Auteur Topic: [Pakken] Suit Supply  (2166870 keer gelezen)

Mr.Barry

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Pakken] Suitsupply
Reactie #1965 Gepost op: 26 augustus 2008 - 18:15:23
Kan iemand die prijs bevestigen?
Op de site van SuSu staat dat maatwerk vanaf 399 tot 900 euro kost. Wat wordt er dan precies aangeboden vanaf 700 euro, andere lijn? Maar wel uit China? Zal me niet verbazen als dat dan de Italiaanse lijn is.
Zit hier op SF toch wel een werknemer van SuitSupply als ik me niet vergis?

Bketting

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1966 Gepost op: 27 augustus 2008 - 00:32:05
Voor zover ik weet worden de normale Suitsupply stoffen iets duurder (vanaf 500) en is er nu ook de mogelijkheid de 'duurdere' stoffen voor ongeveer 700 euro te kiezen omdat voor veel klanten het aanbod van de Suitsupply stoffen beperkt begint te worden. Deze duurdere stoffen zijn ook nog steeds beschikbaar bij het Italiaanse atelier.
The key to being happy in the future is staying happy today.

Confrère

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1967 Gepost op: 30 augustus 2008 - 15:00:51
Aardige sprong in de prijs. Ben benieuwd wat dat met hun markt gaat doen. Zal het zeker in de gaten houden ;). Waar baseer je trouwens deze verhoging in prijs op? Ben het zelf nog niet tegengekomen.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1968 Gepost op: 30 augustus 2008 - 15:29:29
Prijzen zich hiermee eruit.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #1969 Gepost op: 30 augustus 2008 - 18:44:59
Klok klepel.

SuSu gaat niets aan haar MTM prijzen veranderen.

Het nieuwtje is als volgt; naast hun eigen atelier verkopen ze ook al tijden Scuderi met andere bunches. Vanaf September is het mogelijk om uit deze, uitgebreidere en luxere, bunches te stellen maar het te laten maken door hun eigen atelier. Voordeel is dat de prijs lager is dan wanneer je het van Scuderi besteld en dat je meer keuze hebt wanneer je dus bij hun eigen atelier besteld. Uiteraard hoort daar vanwege de hogere kwaliteit ook een hogere vanaf prijs bij.

Het blijft echter onverminderd mogelijk een keuze te maken uit de gewone stoffen voor de reeds bekende prijzen.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Bketting

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1970 Gepost op: 30 augustus 2008 - 20:51:25
Dat is wel waar Sergio net als ik zei. Maar de pakken uit het eigen atelier worden ook een fractie duurder. Waar die pakken voorheen vanaf 350 euro waren wordt het nu 500+.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1971 Gepost op: 30 augustus 2008 - 20:52:26
Dat is wel waar Sergio net als ik zei. Maar de pakken uit het eigen atelier worden ook een fractie duurder. Waar die pakken voorheen vanaf 350 euro waren wordt het nu 500+.

Daar geloof ik niets van, ik denk dat je de vanaf prijzen van de luxere stoffen er meer verwart.

Vanità - modern tailors

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1972 Gepost op: 31 augustus 2008 - 01:09:09
350 naar 500 zou een beetje onrealistische stap zijn imho.  :o

Bketting

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1973 Gepost op: 31 augustus 2008 - 01:22:30
Vanaf 350 was altijd al een beetje onzin omdat dit slechts 4 stoffen waren. Gemiddeld was je voor een maatpak uit het eigen atelier toch al 450 euro kwijt. De prijssprong naar 500 voor dezelfde stoffen is dus niet zo drastisch. Ik zal morgen alles over Scuderi nog even navragen.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1974 Gepost op: 31 augustus 2008 - 01:23:48
Volgens mij veranderd er aan de vanaf prijs niets hoor.

Vanità - modern tailors

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1975 Gepost op: 31 augustus 2008 - 01:48:59
Volgens mij veranderd er aan de vanaf prijs niets hoor.

Er staat nu volgens mij vanaf iets van 398 op de site, van de week nog even gekeken.

Confrère

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1976 Gepost op: 31 augustus 2008 - 12:04:04
Sprong van 350 naar 398 zou logisch zijn, van 350 naar 500 voor een vanaf prijs niet.
Idd was de 350 altijd al een 'lokkertje' met massaal ingekochte stoffen - maar vaak omdat het toch om redelijk basic patroontjes ging vaak wel een leuk instappertje voor studenten (stages) en starters.

Maar goed, Bketting blijft erbij dat het 500 gaat worden, maar geen idee waar hij deze info vandaan heeft...

Ik heb SuSu altijd als een goede optie gezien voor starters, studenten en werklui die niet op zoek zijn naar 'Made in Italy' en een bepaalde brandname maar wel een goed ongeplakt pak dat goed zit. Als de vanaf prijs naar 500 euro stijgt, zou het mij niets verbazen dat mensen ook rond gaan kijken naar de alternatieven.

Ben benieuwd...

Bram

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1977 Gepost op: 31 augustus 2008 - 16:10:50
Toen ik half augustus mijn maatpak op ging halen vertelden ze me dat ik nog net voor de prijsstijging mijn pak besteld had. Prijzen zijn voor de paar basic stofjes idd 50 euro omhoog gegaan, 400 euro nu dus. Andere (mooiere) stoffen konden soms ook met meer gestegen zijn dan 50 euro vertelden ze me. Het pak zit me super, maar als ik voor mijn volgende pak een mooier stofje wil ga ik toch ook even verder kijken wat er nog meer is.

Confrère

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1978 Gepost op: 31 augustus 2008 - 18:22:39
Heeft iemand trouwens enig idee wat SuSu met winkels in Litouwen doet? Zal wel te maken hebben met een toevallige connectie daar, want het lijkt mij nou niet een plek die direct in je opkomt als je nadenkt over het uitbreiden van je Neerlandse pakkentoko...
Zou de prijs daar ook aangepast zijn aan de lokale inkomens ;)? Of werkt men daar vooral met een Outlet, waar ze de restjes uit Nederland verkopen?

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1979 Gepost op: 31 augustus 2008 - 18:24:50
Heb daar toch binnenkort een afspraak, zal het weleens vragen ;)
Quotidie potest esse ultimo die