Auteur Topic: Bretels  (220875 keer gelezen)

Thijsch

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bretels
Reactie #285 Gepost op: 15 juni 2007 - 12:41:45
Citaat van: "Berenice"
Wat betreft de prijzen:

ER is een groot aanbod in online dassen land. Ik heb geen gevestigde reputatie zoals dassenonline ofzo. De drempel moet dus laag zijn om mensen te laten kopen. Er is in mijn ogen niemand die een das online koopt voor 35 euro terwijl je hem dan ook in de winkel kan voelen en live zien.

Met deze prijzen proberen mensen het vaak een keer en bestellen dan 3,4 of 5 dassen tegelijk. Kennelijk werkt het op deze wijze het best (voor mij). Sommige dingen zijn ook wel duurder zoals de mother of pearl manchetknopen of de verzilverde munten.

Ga je toevallig ook nog Witte bretels verkopen? Die mis ik nog voor bij mijn rokkostuum..

Berenice

• Bekijk profiel
Bretels
Reactie #286 Gepost op: 15 juni 2007 - 15:25:49
Ik heb ze nog niet in het assortiment maar ik heb ze aangevraagd. Als ik ze binnenkrijg geef ik wel een seintje.

Napoleon

• Gast
Bretels
Reactie #287 Gepost op: 16 juni 2007 - 11:28:47
Citaat van: "Sergio"
die afkorting ken ik niet. :?:

edit: Magnifiek Taalkundig Epistel? :lol:
my thoughts exactly

oftewel motherfucking teasing episode

Solomon

• Bekijk profiel
Bretelknopen
Reactie #288 Gepost op: 07 juli 2007 - 00:12:37
Ik heb van de week bretelknopen in m'n maatwerk SuSu laten zetten. De riemlusjes heb ik erop gelaten (I know, I know...). Eenmaal ontvangen blijken zwarte knopen opgenaaid te zijn ipv de lichtere knopen die op de rest van de broek zitten (de lichtere knopen bleken op te zijn???). Persoonlijk was ik er niet zo blij mee maar mijn vriendin heeft het pak voor mij opgehaald. Ik ga er van de week maar even mee terug om verhaal te halen. Mierenneuken over knoopjes die je aan de buitenkant niet ziet... maar aan de binnenkant dus wel zullen mij vast gaan irriteren. Hoe denken jullie hierover? Echt 'not done' (bretelknopen in duidelijk afstekende kleur [zwart op lichtbeige linnen pak], of niet zeiken en gewoon doorkarren?

Whoops, offtopic... Dan maar even een bijdrage, mijn breuers zijn verrassend genoeg stuk gegaan bij het middelste verbindingsgedeelte op mijn rug. Bretels van de Soci3ty die leven nog maar zijn naar mijn huidige smaak te smal (2,5 cm).
Persoonlijke voorkeur is bretels boven riemen.
Only a few things are really important."

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bretels
Reactie #289 Gepost op: 07 juli 2007 - 00:16:16
Als je het niet aan de buitenkant ziet zou ik er niet al te moeilijk over doen. Heb je er wat voor moeten betalen of deden ze het gratis?

Solomon

• Bekijk profiel
Bretels
Reactie #290 Gepost op: 07 juli 2007 - 00:24:55
Er is wel voor betaald. <10 Eu dus niet echt een bedrag waar je wakker van ligt. Misschien is het niet zoooo rampzalig maar het is jammer dat het zonder overleg is gegaan. Denk dat ik het t.z.t. wel aanpas als ik weer iets nieuws ga aanschaffen.

Desiderata

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Bretelknopen
Reactie #291 Gepost op: 07 juli 2007 - 00:27:09
Citaat van: "Solomon"
Ik heb van de week bretelknopen in m'n maatwerk SuSu laten zetten. De riemlusjes heb ik erop gelaten (I know, I know...). Eenmaal ontvangen blijken zwarte knopen opgenaaid te zijn ipv de lichtere knopen die op de rest van de broek zitten (de lichtere knopen bleken op te zijn???). Persoonlijk was ik er niet zo blij mee maar mijn vriendin heeft het pak voor mij opgehaald. Ik ga er van de week maar even mee terug om verhaal te halen. Mierenneuken over knoopjes die je aan de buitenkant niet ziet... maar aan de binnenkant dus wel zullen mij vast gaan irriteren. Hoe denken jullie hierover? Echt 'not done' (bretelknopen in duidelijk afstekende kleur [zwart op lichtbeige linnen pak], of niet zeiken en gewoon doorkarren?
(..)

Beste Solomon,

Het is mijns inziens absoluut geen probleem om Suitsupply het vuur aan de schenen te leggen. Als je een opdracht geeft die om welke reden dan ook niet exact volgens jouw instructies kan worden uitgevoerd dan behoren ze contact met je op te nemen en met je te overleggen. Eigen initiatief is uit den boze bij het uitvoeren van opdrachten.

Groeten,
Don

Napoleon

• Gast
Bretels
Reactie #292 Gepost op: 07 juli 2007 - 09:41:30
mijn SuSu cut to the bone shirt was helemaal niet cut to the bone. Veel te ruim, en ik had zelfs een perfect zittend shirt van NvN meegegeven! Ze hebben een mega grote bek daar, terwijl ik gewoon niet tevreden was. Tegen betaling zouden ze de naden innemen. Let wel; ging om 3,5cm per zijkant aan de taille, dus zon 14cm (!!!) moest er van af. Zijn vonden hem wel goed zitten. Ik was er helemaal klaar mee en ga natuurlijk niet betalen voor een *&@^-shirt. Toen boden ze me korting aan op het volgende shirt, jaaaa daaaaaag, NOOIT MEER!

