Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2166842 keer gelezen)

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Pakken] Suit Supply
Reactie #3480 Gepost op: 05 mei 2010 - 19:41:40
Ik vind dat MTM wat SuSu aanbiedt (zoals Blue Line) en wat bijv een Vanita (Of een Caruso MTM) aanbiedt erg verschillend is van elkaar en eigenlijk niet een vergelijking waardig. Misschien moeten we ook een nieuwe naam voor het hogere MTM segment bedenken.
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Charlie

• Gast
Reactie #3481 Gepost op: 05 mei 2010 - 19:59:44
Niet om deze inhoudelijke sfeer te verpesten, maar...

Zit eraan te denken om even een linnen pak van Suit Supply te gaan halen. Is het wat?

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3482 Gepost op: 05 mei 2010 - 22:41:38
Niet om deze inhoudelijke sfeer te verpesten, maar...

Als je nog tot de eerste week juni kan wachten krijg je mijn antwoord, dan mag ik mijn 2 CTTB's ophalen (waarvan 1 linnen).
if i stop lying i just disappoint you

Charlie

• Gast
Reactie #3483 Gepost op: 05 mei 2010 - 22:54:48
Moet lukken. Alvast bedankt.

Confrère

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3484 Gepost op: 06 mei 2010 - 10:24:28
Ik moet vrijdag nog wat dingen ophalen, en ga even met dat Jort/925 pak langs voor dat probleem met die split. Bij nadere bestudering blijkt dat de boel in de kreuk zit, dus ik wil weten of ze dat eruit kunnen persen en anders wil ik even een ander jasje.

Dus ik kijk wel even wat voor linnen pakken ze hebben hangen, hoef je niet tot juni te wachten ;)

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3485 Gepost op: 06 mei 2010 - 10:32:48
Zit eraan te denken om even een linnen pak van Suit Supply te gaan halen. Is het wat?
Uit de 200-euro-bunch (voor het "aanbiedingspak") vond ik het linnen behoorlijk dun, dus echt voor een 's zomers pak. Kans op kreuk is dan wel groot. Maar ik heb het pak pas een week na HGW, dus hij kan je eerder gebruikservaringen melden. Heb zelf bij het linnen voor opgenaaide zakken gekozen zodat een kreukje wat minder storend is omdat de look al casual is. En een donkere kleur daarbij.

Confrère

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3486 Gepost op: 06 mei 2010 - 10:46:49
Een aardige kreuk hoort inderdaad wel bij een linnen pak, opgestikte zakken en (naar mijn mening) lichte kleuren passen daar goed bij. Zelf zou ik niet snel voor een donker linnen pak gaan, hoogstens een donker blauw linnen jasje/blazertje. Maar dan toch liever katoen eigenlijk...

Charlie

• Gast
Reactie #3487 Gepost op: 06 mei 2010 - 11:34:25
Ja, ik zit inderdaad  aan het €200 pak te denken. Alvast bedankt voor de inzet heren, ik zal het oordeel afwachten!

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3488 Gepost op: 06 mei 2010 - 11:37:10
Niet een pak van Britse makelarij? Het kan toch eigenlijk niet om een Chinees pakje te lopen Charlie?  :lol:
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Confrère

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3489 Gepost op: 06 mei 2010 - 11:39:22
Is linnen uberhaupt populair bij traditionele Engelse stedelingen ;)?

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3490 Gepost op: 06 mei 2010 - 11:42:25
Niet een pak van Britse makelarij? Het kan toch eigenlijk niet om een Chinees pakje te lopen Charlie?  :lol:
Voor 300 euro extra kan hij z'n schuldgevoel enigszins afkopen. Alhoewel? Italië is dan natuurlijk ook een No Go ;)

Charlie

• Gast
Reactie #3491 Gepost op: 06 mei 2010 - 11:46:50
Ik heb wel een aantal jasjes uit het Rijk, maar ik heb niet altijd zin om de overtocht te maken... stil jullie, niks zeggen hoor!

Maak de brandstapel maar vast aan heren...

Is linnen uberhaupt populair bij traditionele Engelse stedelingen ;)?

Mwa, je ziet ze wel, maar het komt toch vaker voor in Italië enzo...

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3492 Gepost op: 06 mei 2010 - 21:37:46
Uit de 200-euro-bunch (voor het "aanbiedingspak") vond ik het linnen behoorlijk dun, dus echt voor een 's zomers pak. Kans op kreuk is dan wel groot. Maar ik heb het pak pas een week na HGW, dus hij kan je eerder gebruikservaringen melden. Heb zelf bij het linnen voor opgenaaide zakken gekozen zodat een kreukje wat minder storend is omdat de look al casual is. En een donkere kleur daarbij.

Heb precies hetzelfde maar dan in camel/zand kleurig, puur voor casual (office only) dagen.

if i stop lying i just disappoint you

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3493 Gepost op: 09 mei 2010 - 17:36:19
Over de knoopsgaten schrijft (volgens Suitsupply Jort zelf) 925:  "U kunt moeiteloos ieder duel tegemoet zien, want het 925 pak is voorzien van opengewerkte knoopsgaten. (Jaja, da's weer twintig minuten kleermakerswerk per gat, maar voor een degengevecht stroopt u moeiteloos de mouwen op.) Handig. En snobbish - houden we van. "

20 minuten per knoopsgat... Hummm wil hij nu handwerk suggereren? Want een machininaal gat kost heel wat minder tijd ;).
Heb zelf nog niet echt er naar gekeken...

http://www.jortkelder.nl/2010/05/kelder_een_kostuumkoning.php

+1. Koketteren met Engelse schoenen, lederwaren, dassen en dan een SuSu'tje....
Laatst bewerkt op: 09 mei 2010 - 17:46:03 door Daedalus

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #3494 Gepost op: 09 mei 2010 - 18:00:17
+1. Koketteren met Engelse schoenen, lederwaren, dassen en dan een SuSu'tje....

Charlie laat nu een beetje de ware ML zien, hij gaat ook steeds normalere taal gebruiken.