Auteur Topic: Edward Green  (425788 keer gelezen)

dutchcourage

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Edward Green - Deel I
Reactie #345 Gepost op: 08 december 2006 - 17:14:34
Gefeliciteerd met je schoenen Migliore!  :)

Het is het wachten toch wel waard geweest. En iedereen die zegt dat EG schoenen lomp zijn ... Ik zou zeggen trek ze aan en oordeel dan nog eens

Citaat
Is dit je eerste EG?

Nee, mijn 4e paar. Zijn gewoon fantastische schoenen.

Citaat
Migliore schreef:
Wat vinden jullie van het Dark Oak patina???

Citaat
't Wordt mettertijd en met onderhoud alleen maar mooier!  

Klopt, kan ik volmondig beamen. Heb 2 paar EG dark oak, zijn heel mooi diep bruin geworden.
The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it”

Alboreto

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Edward Green - Deel I
Reactie #346 Gepost op: 09 december 2006 - 01:30:01
Citaat van: "Migliore"
...Wat vind jij van de kleur Alboreto?
[...]
Wat betreft de binnenzool, tja.... ook weer een S&S logo eron, maar minder storend dan het zilver op zwart bij Sir Max... Ik weet niet hoe het eruit ziet op zwart, maar bij deze zooltjes lijkt het of ze een alleen maar de "indruk" van de logo´s hebben gemaakt zonder inkt te gebruiken...
Dat staat wel aardig.....
Ik vind de kleur echt goed. Mooie donkere kleur en daardoor overal onder te dragen.

Wat het logo betreft: zilver op zwart (omdat jouw Ladbrokes zwart zijn) is een sterker contrast dan zilver op bruin of zoals in dit geval alleen stansen. Maar is het ook mogelijk om dergelijke schoenen te bestellen met de standaard EG binnenzool of word je, iedere keer dat je ze aan- en uittrekt, gedwongen geconfronteerd met het logo van de winkel waar je ze hebt gekocht omdat je een mto paar koopt? Heb je daarnaar gevraagd? Ik heb daar geen behoefte aan. Die schoenen zijn speciaal voor mij gemaakt, niet voor de winkel waar ik ze koop. Ik weet wel waar ik ze heb gekocht en dat vergeet ik ook niet. Als ik een paar boxers koop bij pak 'm beet Bjoern Borg krijg ik toch ook niet ongevraagd een brandmerk van het logo op m'n rt gedrukt.
esus saves, George Nelson withdraws!

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Edward Green - Deel I
Reactie #347 Gepost op: 09 december 2006 - 10:36:05
Citaat van: "Alboreto"
...Wat vind jij van de kleur Alboreto?
[...]
Wat betreft de binnenzool, tja.... ook weer een S&S logo eron, maar minder storend dan het zilver op zwart bij Sir Max... Ik weet niet hoe het eruit ziet op zwart, maar bij deze zooltjes lijkt het of ze een alleen maar de "indruk" van de logo´s hebben gemaakt zonder inkt te gebruiken...
Dat staat wel aardig.....
Ik vind de kleur echt goed. Mooie donkere kleur en daardoor overal onder te dragen.

Wat het logo betreft: zilver op zwart (omdat jouw Ladbrokes zwart zijn) is een sterker contrast dan zilver op bruin of zoals in dit geval alleen stansen. Maar is het ook mogelijk om dergelijke schoenen te bestellen met de standaard EG binnenzool of word je, iedere keer dat je ze aan- en uittrekt, gedwongen geconfronteerd met het logo van de winkel waar je ze hebt gekocht omdat je een mto paar koopt? Heb je daarnaar gevraagd? Ik heb daar geen behoefte aan. Die schoenen zijn speciaal voor mij gemaakt, niet voor de winkel waar ik ze koop. Ik weet wel waar ik ze heb gekocht en dat vergeet ik ook niet. Als ik een paar boxers koop bij pak 'm beet Bjoern Borg krijg ik toch ook niet ongevraagd een brandmerk van het logo op m'n rt gedrukt.

Toen ik bij Sir Max mijn Ladbrokes heb opgehaald zat er een zilver-zwarte
SM binnenzool in. Ik gaf aan dat ik dit niet mooi vond. Eduward heeft ze direct eruitgesloopt en vervangen door originele EG binnenzolen. Het was voor Eduard belangrijk dat ik 100% tevreden was.  En dat is hem gelukt! :D

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Edward Green - Deel II
Reactie #348 Gepost op: 10 december 2006 - 19:14:29
Hier verder met deel II
Voor deel I klik "HIER"
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Edward Green - Deel II
Reactie #349 Gepost op: 15 december 2006 - 17:23:55
Ik heb vandaag deze http://img219.imageshack.us/img219/199/eg_canterbury_202_chestnut.jpg EG kunnen scoren bij de uitverkoop van Zwartjes. (foto is niet van mij. Patina is in het echt veeeeeel mooier)
Ze kosten nu nog 549€. Er staan ook nog een aantal andere modellen voor die prijs tussen. Ik ben er verschrikkelijk blij mee  :D
(Ze hebben ook een model op de leest 888 afgeprijsd, maar helaas niet in mijn maat)

