Auteur Topic: Profuomo  (87690 keer gelezen)

Zeneize

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Profuomo
Reactie #105 Gepost op: 04 april 2012 - 19:50:36
Ik snap niet waarom de knopen niet een lichtelijk andere kleur dan het shirt zouden mogen hebben. Dat is toch mooi?
Vraag me af hoe je dan over hoornen knopen denkt op een blauw of grijs pak..
"One should either be a work of art, or wear a work of art."

Idomeneo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #106 Gepost op: 05 april 2012 - 08:30:10
Gebroken witte knopen op een wit overhemd omdat het nou eenmaal de natuurlijke kleur is van parelmoer vind ik goed kunnen.

Een overhemd zou als zijnde 'ondergoed' echter niet al te erg moeten opvallen en dus ook niet zo'n contrastknopen moeten hebben als sommige jasjes, vind ik. Bruin op blauw kan bij een jasje wel omdat een jasje nou eenmaal wat opvallender mag zijn.

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Reactie #107 Gepost op: 05 april 2012 - 20:55:04
Ik heb op mijn bestelde BD in bakkersruitje voor de klassieke bruine Finamore MoP gekozen, vind dat juist wel geinig.
The man with style, is the man who can smile

Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #108 Gepost op: 11 april 2012 - 21:58:12
Voor die 99% is het dus vanwege onwetendheid een USP en dat kan je goed uitbuiten. ;-) Gewoon pushen die MoP's. Kijk eens meneer, échte parelmoeren knopen, dat vindt u niet op goedkopere overhemden! :mrgreen:

Vandaag binnengelopen bij die treurige Profuomo-store aan de Meent, werd me bij die Albini-knopen toch meegedeeld dat het echt parelmoer was ("plastic gebruiken wij niet hoor meneer!"), om hier later weer doodleuk op terug te komen (nadat ik had laten merken toch serieuze twijfels bij dat statement te hebben, aangezien de knopen overduidelijk van plastic zijn).

Intens leugenachtige mensen in die winkel dus (wist ik stiekem al), maar sommige shirts zijn (op de knopen na) best de moeite waard. Zou uit principe veel liever bij Suit-supply kopen, maar die hebben niet van die toffe denim-shirts  :wink:

Bill Splates

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Profuomo
Reactie #109 Gepost op: 11 april 2012 - 22:09:13
Dat is wel heel sneu om te horen. Helemaal omdat het niet de eerste keer is.

Zodra SuSu denim heeft is die rage alweer over.

Jo

• Gebruiker+
  • Gebruiker
  • *
    • Bekijk profiel
Reactie #110 Gepost op: 11 april 2012 - 22:16:53
Ik dacht dat SuitSupply wel een shirt had van denim, maar ik kan me vergissen.  Een maand terug toonde de verkoper me wat shirts, en eentje leek wel van denim te zijn, hij zei ook dat het een stofje was zoals jeans.
Op hun website vind ik het in ieder geval niet zo snel terug, dus waarschijnlijk was het een stof die wat op denim leek.
EDIT: Hier is het denimshirt denk ik.
Laatst bewerkt op: 11 april 2012 - 22:22:20 door Jo...

Mad Hatter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #111 Gepost op: 11 april 2012 - 22:18:36
...
Zou uit principe veel liever bij Suit-supply kopen, maar die hebben niet van die toffe denim-shirts  :wink:
Ik zag er eentje in de webshop van SuSu, maar die is wel licht van kleur...

Anaszi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #112 Gepost op: 11 april 2012 - 22:27:38
Ze hebben ook een 'echte' denim, opgelegd knopenlijstje en ronde cutaway. Donker maar gewassen.

Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #113 Gepost op: 11 april 2012 - 22:32:45
Ze hebben ook een 'echte' denim, opgelegd knopenlijstje en ronde cutaway. Donker maar gewassen.

Volgens mij is die inmiddels uit de collectie. Ben idd 'op zoek' naar een donkere.

Beginneling83

• Gebruiker
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
Reactie #114 Gepost op: 27 april 2013 - 14:20:39
Vandaag een heel mooi hemd tegengekomen en meteen maar gekocht. Vind de afwerking best wel mooi voor deze prijs. ( € 69 ). Dubbele manchet ook in wit.

Life is not always a matter of holding good cards, but sometimes, playing a poor hand well.

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #115 Gepost op: 27 april 2013 - 15:11:29
Tja: ik ben niet zo dol op white collarshirts. Maar goed: als jij er blij van wordt.
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

Tobias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Profuomo
Reactie #116 Gepost op: 27 april 2013 - 15:21:34
Tja: ik ben niet zo dol op white collarshirts. Maar goed: als jij er blij van wordt.

Idem vind het al snel richting Cavallaro/Jokertje stijl gaan..

Hangt ook van de combinatie en de gene die het draagt af natuurlijk!

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #117 Gepost op: 27 april 2013 - 17:21:05
Idem vind het al snel richting Cavallaro/Jokertje stijl gaan..

Hangt ook van de combinatie en de gene die het draagt af natuurlijk!

Lol. Jullie hebben nooit van power dressing gehoord? Wall Street?

Tobias

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Profuomo
Reactie #118 Gepost op: 27 april 2013 - 17:28:45
Dat wel, alleen niet mijn ding! Plus zoals ik al zei, de voorbeelden die ik meestal in de praktijk tegen kom zijn het net niet of neigen richting onderstaande beschrijving!

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #119 Gepost op: 27 april 2013 - 19:12:27
Die hemden zijn voor beginners en voor vér-, vergevorderden. Alles er tussenin moet er vanaf blijven.