Wat ik zei. Het is een ruime voldoende. Ik heb slechter gezien, ook op dit forum. Het is alleen lang niet zo mooi gedaan als dat het ooit door Alfred Sargent was gedaan. Ook vond ik de prijs voor het geleverde werk iets aan de hoge kant. Dat werd hier ook gelijk bevestigd. Ik heb deze post op dit forum gezet om mensen enerzijds te informeren en anderzijds ook te waarschuwen: breng je dure schoenen niet naar Both. Dat is zonde. Mijn Tricker's etc. zou ik wel gewoon naar Both brengen.
Chris, ik post zo een foto met de iPhone.
De beoordeling 7/10 was je eerste post, zou je die score nogmaals geven? Als ik het goed lees c.q. begrijp zou je daar niet meer op uit komen, je geeft aan dat de p/k-verhouding onvoldoende is, je had voor dat geld ook de hak vervangen verwacht en je zou het niet nog een keer doen, je waarschuwt er zelfs nadrukkelijk voor.
Dan begrijp ik het wellicht verkeerd, maar zo'n rijtje krijgt van mij geen ruime voldoende en/of ik zou nadenken of mijn eigen verwachtingen realistisch zijn geweest. Mocht het laatste niet reeel zijn geweest dan ligt het niet alleen aan de winkelier.