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bretels
Reactie #293 Gepost op: 07 juli 2007 - 10:06:32
Maathemd?
Niet accepteren.
Moet binnenkort ook even terug,
zoveel ben ik ook weer niet afgevallen. :wink:
Mouwen te lang, te ruim shirt, manchetten moeten smaller,
kortom nieuw hemd. :lol:

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #294 Gepost op: 07 juli 2007 - 11:34:12

Whoops, offtopic... Dan maar even een bijdrage, mijn breuers zijn verrassend genoeg stuk gegaan bij het middelste verbindingsgedeelte op mijn rug. Bretels van de Soci3ty die leven nog maar zijn naar mijn huidige smaak te smal (2,5 cm).

Wat ik in je relaas een beetje mis, is of je expliciet verzocht hebt om lichtgekleurde knopen, of dat je hebt aangenomen dat ze deze zouden gebruiken omdat de rest van de broek ook van lichtgekleurde knopen is voorzien.

Als je hier expliciet om verzocht hebt en ze hebben zonder overleg gehandeld heb je gewoon een punt en kan je ermee terug gaan.

If not, tsja....

Ik denk niet dat zij van hun gemiddelde klant verwachten dat deze het van essentieel belang vindt dat bretelsknopen die aan de binnenzijde zitten en je derhalve niet ziet, in de kleur van de overige knopen worden aangezet. Ik denk in dat geval dan ook dat je geen punt hebt.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Bretels
Reactie #295 Gepost op: 07 juli 2007 - 13:05:27
Zijn de knopen aan de binnenzijde van de broeksband ook niet platter waardoor ze minder storend zijn tijdens het dragen?
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Napoleon

• Gast
Bretels
Reactie #296 Gepost op: 08 juli 2007 - 14:37:36
Citaat van: "Bogart"
Maathemd?
Niet accepteren.
maathemd ja.
jeroen passier is de verkoper, vind zichzelf nogal een gave vent
taillie + 14cm te groot
manchetten +3cm te groot
boord -1 te klein
en 10 cm te lang
apen!

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bretels
Reactie #297 Gepost op: 08 juli 2007 - 17:45:14
Gewoon poen terug of goed laten vermaken.

Desiderata

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bretels
Reactie #298 Gepost op: 08 juli 2007 - 19:14:40
Citaat van: "Napoleon"
Citaat van: "Bogart"
Maathemd?
Niet accepteren.
maathemd ja.
jeroen passier is de verkoper, vind zichzelf nogal een gave vent
taillie + 14cm te groot
manchetten +3cm te groot
boord -1 te klein
en 10 cm te lang
apen!

En iemand anders heeft een hemd met een taille die 14 cm te klein is, manchetten die hij niet dicht krijgt, een boord die zijn halslijn niet volgt en mouwen die tot halverwege zijn onderarm komen...

:)

Solomon

• Bekijk profiel
Reactie #299 Gepost op: 11 juli 2007 - 02:20:43
Citaat van: "Mikey Fuoco"

Wat ik in je relaas een beetje mis, is of je expliciet verzocht hebt om lichtgekleurde knopen, of dat je hebt aangenomen dat ze deze zouden gebruiken omdat de rest van de broek ook van lichtgekleurde knopen is voorzien.

Als je hier expliciet om verzocht hebt en ze hebben zonder overleg gehandeld heb je gewoon een punt en kan je ermee terug gaan.

If not, tsja....

Ik denk niet dat zij van hun gemiddelde klant verwachten dat deze het van essentieel belang vindt dat bretelsknopen die aan de binnenzijde zitten en je derhalve niet ziet, in de kleur van de overige knopen worden aangezet. Ik denk in dat geval dan ook dat je geen punt hebt.

Hello MF,

Bij het achterlaten van de broek heb ik weldegelijk gevraagd of dezelfde lichte knopen geplaatst zouden worden. Hierop kreeg ik lacherig het antwoord "uiteraard".
Over het punt dat er zwarte knopen geplaatst zijn daar kan ik dan nog wel mee leven. Het uitblijven van overleg was meer mijn irritatie.
Ik kan mij tot zekere mate vinden in je mening maar ik denk niet dat mijn eis belachelijk hoog was.

Van de week dacht ik het pak eens aan te doen en tot mijn grote verbazing zijn de knopen er scheef op gezet. Achterste knopen zitten goed, rechterknopen zitten tegen mijn rechterzij(!?), linkerknopen zitten netjes linksvoor. Ik zal dus alsnog terug moeten. Erg vreemd allemaal... dit is dan ook de eerste keer voor mij dat het mis gaat bij de SuSu.

@Sergio: De knopen aan de binnenzijde zijn twee keer dikker dan die aan de buitenkant. Het voelde i.i.g. niet helemaal comfortabel omdat de knopen aan de rechterzijde dus (bij het dragen met riem) tegen mijn zij drukten.

Bedankt voor de reacties en excuses voor topic vervuiling.