Citaat van: "Migliore"Vandaag bij Van overeem Van Wissen geweest en die had dus wel Pantherella kousen in zandkleur... Katoen.NU zag ik echter bij thuiskomst dat er ook een beetje nylon inzit, dus waarschijnlijk maar weer terug brengen...Wil toch echt alleen maar natuurlijke materialen... Ook in mijn kousen!Er zit Nylon in omdat het anders niet te dragen is dacht ik. Om stretch te krijgen moet er wel iets van nylon in.
Vandaag bij Van overeem Van Wissen geweest en die had dus wel Pantherella kousen in zandkleur... Katoen.NU zag ik echter bij thuiskomst dat er ook een beetje nylon inzit, dus waarschijnlijk maar weer terug brengen...Wil toch echt alleen maar natuurlijke materialen... Ook in mijn kousen!
Dan weet ik het ook niet. In de sokjes die ik vandaag binnen kreeg zit 20% nylon en de rest sea island.Nogmaal, dan weet ik het ook niet!
Citaat van: "Migliore"Al gevonden.... moet 11,5 hebben volgens de Shoe/sock converting chartZiet er goed uit toch? En het is een Jermyn Street Tailor
Al gevonden.... moet 11,5 hebben volgens de Shoe/sock converting chart
Citaat van: "Camiceria"Citaat van: "Migliore"Al gevonden.... moet 11,5 hebben volgens de Shoe/sock converting chartZiet er goed uit toch? En het is een Jermyn Street Tailor Zijn goede kousen heb er twee paar van.
Van de week niet meer.
Duidelijk geval van grensarbeid.
Zijn sokken van Gammarelli beter dan die van Pantherella? Mijn zus gaat binnenkort namelijk naar Rome met school (5 gym)
Citaat van: "thmeky"Zijn sokken van Gammarelli beter dan die van Pantherella? Mijn zus gaat binnenkort namelijk naar Rome met school (5 gym)Dat is een moeilijke vraag maar ze zullen wel goed zijn.Immers de paus droeg ze ook maar dit is natuurlijk geen gegeven dat ze ook goed zijn.Maar als je zus toch daar is zou ik ze maar meenemen.
Citaat van: "gusto napolitano"Citaat van: "thmeky"Zijn sokken van Gammarelli beter dan die van Pantherella? Mijn zus gaat binnenkort namelijk naar Rome met school (5 gym)Dat is een moeilijke vraag maar ze zullen wel goed zijn.Immers de paus droeg ze ook maar dit is natuurlijk geen gegeven dat ze ook goed zijn.Maar als je zus toch daar is zou ik ze maar meenemen.Inderdaad, en neem de paarse. Ik zou niet meteen 6 paar nemen.