Auteur Topic: Manchetknopen  (179160 keer gelezen)

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Manchetknopen
Reactie #255 Gepost op: 17 november 2009 - 13:53:31

ML

• Gast
Reactie #256 Gepost op: 17 november 2009 - 13:54:12
Heeft het alleen met kwaliteit te maken of ook met stoffen/pasvorm/...?

Het is alles omvattend. Denk hierbij aan o.a. de productkwaliteit, de keuze aan stoffen, de perfecte pasvorm, het Britse karakter, de productkennis, de omgangsvormen, de conservativiteit van het product, etc.

En zoals Carwo al zei: de meesten (ahum ik dan) zijn niet zo stijlvast. We mixen maar wat.

Kijkende naar hetgeen hier wordt uitgedragen, lijkt de Italiaanse makelij de voorkeur te genieten. Ach, ieder zo zijn of haar voorkeur!

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #257 Gepost op: 17 november 2009 - 14:13:48
Ik vrees wel dat de Chinese griep is uitgebroken bij je Britse vrienden:

Of zouden ze dit op de eilanden kunnen maken voor drie tientjes?

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #258 Gepost op: 17 november 2009 - 14:21:43
Volgende vind ik toch echt wel aardig:

(plaatje klikbaar)
Niets zo veranderlijk als de mens

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #259 Gepost op: 17 november 2009 - 14:26:50
Genoeg, maboc.

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #260 Gepost op: 17 november 2009 - 14:33:34
Genoeg, maboc.
hahahaha ik moest er nog over nadenken ook  :oops: : Wat bedoeld die mafkadet nou....ow....hahaha...nu snap ik 'm  :lol:

Scherp C.

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #261 Gepost op: 17 november 2009 - 14:56:39
Het is alles omvattend. Denk hierbij aan o.a. de productkwaliteit, de keuze aan stoffen, de perfecte pasvorm, het Britse karakter, de productkennis, de omgangsvormen, de conservativiteit van het product, etc.
Dat gaat dan vooral over RTW en MTM denk ik? Want stofkeuze en pasvorm kun je met bespoke natuurlijk aardig bijsturen. Productkennis is er hoop ik bij de Italos net zoveel als bij de Britten. Nu heb ik nog nooit wat in het bespoke segment gedaan, dus ik kan er niet zo goed over oordelen.

Omgangsvormen/conservativiteit etc. lijken mij inderdaad zaken die heel erg land gebonden zijn. Ik kan mij erg goed voorstellen dat ik de omgangsvormen in de UK prettiger vind dan de die in Italie. (Italie heeft echter nog nooit het genoegen mogen smaken, mij te ontvangen, dus ook hier geen objectief oordeel)

Citaat
Kijkende naar hetgeen hier wordt uitgedragen, lijkt de Italiaanse makelij de voorkeur te genieten. Ach, ieder zo zijn of haar voorkeur!

Psies :-) Dat vind ik persoonlijk juist het leuke er (SF) aan.

ML

• Gast
Reactie #262 Gepost op: 17 november 2009 - 15:32:41
Dat gaat dan vooral over RTW en MTM denk ik?

In het algemeen gesproken.

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Reactie #263 Gepost op: 17 november 2009 - 16:23:51
Lichte voorkeur? U kunt gerust het woord 'lichte' achterwegen laten. Voor mij volstaat alleen Britse kwaliteit. Op dit forum geniet de Italiaanse kwaliteit de voorkeur. Toch koester ikzelf een kleine hoop dat vele tot inkeer zullen komen, al verwacht ik dat het eilaas niet zal gaan gebeuren!

Sorry maar hoe match jij je voorkeur voor Britse kwaliteit met SuitsPerfect? Ik word toch een klein beetje sceptisch van een eerstejaars student die hier loopt te blaten alsof hij alleen op Saville Row en Jermyn Street wenst te kopen... Blaten mag, maar dan wel in de kroeg.
Laatst bewerkt op: 17 november 2009 - 16:26:54 door Avvocato
The man with style, is the man who can smile

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #264 Gepost op: 17 november 2009 - 18:46:54
Dat vervelende gedoe elke keer weer over de Italiaanse versus Britse style.Alsof je neer moet kijken op iemand die van de Italiaanse style houd.Nou dat gaat mij niet overkomen ben nu voor de Oostenrijkse style.

ML

• Gast
Reactie #265 Gepost op: 17 november 2009 - 18:50:46
Sorry maar hoe match jij je voorkeur voor Britse kwaliteit met SuitsPerfect? Ik word toch een klein beetje sceptisch van een eerstejaars student die hier loopt te blaten alsof hij alleen op Saville Row en Jermyn Street wenst te kopen... Blaten mag, maar dan wel in de kroeg.

Hierop moet ik U werkelijk het antwoord schuldig blijven. Ik kan U echter wel mededelen dat een aankoop bij bovengenoemd establishment nimmer heeft plaatsgevonden en ook nimmer zal plaatsvinden. Het was louter bedoeld om informatie te vergaren. Voor een discussie van zulks aard kunt U mij per persoonlijk bericht contacteren.

Welnu, laten wij niet afdwalen van het onderwerp!

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #266 Gepost op: 17 november 2009 - 18:55:56
Dat vervelende gedoe elke keer weer over de Italiaanse versus Britse style.Alsof je neer moet kijken op iemand die van de Italiaanse style houd.Nou dat gaat mij niet overkomen ben nu voor de Oostenrijkse style.

SF spot?

(Je hebt overigens wel gelijk Gusto)

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #267 Gepost op: 17 november 2009 - 18:58:15
Hierop moet ik U werkelijk het antwoord schuldig blijven. Ik kan U echter wel mededelen dat een aankoop bij bovengenoemd establishment nimmer heeft plaatsgevonden en ook nimmer zal plaatsvinden. Het was louter bedoeld om informatie te vergaren. Voor een discussie van zulks aard kunt U mij per persoonlijk bericht contacteren.

Welnu, laten wij niet afdwalen van het onderwerp!

Bedient u zich in werkelijkheid eveneens continue van dergelijk archaïsch taalgebruik? Dodelijk vermoeiend, me dunkt. "U" behoeft trouwens niet met een hoofdletter geschreven te worden. Avvocato is dan wel een autoriteit en bovengemiddeld gerespecteerd forumlid, maar alleen onze lieve Heer en de goede Sint zou ik met "U" aanspreken.

Laten we ons vanaf dit moment weer met het eigenlijke onderwerp bezighouden. :-^

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #268 Gepost op: 17 november 2009 - 18:59:49
Ja verdorie je kan haast geen topic lezen of we gaan weer....dat gaat ook vervelen.Nu weten we het wel.

Mediaman

• Gast
Reactie #269 Gepost op: 17 november 2009 - 20:49:51
Ja verdorie je kan haast geen topic lezen of we gaan weer....dat gaat ook vervelen.Nu weten we het wel.

Basta!  :mrgreen: