Auteur Topic: [Webwinkel] Stylish Men  (49852 keer gelezen)

Dantès

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.166
    • Bekijk profiel
Re: [Webwinkel] Stylish Men
Reactie #15 Gepost op: 30 januari 2013 – 13:14:26
Persoonlijk vind ik ze behoorlijk lelijk.
Correcte manchetknopen worden verbonden door een kettinkje. Die ankersluitingen  [-X

zampa di gallina

  • Gebruiker
  • Berichten: 498
    • Bekijk profiel
Re: [Webwinkel] Stylish Men
Reactie #16 Gepost op: 30 januari 2013 – 13:49:39
Ankertje scheelt wel behoorlijk in pieltijd.

Mark020

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.326
    • Bekijk profiel
Re: [Webwinkel] Stylish Men
Reactie #17 Gepost op: 30 januari 2013 – 16:37:04
Echt geen kettingen voor mij: veel te veel gedoe!
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

Bob4881

  • Gebruiker
  • Berichten: 85
    • Bekijk profiel
Re: [Webwinkel] Stylish Men
Reactie #18 Gepost op: 02 februari 2013 – 12:24:06
Feedback: Ik zou niet snel een paraplu van €300 kopen zonder ook maar een foto gezien te hebben. Daarnaast vind ik de informatie over schoenspanners niet compleet. Cederhouten schoenspanners hebben ook als functie om het vocht uit de schoen te onttrekken nadat je erop hebt gelopen.

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.654
    • Bekijk profiel
Re: [Webwinkel] Stylish Men
Reactie #19 Gepost op: 02 februari 2013 – 12:25:37
Cederhouten schoenspanners hebben ook als functie om het vocht uit de schoen te onttrekken nadat je erop hebt gelopen.

Dat is verkooppraat. Wordt danig overschat.

Emilio

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.317
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Re: [Webwinkel] Stylish Men
Reactie #20 Gepost op: 02 februari 2013 – 12:50:47
Dat is verkooppraat. Wordt danig overschat.

Is het mensen wel eens opgevallen dat die dingen van de quality shop onwijs naar Cedar ruiken? Zag de vorige x in de doos waarom, er wordt een soort van cedar olie/parfum in de doos gespoten ](*,)


StylishMen

  • Gebruiker
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
Re: [Webwinkel] Stylish Men
Reactie #21 Gepost op: 04 februari 2013 – 20:34:44
Gents dank voor de feedback.
Een plu van 300 euro hebben wij niet. Ik ben het wel met je eens dat de productfoto's van de huidige paraplu's onvoldoende is. Deze week is er een productfotograaf aan het werk. Er worden o.a. foto's van de paraplu's gemaakt. Ik ben benieuwd wanneer ik het resultaat op de site kan zetten.

De discussie over de schoenspanners vind ik een mooie. Het cederhout zal vast wel wat vocht opnemen; het is niet voor niets hout. Echter de primaire functie is m.i. dat de schoen wordt gespannen en de pasvorm behouden blijft. Onze spanners zijn niet de goedkoopste, maar kwalitatief echt goed. Je ziet vaak dat er stukjes hout bij de productie zijn losgekomen van de spanner, deze er weer op worden geplakt en dat daarna de schoenspanner wordt gescheurd. Vaak blijft er dan toch net een ruw randje over die de binnenkant van de schoen kan beschadigen. Wij hebben er bewust voor gekozen om dan een iets duurdere schoenspanner in te kopen, waarbij dergelijke spanners er door de producent worden uitgevist.

@Emilio, doel je op olie vlekken in de doosjes? Bij een vorige leverancier had ik dit ook, die zei dat dit door de dozenmachine kwam. Je hebt inderdaad aromatic cedar shoenspanners. Wij hebben deze niet maar ook bij ons zie je soms een doosje met dergelijk (kleine) vlekjes in de doos zelf.

Korte update over de werkzaamheden aan de site:
1. Productfotograaf is deze week bezig met foto's. Daarna bewerken en dan nog op maat snijden.
2. Home page wordt flink aangepakt. Over ongeveer 4 weken behoort dit klaar te zijn.
3. Wat producten toegevoegd als test (bijvoorbeeld de blazers en de manchetknopen)

Ramone

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.438
    • Bekijk profiel
Re: [Webwinkel] Stylish Men
Reactie #22 Gepost op: 04 februari 2013 – 20:50:52
'Wij'? Hoeveel mensen werken er momenteel bij Stylish Men?

