Weet iemand hoe deze schoen is in vergelijking met de double monk van cj (de goedkope versie).
Met studentenkorting kan ik die nl iets goedkoper krijgen.
Wat vinden jullie?
Goh, de leest is in ieder geval vergelijkbaar. De finishing van de zool van de Meermin in mijn ogen wat mooier dan die van Crockett & Jones benchgrade.
Over de kwaliteit van het leer kan ik weinig zeggen, maar ik vermoed dat dit vergelijkbaar is.
Crockett & Jones wordt geproduceerd in Engeland, Meermin deels in China.
De schoenen van Crockett & Jones kan je in een fysieke winkel passen, waardoor je waarschijnlijk een betere passende schoen zal hebben.
Bij Meermin kan je uiteraard ruilen, maar daar kruipt ook wat tijd in.
Ik zou dus, mede door de reputatie die Crockett & Jones heeft opgebouwd, voor Crockett & Jones kiezen, zeker aangezien de prijzen met jouw korting vergelijkbaar zouden zijn.
Een schoenmaker kan toch wel iets aan een kraak doen? Niet dat ik er ooit eentje gehad heb. Iemand?
Het lijkt me dat de schoen daarvoor al open moet gehaald worden. Daardoor zullen er (denk ik) in de toekomst minder verzolingen mogelijk zijn. Het zit namelijk echt in de zool.
Daarnaast vind ik dat een splinternieuwe schoen niet zou moeten kraken.
Probeer eens talkpoeder in de zool. Heb ikook weleens opgelost bij sneakers op die manier
Hoe ga ik dat
in de zool krijgen?