Ik ben niet onder de indruk van Berlioz. Ik heb daar embouts laten zetten en die lieten gewoon los na een paar maanden.
Ik ben ook niet echt te spreken over Berlioz. Ongeveer 2 jaar geleden had ik elders (Sir Max) een paar Santoni's gekocht. Ik wilde er ook een riem bij in dezelfde kleur, maar die hadden ze helaas niet. Ik ben toen bij Berlioz geweest. Het was geen enkel probldeem om een bijpassende riem te verzorgen. Ik moest een schoen afleveren en dan werd een blanke riem in de juiste kleur geverfd. Na 1 week kon ik de riem ophalen. Zo gezegd, zo gedaan. Na 1 week kwam ik terug, maar helaas men was men mijn riem vergeten. Nog 1 week geduld hebben. Dus 1 week later kwam ik weer terug. "Ik ga hem even halen." Dit halen duurde een half uur. ik kreeg sterk het vermoeden dat de riem alsnog ingekleurd moest worden. Thuis gekomen ontdekte ik dat het lusje niet geverfd was, dus weer terug. "Wilt u dat niet?", was de verbaasde vraag. Het uiteindelijke resultaat zag er prima uit, maar de kwaliteit blijkt slecht. Na 2 jaar zijn er duidelijke krassen in zichtbaar. De verf lijkt er af te slijten. Het leer wordt slap en lelijk. Geen aanrader. Niet te vergelijken met b.v. een echte Santoni riem.