Auteur Topic: Bretels  (220876 keer gelezen)

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bretels
Reactie #255 Gepost op: 04 februari 2007 - 18:43:09
Precies dat vraagt om een stijlforum protest aktie voor de deur van Oger :roll:

Mich

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bretels
Reactie #256 Gepost op: 04 februari 2007 - 20:26:07
Je weet dat ze morgen pas om 12 uur open gaan hè Gusto? Toch handig om dat even aan te stippen, anders sta je daar met je spandoek om 9 uur..  :roll:

Kwalitatief beroerd fotootje:

Broker

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bretels
Reactie #257 Gepost op: 12 maart 2007 - 21:34:12
Ik draag mn pakken altijd met bretels, zit veel lekkerder. Draag bretels van Soc13ty en Harvey Lewis & Sons heet dat geloof ik. Beide prima kwaliteit gemaakt in Engeland. Kosten tussen de 60 - 70 euro
Je carrière dank je immers aan je eerste vrouw, maar je daarop volgende huwelijken dank je aan je goudgerande carrière."

Berenice

• Bekijk profiel
Bretels
Reactie #258 Gepost op: 21 maart 2007 - 08:15:44
Even een raag aan de bretels fans:

Ik sta op het punt ze te laten maken maar welk ontwerp is beter??
En welke kleuren moet ik nemen?? Donkerblauw, bordeaux of streepjes ofzo??

Groet,
Berenice
www.dutchties.nl

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bretels
Reactie #259 Gepost op: 21 maart 2007 - 08:56:49
Ligt wat mij betreft beetje aan de kleuren die je vaak draagt..

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Bretels
Reactie #260 Gepost op: 21 maart 2007 - 09:06:38
Denk je dat jouw klanten die EUR 9,95 dassen kopen veel broeken met bretelknopen dragen? Denk het ook niet; dus zorg iig dat er clipjes bijzitten (the horror...)!
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bretels
Reactie #261 Gepost op: 21 maart 2007 - 09:09:23
oh het is voor de verkoop? ik dacht dat het voor eigen gebruik was.. :roll:

Berenice

• Bekijk profiel
Bretels
Reactie #262 Gepost op: 21 maart 2007 - 09:09:24
Het is voor in mijn winkel.. ik heb wel vestand van dassen en manchetknopen maar bretels is helemaal nieuw voor mij...

Net zoals je met dassen de klassieke kleuren hebt die iedereen wel in zijn kast heeft, rood, iets met blauw enzo heb je dat met bretels vast ook wel...

Naar die klassieke ontwerpen ben ik dus eigenlijk op zoek....
En voor de volledigheid, ik weiger grappige designs te laten maken, dus geen disney figuren of smileys...brrr

Berenice

• Bekijk profiel
Bretels
Reactie #263 Gepost op: 21 maart 2007 - 09:13:32
Citaat van: "Camiceria"
Denk je dat jouw klanten die EUR 9,95 dassen kopen veel broeken met bretelknopen dragen? Denk het ook niet; dus zorg iig dat er clipjes bijzitten (the horror...)!

Je zult verbaasd zijn wie deze dassen of manchetknopen dragen. Het zijn gewoon Michaelis en Profuomo dassen, zelfe kwaliteit, ander ontwerp,  maar dan met mijn eigen label, geen duur pand en meer passie dan winstbelang.

Het is niet altijd zo dat een das 50 euro moet kosten om een mooie dikke das te zijn. Hoewel veel mensen wel denken dat als het maar duur is het ook wel goed zal zijn...

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bretels
Reactie #264 Gepost op: 21 maart 2007 - 09:14:32
Citaat van: "Berenice"
Het is voor in mijn winkel.. ik heb wel vestand van dassen en manchetknopen maar bretels is helemaal nieuw voor mij...

Net zoals je met dassen de klassieke kleuren hebt die iedereen wel in zijn kast heeft, rood, iets met blauw enzo heb je dat met bretels vast ook wel...

Naar die klassieke ontwerpen ben ik dus eigenlijk op zoek....
En voor de volledigheid, ik weiger grappige designs te laten maken, dus geen disney figuren of smileys...brrr

Navy, licht blauw, baby roze, bordeaux rood, en iets met een streepje ? blauw roze ofzo ?
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Bretels
Reactie #265 Gepost op: 21 maart 2007 - 09:24:34

Je zult verbaasd zijn wie deze dassen of manchetknopen dragen. Het zijn gewoon Michaelis en Profuomo dassen, zelfe kwaliteit, ander ontwerp,  maar dan met mijn eigen label, geen duur pand en meer passie dan winstbelang.

Het is niet altijd zo dat een das 50 euro moet kosten om een mooie dikke das te zijn. Hoewel veel mensen wel denken dat als het maar duur is het ook wel goed zal zijn...

Oh ze zullen er best zijn, maar toch denk ik dat het grootste gedeelte van je klantengroep geen bretelknopen draagt :)

Anyway; ik zou het neutraal houden ook. En een beetje vrolijk (licht) van kleur.
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Napoleon

• Gast
Bretels
Reactie #266 Gepost op: 21 maart 2007 - 09:28:13
Citaat van: "Camiceria"

waarom hanteer je geen marktconforme prijzen dan? nu nemen heel veel mensen je niet serieus (sorry)

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Bretels
Reactie #267 Gepost op: 21 maart 2007 - 09:30:07
Als je wel weet welke dassen je voert en goed verkopen dan lijken mij bijpassend bretels de juiste keuze. Het moet qua kleur wel matchen.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Berenice

• Bekijk profiel
Bretels
Reactie #268 Gepost op: 21 maart 2007 - 09:55:35
Wat betreft de prijzen:

ER is een groot aanbod in online dassen land. Ik heb geen gevestigde reputatie zoals dassenonline ofzo. De drempel moet dus laag zijn om mensen te laten kopen. Er is in mijn ogen niemand die een das online koopt voor 35 euro terwijl je hem dan ook in de winkel kan voelen en live zien.

Met deze prijzen proberen mensen het vaak een keer en bestellen dan 3,4 of 5 dassen tegelijk. Kennelijk werkt het op deze wijze het best (voor mij). Sommige dingen zijn ook wel duurder zoals de mother of pearl manchetknopen of de verzilverde munten.

Gotti

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Bretels
Reactie #269 Gepost op: 28 maart 2007 - 17:41:59
Ik prefereer persoonlijk Albert Thurston boven Breuer, heb zelf paar gekocht in Berlijn. Zou iemand mij verkoopadressen van Albert Thurston in Nederland kunnen noemen? Alvast bedankt!