Was dit lang geleden? Mario is zelf al een aantal jaar overleden en het is in Turkse handen momenteel die nog wel de naam dragen.
Beetje offtopic voor dit onderwerp, had het enkel als vergelijking geplaatst. Maar om antwoord te geven op je vraag: dit was recent. Kreeg inderdaad niet het gevoel dat de eigenaar daar echt de naam Mario zou dragen...
Was trouwens absoluut niet het enige probleem met de kleding die daar geweest is. Wel het meest heftig (andere zaken: ongelijke lengtes van mouwen, etc. etc.). Een pot ellende, bijna alles wat fout kon, was fout gegaan - ook na al eerder er problemen gehad te hebben en ze hier van op de hoogte te stellen. Je zou verwachten dat het daarna beter zou gaan, maar toen werd het enkel erger.
Geen idee of Oger daarna ze erop aangesproken heeft, ik denk het wel... Bij Oger zijn er nu van op de hoogte en ze hebben de problemen uiteindelijk allemaal in Amsterdam netjes opgelost.
Ik heb geen idee of dit alles effect heeft gehad op de huidige kwaliteit van 'Mario' - want zoals je waarschijnlijk wel kan begrijpen durf ik daar niets meer naar te sturen. Ik ga wel naar mijn coupeuse in het Noorden, waar mijn familie al tientallen jaren zijn kleding laat vermaken, na dit soort ervaringen.
Maar om toch iets dat on-topic is te posten: Fijn te horen dat het opgelost is met die Kent-knoopjes. Ik vind het wel leuk spul en had niet anders van hem verwacht.