Auteur Topic: Tassen  (852054 keer gelezen)

jordi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Tassen
Reactie #990 Gepost op: 07 juli 2010 - 23:37:32
Ook best aardig naar mijn mening:

Spyker erop doet echt afbreuk aan de tas. Ik vindt het ook nogal een pocher model. Houd meer van wat klassieker.
Een arm mens past bijna alles, een rijke heeft moeilijke maten

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #991 Gepost op: 14 juli 2010 - 11:04:45
Ik zit eraan te denken om zo'n travelteq te kopen, die lichtbruine tasjes met een klein detail in kekke kleurtjes die zovaak gepromoot worden in de quote, maar natuurlijk niet zonder het advies danwel de ervaringen van jullie.

Volgens de site zijn het handgemaakte tassen etc. het standaard reclamepraatje dus. Iemand die mij meer kan vertellen? Alvast bedankt :)
Citaat van: Mariano Rubinacci
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

St.Pierre

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #992 Gepost op: 14 juli 2010 - 11:24:28
Ik zit eraan te denken om zo'n travelteq te kopen, die lichtbruine tasjes met een klein detail in kekke kleurtjes die zovaak gepromoot worden in de quote, maar natuurlijk niet zonder het advies danwel de ervaringen van jullie.

Volgens de site zijn het handgemaakte tassen etc. het standaard reclamepraatje dus. Iemand die mij meer kan vertellen? Alvast bedankt :)

Ik heb er heel lang aan gedacht een travelteq aan te schaffen, en heb dit gelukkig niet gedaan! een vriend heeft dit wel gedaan en ik heb dus de kans gehad de tas nader te bekijken. Het gaat om een fox in het rood. Hij viel mij erg tegen, het is een leuk model maar de kwaliteit van het nylon is matig, de stof is erg dun en voelt kwetsbaar aan, de accessoires die zijn bijgeleverd (compas en sigaarkoker) zijn heel erg goedkoop. Het leer is wel mooi van kleur, is mooi glad en goed dik. Helaas is de 15" versie niet handig voor een laptop, er zit geen dempend materiaal in de onderzijde en een macbook pro 15" past er niet in met sleeve. De rits is erg scherp en omdat de tas zo dun is schraapt je laptop bij in en uitpakken telkens langs de rits, dit zorgt voor lelijke krassen. Voor een man van 1.95 m (slank postuur) oogt de 15" erg klein.  Wanneer je op pad gaat met alleen een a5 formaat agenda en een macbook air, 1 pen en je paspoort is de tas leuk. Buiten dit alles is de tas naar mijn mening extremely overpriced!

edit: het model is ook nog eens niet origineel door travelteq bedacht maar ordinair gepikt : http://www.fransboonestore.com/shoes/felisi-lab-top-bag-2.html

Laatst bewerkt op: 14 juli 2010 - 11:46:22 door St.Pierre

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #993 Gepost op: 14 juli 2010 - 19:45:06
Oei dat zou een grote fout geweest zijn. Wat zonde dat het een slecht functionerend product is, had er toch hoge verwachtingen van, zeker voor die prijs.

Bedankt Pierre!
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #994 Gepost op: 14 juli 2010 - 20:43:37
Er zijn hier wel mensen met een travelteq en die zijn er tevreden over.
Ik heb gisteren deze tas besteld.

Een vriend van mij heeft deze ook, hij bevalt hem erg goed en er zit genoeg ruimte in voor de laptop,agenda en schrijfmap.
if i stop lying i just disappoint you

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #995 Gepost op: 14 juli 2010 - 22:29:26
keurige tas voor den vertegenwoordiger.
live and let die

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #996 Gepost op: 14 juli 2010 - 22:32:20
of huisarts.

Pat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #997 Gepost op: 14 juli 2010 - 22:40:44
of huisarts.

Laatst was mijn manager bij een school (klant van ons) vroegen ze ook of hij de huisarts was. Ouch  :mrgreen: En ik maar denken dat een huisarts de wel bekende beugel moest hebben..... :-k

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #998 Gepost op: 14 juli 2010 - 23:20:22
Die hebben toch dokters tassen ? Ik schiet wel wat meer foto's wanneer hij binnen is.

@Pat, ja dat is pijnlijk.  :mrgreen:
if i stop lying i just disappoint you

Mitchell

• Gebruiker
  • 100% Cashmere
    • Bekijk profiel
Reactie #999 Gepost op: 19 juli 2010 - 23:38:28
Voor de studenten onder ons: wat voor tassen gebruiken jullie om de boeken etc. mee te nemen naar de colleges?

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1000 Gepost op: 20 juli 2010 - 00:30:54
Voor de studenten onder ons: wat voor tassen gebruiken jullie om de boeken etc. mee te nemen naar de colleges?

Een aktetas. Misschien wat aan de formele kant, maar wat maakt het uit.

Mitchell

• Gebruiker
  • 100% Cashmere
    • Bekijk profiel
Reactie #1001 Gepost op: 20 juli 2010 - 02:04:57
Ja, is ook zo. Ik denk dat ik ook maar voor een aktetas-achtig-iets moet gaan. De welbekende "Trash" tas van TravelTeq kan mij wel bekoren. Ik vind alleen de prijs net iets aan de hoge kant en ook twijfel ik een beetje of-ie niet net iets te klein is.

Onderstaande kan ik op zich ook wel waarderen. Niet te formeel, net iets groter en qua prijs ook een stuk aangenamer wat mij betreft (210 euro):

Maar zoals al eerder is opgemerkt, blijft het lastig om een geschikte en mooie tas te vinden. Binnenkort maar eens langs een aantal winkels om het e.e.a. in het echt te bekijken.

bavb

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1002 Gepost op: 21 juli 2010 - 14:59:32
Er zijn hier wel mensen met een travelteq en die zijn er tevreden over.
Ik heb gisteren deze tas besteld.

Een vriend van mij heeft deze ook, hij bevalt hem erg goed en er zit genoeg ruimte in voor de laptop,agenda en schrijfmap.

Nou ja toevallig heb ik zonder aan jouw post te denken bijna dezelfde tas gekocht in Amsterdam maar ben ik nog even verder gaan wachten tot eventuele nieuwe collecties van andere merken om te vergelijken.

Het is een hele mooie tas HGW =D>

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1003 Gepost op: 21 juli 2010 - 15:50:38
Waar is die van, Mitchell?
This, madame, is Versailles.

Mitchell

• Gebruiker
  • 100% Cashmere
    • Bekijk profiel
Reactie #1004 Gepost op: 21 juli 2010 - 16:15:30
Ik kwam 'em op onderstaande pagina tegen. De website zelf is al een keer eerder genoemd in dit topic.

http://www.mabashop.com/catalog/aktetas-montalcino-p-225.html

Na wat Googlen kwam ik dezelfde tas (maar dan duurder) ook hier tegen:

http://www.italiaansetassen.nl/aktetas-montalcino-p-365.html

"Handmade bags", "gemaakt in het hart van Toscane", "de beste kwaliteit Italiaans kalfsleer", .. En nog meer welbekend marketing gebrabbel. :mrgreen: