Auteur Topic: Bretels  (220868 keer gelezen)

Jason

• Gast
Bretels
Reactie #210 Gepost op: 31 mei 2006 - 17:59:00
Weet iemand welke bretels ze bij de bijenkorf in rotterdam hebben, en hoeveel e die zijn? Verder nog adressen behalve kool oger en ss?

Daarbij, roze of donkerblauw, en katoenen of leren lusjes? Aan de ene kant is katoen wat eleganter, aan de andere kant is het wit wat nogal detoneert.

Napoleon

• Gast
Bretels
Reactie #211 Gepost op: 31 mei 2006 - 18:05:18
Citaat van: "Jason"
Weet iemand welke bretels ze bij de bijenkorf in rotterdam hebben, en hoeveel e die zijn? Verder nog adressen behalve kool oger en ss?
ruby komt uit rotjeknor

Jason

• Gast
Bretels
Reactie #212 Gepost op: 31 mei 2006 - 18:06:46
Citaat van: "Napoleon"
ruby komt uit rotjeknor

Ik ook maar gusto weet dit soort dingen meestal wel uit z'n hoofd.  :wink:

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bretels
Reactie #213 Gepost op: 31 mei 2006 - 18:22:46

Profumo, met leren lusjes voor rond de 50 E dacht ik
En een gaar merk zonder leer en volledig van elastiek (perfect voor een feestje met thema fout) voor rond de 20 E
 tenminste, dit is wat ik de laatste keer zag in de BK
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bretels
Reactie #214 Gepost op: 31 mei 2006 - 18:26:14

Daarbij, roze of donkerblauw, en katoenen of leren lusjes? Aan de ene kant is katoen wat eleganter, aan de andere kant is het wit wat nogal detoneert.

aan het eind van de meent zit ook een zaakje waar ze brettels verkopen. Ze liggen ook in de etalage, ze verkopen er ook Burlington sokken.. Overigens weet ik na een middag zoeken wel waar je bretelknopen kan kopen. Ik zou voor leren lusjes gaan ivm sterkte....

Jason

• Gast
Bretels
Reactie #215 Gepost op: 03 juni 2006 - 13:49:26
Ik heb gisteren breuer bretels gekregen  :o, donkerblauwe met drie roze streepjes en leer.

Bij pelger zijn ze trouwens 20 euro minder dan bij oger.

Jason

• Gast
Bretels
Reactie #216 Gepost op: 03 juni 2006 - 21:26:29
Na een dagje dragen: top. Overhemd blijft zitten en geen vervelende riem.
Voor wie zelf knopen aannaait: niet naar de instructies van breuer kijken, dan wordt het lelijk, maar (bij incotex) precies op de plek van de riemlusjes naaien.

(ik ga er trouwens ook beter rechtop van lopen lijkt het :o)

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bretels
Reactie #217 Gepost op: 03 juni 2006 - 21:34:29
Jason heb je de riemlusjes ook weg laten halen?

Jason

• Gast
Bretels
Reactie #218 Gepost op: 03 juni 2006 - 21:37:04
Nee, bretels zonder jasje o.i.d. is niet echt mijn ding, en ik wil mijn broeken nog wel zonder jasje met riem kunnen dragen.

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bretels
Reactie #219 Gepost op: 03 juni 2006 - 21:56:10
Nee, bretels zonder jasje o.i.d. is niet echt mijn ding, en ik wil mijn broeken nog wel zonder jasje met riem kunnen dragen.

Zit zelf ook een beetje te twijfelen of ik de riemlusjes laat weghalen. Vind bretels wel erg leuk staan, vooral met een mooi hemd met veel wit en bijpassende das. Helaas draag ik het bijna nooit, denk dat weinig mensen gewend zijn aan bretels en je snel scheve gezichten krijgt  :?  Als ik ze draag zit er altijd een jasje overheen.

Wat vind je b.v. van de volgende combinaties?

Lichtgrijze pantalon eronder, navy jasje erboven, wit-blauw hemd en pochet, zwarte slanke schoenen, hmm zie het wel zitten  :P

C&A

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bretels
Reactie #220 Gepost op: 03 juni 2006 - 22:13:52
1) prima
2) clownesk
Kastopruiming, dassen van Tie your Tie, Passaggio, Sozzi, Rubinacci, Classico Como

http://www.stijlforum.nl/SMF/index.php?topic=8878.new#new

C&A

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bretels
Reactie #221 Gepost op: 03 juni 2006 - 22:14:01
1) prima
2) clownesk
Kastopruiming, dassen van Tie your Tie, Passaggio, Sozzi, Rubinacci, Classico Como

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bretels
Reactie #222 Gepost op: 03 juni 2006 - 22:19:16
Clownesk? Omdat de bretels ook witte stipjes hebben of gewoon de hele combinatie? Vind het wel iets grappigs hebben :)

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bretels
Reactie #223 Gepost op: 03 juni 2006 - 22:22:52
@ Jason: je gaat er zeker recht van lopen! zelf heb ik een slechte houding, maar bretels i.c.m een das doet wonderen!

Zelf heb ik van de broeken waarmee ik bretels draag wel de lusjes weggehaald omdat ik het opzich wat netter vindt staan..

Wat anderen ervan vinden kan me geen moer schelen eigenlijk, ik draag ze wanneer en naar waar ik wil. Werk/school etc.

C&A

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bretels
Reactie #224 Gepost op: 03 juni 2006 - 22:27:13
Citaat van: "Vortex"
Clownesk? Omdat de bretels ook witte stipjes hebben of gewoon de hele combinatie? Vind het wel iets grappigs hebben :)

Ik vind stipjes in das en stipjes op bretels te veel van het goede. clownesk is misschien iets te sterk uitgedrukt. maar de eerste combinatie heeft mijn duidelijke voorkeur