StylishMen

  • Gebruiker
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
Re: [Webwinkel] Stylish Men
Reactie #23 Gepost op: 04 februari 2013 – 21:02:30
Hey Ramone.
Tot december had ik een compagnon, vandaar dat ik nog vaak in de wij vorm schrijf / praat.
Op dit moment ben ik echter de enige eigenaar en werk ik er keihard aan om van Stylish Men een succes te maken.
De wij is niet bedoeld om de organisatie groter te laten lijken; het is voor mij een automatische om nog in wij vorm te typen.

grt



StylishMen

  • Gebruiker
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
Re: [Webwinkel] Stylish Men
Reactie #24 Gepost op: 20 februari 2013 – 20:54:17
De foto's in de productcategorie bretels zijn aangepast.

Nu nog een mooie detailfoto als header bij elke categorie; er staat nu alleen het woord van de categorie zoals bijvoorbeeld 'bretels'. Dit wordt verwerkt in een lange smalle detailfoto.

Tevens druk bezig met het aanpassen van de merken pagina en de home.

jordi

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.889
    • Bekijk profiel
Re: [Webwinkel] Stylish Men
Reactie #25 Gepost op: 20 februari 2013 – 20:58:46
Laatst bij StylishMen een folding wayfarer besteld welke niet beviel door de rondere vorm van de bril t.o.v. de normale wayfarer (2140).
Moet zeggen zeer netjes afgehandeld. Kreeg het geld al terug op de rekening voordat hij de brillen terug ontvangen had, chapeau!
Een arm mens past bijna alles, een rijke heeft moeilijke maten

StylishMen

  • Gebruiker
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
Re: [Webwinkel] Stylish Men
Reactie #26 Gepost op: 08 maart 2013 – 13:36:04
De lay-out van de site is flink gewijzigd.
Het doel hiervan is dat de site nu rustiger en professioneler zou moeten overkomen.

Wat vindt het kritische SF publiek ervan?

Alvast bedankt voor de eventuele reacties!

Vriend35

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.358
    • Bekijk profiel
Re: [Webwinkel] Stylish Men
Reactie #27 Gepost op: 03 mei 2013 – 21:11:22
De pochetten staan nog steeds tussen de dassen  :mrgreen:

Ik zou nog steeds je lettertype aanpassen zoals er al gezegd werd....past niet bij de site naar mijn mening

Soptor

  • Gebruiker
  • Berichten: 247
    • Bekijk profiel
Re: [Webwinkel] Stylish Men
Reactie #28 Gepost op: 05 mei 2013 – 10:37:33
Ik zou het leuk vinden als Kent Wang en de Quality Shop een beetje concurrentie kregen, dus ik heb mijn best gedaan om mijn mening duidelijk op te schrijven:
  • De namen van de categoriën zijn niet consequent in meervoud of in enkelvoud: dassen is meervoud, sjaal is enkelvoud.
  • De volgorde van de categoriën lijkt een beetje willekeurig. Waarom staat de schoenverzorging zo hoog en de blazers zo laag?
  • Wat zijn accessoires eigenlijk? Zijn manchetknopen en zonnebrillen geen accessoires?
  • Veel "ingezoomde" foto's zijn zo pixelig dat je beter die vergroting uit kan zetten. Kijk nou wat errag.
  • De styling is een beetje schizofreen. Dat Georgia lettertype past niet echt bij de modernere stijl van het web store template met de afgronde knoppen, Helvetica in de lopende tekst en grote social media links. Ook het logo is sans serif. Of je haalt dat Georgia weg, of je past de stijl van de we store en het logo aan.
  • Het logo is meer iets dat ik verwacht bij de kapper hier op de hoek dan bij gladde italomodellen in leren fauteuils. Ik hoop dat het helpt als je die gradient weghaalt.
  • Ik zou die social media zooi sowieso weghalen. Zijn er echt veel mensen die op Facebook delen welke bretels ze gaan kopen?

Soptor

  • Gebruiker
  • Berichten: 247
    • Bekijk profiel
Re: [Webwinkel] Stylish Men
Reactie #29 Gepost op: 05 mei 2013 – 10:40:21
Zonder dat serif font is het al een stuk minder schizofreen: