Auteur Topic: Sokken en kousen  (680601 keer gelezen)

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #165 Gepost op: 01 december 2005 - 19:33:06
Citaat van: "Sergio"
Citaat van: "ruby tuesday"
waarom dragen er dan zoveel zara?

Mij ook een raadsel...

Omdat het goed spul is...

Jason

• Gast
Sokken en kousen
Reactie #166 Gepost op: 01 december 2005 - 19:57:31
Citaat van: "Bonne"
Citaat van: "Sergio"
waarom dragen er dan zoveel zara?

Mij ook een raadsel...

Omdat het goed spul is...

precies, later als er meer ruimte is kan je meer eisen stellen..

Bonne

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #167 Gepost op: 01 december 2005 - 20:45:40
goed spul, klink wat vreemd..

Een falke sok kan niet, zara wel.. snap echt niet wat jullie aan zara vinden..Sommige dingen zien er niet verkeerd uit, maar het is mij allemaal te groot..S hebben ze bijna nooit(of nooit)..

@Jason: is dit dan niet in strijd met je eerdere uitlating :wink:

Ik zeg niets over Falke sokken...
Vreemd dat jou het niet past. Bij mij zitten de truien prima getailleerd.

Jason

• Gast
Sokken en kousen
Reactie #168 Gepost op: 01 december 2005 - 21:39:37
zara is redelijk goed, en goedkoop.

falke (en boss etc.) is redelijk, tegen een prijs waarvoor je beter iets echt moois kunt kopen.

Oftopic: M is veel te groot bij mij..ziet er niet uit :roll:

Ontopic: had het ook tegen Jason over Falke, weet dat jij ze wel graag draagt :wink:

dat probleem heb ik ook, als je een medium of small wil moet je echt geluk hebben. heel vreemd als je ziet dat de verkopers en het meeste publiek daar small of medium zijn.
boordmaat 'zakenlunch' 46 zie ik daar nooit rondlopen en die maat hebben ze dan weer wel.

pemazel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #169 Gepost op: 13 december 2005 - 15:44:44
Oftopic: M is veel te groot bij mij..ziet er niet uit :roll:

Ontopic: had het ook tegen Jason over Falke, weet dat jij ze wel graag draagt :wink:

Vraag bij een Falke-leverancier eens naar de catalogus van de exclusieve lijn ... Tot dusverre niet mooier gezien, ook niet van Burlington, Pantherella, Ovadafut, o.i.d.

Paul

Miles

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #170 Gepost op: 13 december 2005 - 16:31:28
De genummerde lijn van Falke is inderdaad prachtig, ook verkrijgbaar bij www.manufactum.de Het blijft wat merkwaardig te lezen dat iemand liever Hemakousen draagt dan Falke trouwens.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #171 Gepost op: 13 december 2005 - 17:33:23
Citaat van: "Miles"
De genummerde lijn van Falke is inderdaad prachtig, ook verkrijgbaar bij www.manufactum.de Het blijft wat merkwaardig te lezen dat iemand liever Hemakousen draagt dan Falke trouwens.
Ik snap dat je het merkwaardig vindt dat men Hema kousen draagt.Hema kousen is gewoon een b-merk van een a-merk.

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #172 Gepost op: 13 december 2005 - 17:35:35
Even een keiharde afrader tussendoor, in de budgetbak bij de bijenkorf (je moet wat als student) liggen Burlington sokken. Deze slijten echter zo hard dat je ze maar 3 tot 4 keer aan kan. NIET KOPEN DUS :!:
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Alex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #173 Gepost op: 13 december 2005 - 18:28:06
Citaat van: "Lex"
Even een keiharde afrader tussendoor, in de budgetbak bij de bijenkorf (je moet wat als student) liggen Burlington sokken. Deze slijten echter zo hard dat je ze maar 3 tot 4 keer aan kan. NIET KOPEN DUS :!:

Die B-keus dingen bedoel je? Heb ze ook wel eens gekocht en bij mij gaan ze nog altijd mee ;) Maar kopen doe ik ze niet meer (zitten niet helemaal lekker, blijven wel mooi)

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #174 Gepost op: 13 december 2005 - 18:48:56
Citaat van: "Alex"

Die B-keus dingen bedoel je? Heb ze ook wel eens gekocht en bij mij gaan ze nog altijd mee ;) Maar kopen doe ik ze niet meer (zitten niet helemaal lekker, blijven wel mooi)

hmmm apart, bij mij ligt de hak al open na 4 keer dragen en ook bij de grote teen komt al een gat.
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Sokken en kousen
Reactie #175 Gepost op: 13 december 2005 - 19:18:44
Citaat van: "Alex"

hmmm apart, bij mij ligt de hak al open na 4 keer dragen en ook bij de grote teen komt al een gat.

Misschien moet je je teennagels eens knippen :wink:  :lol:
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Sokken en kousen
Reactie #176 Gepost op: 13 december 2005 - 19:20:01
Ik doe nog steeds met mijn eerste paren....
Fashion can be bought. Style one must possess.

Jason

• Gast
Sokken en kousen
Reactie #177 Gepost op: 13 december 2005 - 20:27:11
..

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Sokken en kousen
Reactie #178 Gepost op: 13 december 2005 - 20:36:29
:lol: nee mensen zonder dollen heb toen 4 paar gekocht en alle 4 zijn ze alweer weg en dat zonder lange teennagels of ze af te raggen 8)

mijn falke's, H&M, Hema, Boss sokken enzovoorts gaan super lang mee maar burlington echt niet :?

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Sokken en kousen
Reactie #179 Gepost op: 15 december 2005 - 14:53:33
Is het volgende jullie toevallig ook al eens opgevallen/overkomen:

Als ik katoenen sokken aan heb in mijn met leer gevoerde schoenen (Santoni en C&J) hoor ik onder het lopen een 'krakend' geluid. Bij wollen sokken/kousen heb ik dit niet.

Het lijkt net alsof katoen veel stroever tegen leer beweegt ofzo? :?:
Fashion can be bought. Style one must possess.