanpassingen nodig hebben (lengte broek, band aanpassen, kraagplooi, zijnaden innemen, misschien zit het afslanken van pijpjes en mouwtjes ook in het pakket? geen idee, schouders iig niet).
Maar voor de rest vind ik de term MTM er ook wat te heftig voor...
Ze meten je trouwens wel op schijnt het... En laten je vast nog wel wat jasjes pakken, want het gaat om de standaard pasvormen. Ohja, ik kan mij vergissen, maar volgens mij had een verkoper het er ook over dat het alleen om de Napoli pasvorm ging.
Suit Up MTM is wat vroeger gewoon het 'echte' MTM programma was (toen "Cut to the Bone'). Daar beginnen ze nu bij 399 (was geloof ik vroeger 349, en toen een keer 400+ en nu weer 399 dus).
Oh wat misschien nog wel aardig is om te weten: Die Blue Line MTM heb je wel keuze uit heel wat stofjes (allemaal rond de S110 geloof ik). Het gaat dus niet om maar een paar stofjes, zoals de Cut to the bone basis collectie voor de instapprijs vroeger. Of je nu bij die 349 ook al die basisstofjes kan kiezen, durf ik niet te zeggen. Ben deze keer niet bij de MTM afdeling geweest.