Is het volgende jullie toevallig ook al eens opgevallen/overkomen:Als ik katoenen sokken aan heb in mijn met leer gevoerde schoenen (Santoni en C&J) hoor ik onder het lopen een 'krakend' geluid. Bij wollen sokken/kousen heb ik dit niet.Het lijkt net alsof katoen veel stroever tegen leer beweegt ofzo? :
Had Falke geen lijn met sokken waar je je naam of initialen in kon laten zetten?De reden dat ik het vraag is omdat de huishoudster altijd de sokken van mijn vader, mijn broer en mij door elkaar flikkert en dan geen idee meer heeft wat van wie is.
Ja volgens mij bij Oger
Citaat van: "Huey"Had Falke geen lijn met sokken waar je je naam of initialen in kon laten zetten?De reden dat ik het vraag is omdat de huishoudster altijd de sokken van mijn vader, mijn broer en mij door elkaar flikkert en dan geen idee meer heeft wat van wie is.Tekentje in je bestaande kousen/sokken laten naaien?
Ander merk dan je vader? Bijv. Dore Dore kousen lijken totaal niet op Falke, makkelijk te zien.Of gewoon witte sportsokken gaan dragen natuurlijk