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
Edward Green - Deel II
Reactie #350 Gepost op: 15 december 2006 - 22:05:12
Citaat van: "cypripedium"
Ik heb vandaag deze http://img219.imageshack.us/img219/199/eg_canterbury_202_chestnut.jpg EG kunnen scoren bij de uitverkoop van Zwartjes. (foto is niet van mij. Patina is in het echt veeeeeel mooier)
Ze kosten nu nog 549€. Er staan ook nog een aantal andere modellen voor die prijs tussen. Ik ben er verschrikkelijk blij mee  :D
(Ze hebben ook een model op de leest 888 afgeprijsd, maar helaas niet in mijn maat)

Schitterende schoen!!!
In de 202 leest??
Hoe zit dat vergeleken met de 888??

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Edward Green - Deel II
Reactie #351 Gepost op: 15 december 2006 - 22:30:50
@Migliore,
Dat heb je goed gezien! Het is de 202.
hij lijkt optisch veel korter dan de 888. Als je de zolen van de 202 tegen die van de 888 houdt, zie je dat ze bijna even lang zijn. (2 mm verschil)
Hij zit als gegoten, maar wel nog een beetje strak. Zoals de 888 in het begin ook. Als hij ingelopen is, zal ik je vertellen welke lekkerder zit.

Looking to improve

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Edward Green - Deel II
Reactie #352 Gepost op: 15 december 2006 - 23:11:09
Citaat van: "cypripedium"
Ik heb vandaag deze EG kunnen scoren bij de uitverkoop van Zwartjes.

Mooie schoenen! En in 't echt zijn ze inderdaad véél mooier. Het patina komt dan veel beter uit.

:wink:

MtB
Waar zal ik nu eens niet op reageren...

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
Edward Green - Deel II
Reactie #353 Gepost op: 17 december 2006 - 20:40:51
Citaat van: "migliore"
Citaat van: "Camiceria"

Mooie schoenen, M... Doe ff een fotootje posten binnenkort als je ze aan hebt -> ben benieuwd naara het verschil 'in de hand' - 'aan de voet'

Dan zal ik een foto van zowel de ladbroke´s als de Newbury´s posten!!

Hier vast een paar pics van de ladbroke aan de voet!

Pics met de newburry´s volgen....

Toch vind ik op bovenstaande pics nog niet helemaal duidelijk wat ik bedoelde met onderstaanstaande quote!

Citaat van: "Rogier"

Echt een mooie schoen, het neusje van de zalm waardig! In eerste instantie vond ik de leest toch net niet smal genoeg, maar toen ik wat langer keek vond ik ze toch wel mooi slank. Ik zou zo'n schoen graag eens aan de voet zien om een eindoordeel over de leest te fellen! Over het patina niets dan lof!

Tja, het bekende EG dilemma...
"Lomp" in de hand, elegant aan de voet...
Het haalt het echter niet bij bv santoni, berluti of Cothay qua slankheid hoor....
Het verschilt optisch wel heel erg of er bv een toecap op je schoen zit, deze maken een leest optisch korter en breder. Bij mijn ladbroke´s en deze newbury´s heb ik daar dus zeker geen last van!
Dus ik zou zeggen, probeer het eens bij SM of S&S

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Edward Green - Deel II
Reactie #354 Gepost op: 20 december 2006 - 17:35:34
mooie pics, Migli!  :D

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Edward Green - Deel II
Reactie #355 Gepost op: 20 december 2006 - 17:50:03
Zeer mooi inderdaad, absoluut niet "lomp"!
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Cornerman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.cornerman.net
Edward Green - Deel II
Reactie #356 Gepost op: 20 december 2006 - 19:18:00
Absoluut mooi. Ziet er goed uit.
Frank Lucas: See, you are what you are in this world. That's either one of two things: Either you're somebody, or you ain't nobody.

ibookje

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Edward Green - Deel II
Reactie #357 Gepost op: 20 december 2006 - 20:09:11
Zal zeker een prima schoen zijn, maar ik vind het een beetje braaf / saai.
Hoop dat ik niemand beledig, maar mensen die hier komen willen toch wat meer 'swung'?  :roll:

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Edward Green - Deel II
Reactie #358 Gepost op: 20 december 2006 - 20:16:12
Citaat van: "ibookje"
Hoop dat ik niemand beledig, maar mensen die hier komen willen toch wat meer 'swung'? :roll:

:?:  :? :roll:  :?:

Huey

• Gast
Edward Green - Deel II
Reactie #359 Gepost op: 20 december 2006 - 20:19:48
Citaat van: "ibookje"
Hoop dat ik niemand beledig, maar mensen die hier komen willen toch wat meer 'swung'?  :roll:

Schwung?

De mensen die hier komen zijn zeer divers. Van studenten tot mensen die praktisch hun hele carriere al achter de rug hebben. Dus denk dat je niet echt één lijn kunt trekken qua smaak.

Wat iedereen wel gemeen heeft is dat ze liever voor kwaliteit gaan dan bezuinigen op kleding :)