De mannentas is in opkomst. Daarom zijn er tegenwoordig genoeg mooie tassen voor mannen, die behalve praktisch ook stijlvol zijn. Hieronder vijf merken met de mooiste mannentassen onder elkaar.De 'Newspaper Bag' van Delvaux1. Delvaux ‘Newspaper Bag’Sinds 1883 is Delvaux leverancier van het Belgische hof. De Belgische modeontwerper Bruno Pieters ontwierp een lijn met exclusieve mannentassen, waaronder de 'Newspaper Bag'. Vanwege het gedegen model met recht een hedendaagse klassieker te noemen.2. Mulberry 'Elkington'Eigenlijk zijn alle mannenaktetassen van lederwarenmerk Mulberry een goede keuze, maar vooral de Elkington is een tijdloze tas. Voor mannen die een schoudertas preferen, heeft dit merk ook veel mooie tassen, zoals de Scotschgrain Messenger.3. Mismo Dit merk uit Denemarken heeft verschillende modellen in allerlei materialen in de collectie. Maar vooral de serie waterafstotende canvas tassen met leren handvatten zijn even simpel als mooi.4. Hermès ‘Steve Messenger’Vernoemd naar de legendarische acteur Steve McQueen, is deze tas eindelijk een it-bag voor mannen. De 'Steve Messenger' heeft alles wat een tijdloze tas nodig heeft: een ontwerp zonder poespas die hoge kwaliteit uitstraalt. 5. Ally Capellino ‘Richard’ Een relatieve nieuwkomer in dit rijtje, maar nu al de maker van een aantal iconische modellen is de Britse ontwerper Ally Capellino. Vooral de 'Richard', een schoudertas met flap in twee verschillende kleuren, is een stijlvolle maar originele keuze.
Is dat ergens achterin de zaak daar waar je naar de make up afdeling gaat.
Van http://www.elsevier.nl....Plaatjes zoeken jullie er maar zelf bij
De mannentas is in opkomst.
Mediaman, kom er maar in. Heb je nou al zo'n fagbag?
Mikey, hou jij me tassie ff vast? Lekker eromheen dansen met stappen, eindelijk ook mogelijk voor de 'man'.
Waarom zou je tassen willen met Spyker erop?
Dan lijkt het of je er één hebt denk ik.
Met stip op 1:The Newspaper Bag á 1550 euro.
Ook best aardig naar mijn mening: