PAUSELIJKE KLEERMAKER Gammarelli is niet langer de pauselijke kleermaker te Rome. Het ziet er naar uit dat de witte soutanes voortaan door Raniero Mancinelli zullen worden vervaardigd. Een keuze van de nieuwe paus, Benedictus XVI, die zijn kardinaalskleren al bij Mancinelli bestelde. Gammarelli was sinds 1793 (onder paus Pius VI) pauselijke kleermaker en verzorgde ook voor alle conclaven witte soutanes in drie maten: small, medium en large. Geschikt voor iedere kardinaal en elk weertype. Gammarelli kleedde vijftien pausen.Pius VI (1775) Pius VII (1800) Leo XII (1823) Pius VIII (1829) Gregorius XVI (1831) Pius IX (1846) Leo XIII (1878) Pius X (1903) Benedictus XV (1914) Pius XI (1922) Pius XII (1939) Johannes XXIII (1958) Paulus VI (1963) Johannes Paulus I (1978) Johannes Paulus II (1978) (Tussen haakjes het jaartal waarin ze paus werden).
Citaat van: "Hein"Citaat van: "Immanuel"Citaat van: "Nexus"Zo, net 4 paar Burlington sokken gekocht, voor 9,50 per twee paar. Wie feliciteert me, Marco? Ben eens benieuwd hoe het zich draagt tov Falke.en? bevallen? Waarschijnlijk niet, als je Falke gewend bent ik ben niet zo tevreden over falke, die van mij gaan nogal glimmen, zweterig, er komen haren doorheen en gaten in terwijl ik ze niet zo vaak gedragen heb. (3 keer ofso). model airport. vooral dat er haren doorheen komen vind ik erg storend. ik heb nu hema kousen en bevallen veel beter, en ze zijn 5 euro waar falke 13 euro is.
Citaat van: "Immanuel"Citaat van: "Nexus"Zo, net 4 paar Burlington sokken gekocht, voor 9,50 per twee paar. Wie feliciteert me, Marco? Ben eens benieuwd hoe het zich draagt tov Falke.en? bevallen? Waarschijnlijk niet, als je Falke gewend bent
Citaat van: "Nexus"Zo, net 4 paar Burlington sokken gekocht, voor 9,50 per twee paar. Wie feliciteert me, Marco? Ben eens benieuwd hoe het zich draagt tov Falke.en? bevallen?
Zo, net 4 paar Burlington sokken gekocht, voor 9,50 per twee paar. Wie feliciteert me, Marco? Ben eens benieuwd hoe het zich draagt tov Falke.
Hema heeft alleen geen leuke kleuren voor mannen. Althans, niet hier in Groningen waar ze op kledinggebied zo'n beetje net zo conservatief zijn als in Staphorst!
Zaak op de Meent :HENIGER
Okee, bedankt voor de tip! Ik ga sowieso morgen nog even kijken of ze in R'dam bij de Hema gekleurde herensokken hebben.Trouwens, weet iemand of ze in r'dam pantherella verkopen en hoeveel kosten die dingen eigenlijk?