Auteur Topic: Bretels  (220886 keer gelezen)

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Bretels
Reactie #195 Gepost op: 02 mei 2006 - 22:28:47
Citaat van: "Nexus"
Klopt, smal is ook weer minder. Zie wel eens mannen lopen met smalle bretels, en dan zijn het altijd die varianten met zo'n prachtig clipje ;)

Clipjes ja... =D>

OMG wat fugly... :cry:
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

its

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bretels
Reactie #196 Gepost op: 04 mei 2006 - 22:09:52
wat een lelijke bretels, maar dat overhemd wil ik graag hebben!!! En roze bretels vind ik persoonlijk te opvallend. Ook met dat soort dingen heb ik liever less is more......
oedkoop is duurkoop!

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Bretels
Reactie #197 Gepost op: 11 mei 2006 - 12:53:26
Maken Breuers bij jullie ook zo'n krakend geluid?

Het leer beweegt dan over elkaar heen als je beweegt, met een krakend geluid als gevolg...
Fashion can be bought. Style one must possess.

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bretels
Reactie #198 Gepost op: 11 mei 2006 - 13:21:55

Het leer beweegt dan over elkaar heen als je beweegt, met een krakend geluid als gevolg...

Vreemd.. ik heb er geen last van  :?
Tribula

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bretels
Reactie #199 Gepost op: 11 mei 2006 - 13:51:40

Heb ik geen last van eigenlijk....

Overigens ben ik totaal geen fan van bretels na ze een paar keer gedragen te hebben. Vaak wordt mijn broek strak getrokken bij mijn kruis als je zit (omdat je buigt met je rug en daardoor alles even lekker aantrekt) en de knoopjes zitten irritant.

het was een leuk probeersel maar ik blijf gewoon riemen dragen...
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bretels
Reactie #200 Gepost op: 12 mei 2006 - 08:41:54
Bretels zitten juist véél comfortabeler als je een echte bretelbroek (op taille) draagt. Juist met zitten en opstaan blijft je broek netjes op hoogte. Met een riem blijf je je broekhoogte bijstellen. Als je een gewone broek hebt, heb je er inderdaad geen snars aan.

Maar niemand last van dat kraken? Vreemd, keer het leer een beetje invetten ofzo..

Jacob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bretels
Reactie #201 Gepost op: 12 mei 2006 - 09:08:40
Boeie laat gewoon kraken

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bretels
Reactie #202 Gepost op: 12 mei 2006 - 10:08:01
Bretels zitten juist véél comfortabeler als je een echte bretelbroek (op taille) draagt. Juist met zitten en opstaan blijft je broek netjes op hoogte. Met een riem blijf je je broekhoogte bijstellen. Als je een gewone broek hebt, heb je er inderdaad geen snars aan.

Het is dan wel geen speciale bretelbroek maar hij zit tot aan mijn navel en alsnog wordt alle ruimte bij mijn kruis weggehaald door die dingen (terwijl daar dus nog genoeg ruimte is/was). Bij riemen heb ik nergens last van, blijven goed zitten en trekken niks aan, maar misschien is het persoonlijk..
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bretels
Reactie #203 Gepost op: 12 mei 2006 - 10:18:51
Misschien iets te strak/hoog afgesteld, de bretels? Of kruis van de broek is misschien wat te hoog (immers geen echte bretelbroek zoals je zegt).

Het gekke is, ik vind het dan persoonlijk weer veel comfortabeler. Maar ik zou ze niet dragen zonder iets eroverheen (jasje of trui oid).  Misschien moet ik het hier eens langzaamaan introduceren (steeds vaker gaan dragen). Delsey's en Mephisto's zijn nogal snel gechockeerd van zoiets :P

Immanuel

• Gast
Bretels
Reactie #204 Gepost op: 12 mei 2006 - 10:20:16
misschien bretels eens inwrijven met talkpoeder? :(

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Bretels
Reactie #205 Gepost op: 12 mei 2006 - 11:27:28
Citaat van: "Immanuel"

Om ze nog droger te maken? Lijkt me juist dat je ze beter heel lichtjes kunt invetten.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Immanuel

• Gast
Bretels
Reactie #206 Gepost op: 12 mei 2006 - 11:29:22
Citaat van: "Sergio"
Citaat van: "Immanuel"

Om ze nog droger te maken? Lijkt me juist dat je ze beter heel lichtjes kunt invetten.

talk is niet ontvettend beste vrind.. vet is lekker aan je shirt.. doe maar eens talkpoeder in krakende schoenen..

Jason

• Gast
Bretels
Reactie #207 Gepost op: 13 mei 2006 - 14:47:35

Maar niemand last van dat kraken? Vreemd, keer het leer een beetje invetten ofzo..

inderdaad met wax o.i.d. invetten, in laten trekken en dan met een witte doek wrijven tot er geen was meer afkomt.

Jason

• Gast
Bretels
Reactie #208 Gepost op: 25 mei 2006 - 15:02:07
Heeft iemand ervaring met de bretels van suitsupply? Lijken erg op Breuer voor de helft van de prijs.

Napoleon

• Gast
Bretels
Reactie #209 Gepost op: 26 mei 2006 - 12:07:46
Citaat van: "Jason"
Heeft iemand ervaring met de bretels van suitsupply? Lijken erg op Breuer voor de helft van de prijs.
heb 1 paar voor de soos, vrij snel kapot gegaan. Breuer is overduidelijk beter. Goedkoop is duurkoop imho