Zo bij deze een klein verslagje van Meermin in Madrid:
Twee weken geleden ben ik 4 dagen in Madrid geweest waarna ik door ben gereisd via Bilbao en San Sebastian naar Biarritz.
Ik hoop dat iemand wat heeft aan dit kleine verslagje.
De Meermin winkel ligt in het zogenaamde luxe winkeldeel van Madrid te weten "Salamanca" omringt door commerciele merken maar ook Carmina. De winkel is duidelijk onderverdeeld in het "gewone" deel te weten voorin de winkel waar zowel heren als dames schoenen te koop zijn. De gewone schoenen spraken mij echter niet zo aan daar er voornamelijk ronde leesten stonden, maatje 38 en mijn jonge leeftijd van 22 jaar zijn hier grotendeels de oorzaak van en het is dus ook voornamelijk smaakgebonden.
Tevens zijn voor in de winkel damestassen te vinden voor slechts 180,--euro. Deze tassen waren voor mijn gevoel ongeveer te vergelijken met Longchamp qua kwaliteit en uitstraling, ze leken mij dus een goede koop voor die prijs. Helaas zag mijn vriendin de juiste kleur er niet tussen(het leek me een mooi verjaardagscadeau voor haar).
Achterin de winkel welke toegankelijk is door middel van een opstapje en een open portaal van ongeveer een meter breed is de Linea Maestro lijn te vinden, deze schoenen zagen er in mijn ogen vele malen mooier afgewerkt en vlotter uit. Dit komt voornamelijk door de leesten, echter stonden hier vrij spectaculaire modellen tussen welke op mij overkwamen als "show" modellen welke aan gaven wat er zoal mogelijk was. Ik heb dus op dat moment niets gekocht, helaas ben ik ook zo stom geweest om niet te kijken welke maat ik op de New Rey leest heb ](*,)
De slecht Engels sprekende man gaf mij zoals al bekend aan dat alles mogelijk was, echter lees ik zojuist dat MTO nu 100,-- kost nu vraag ik mij af of ik dit het waard vind. De Carmina schoenen spraken mij meer aan en met deze prijs is het ook nog maar heel even doorsparen voor Santoni welke fysiek gepast en gekocht kunnen worden in Nederland.