Auteur Topic: Tassen  (852060 keer gelezen)

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Tassen
Reactie #1050 Gepost op: 28 juli 2010 - 23:07:01
mijn aversie jegens het pleps gedrag vertaalt zich wel in bovengenoemd gedrag.
Aversie jegens het plebs of aversie jegens (het) plebejische gedrag. (trouwens, niet echt een stijlvolle opmerking, X.)

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1051 Gepost op: 29 juli 2010 - 04:05:02
Beetje stoere grootspraak allemaal lijkt me.  Met dit gedrag vegen ze in het echte leven de vloer met je aan jongen.
Be yourself no matter what they say

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1052 Gepost op: 29 juli 2010 - 07:56:52
Beetje stoere grootspraak allemaal lijkt me.  Met dit gedrag vegen ze in het echte leven de vloer met je aan jongen.

Moet jij niet op het strand liggen ? :)
if i stop lying i just disappoint you

Pat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1053 Gepost op: 29 juli 2010 - 08:07:30

+1

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1054 Gepost op: 29 juli 2010 - 08:50:51
Precies.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1055 Gepost op: 29 juli 2010 - 10:02:09
Tja, IVA-jongetjes. :mrgreen:

Mr. X

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1056 Gepost op: 29 juli 2010 - 18:40:20
Bedankt voor de verduidelijking Morley.

Overigens was mijn opmerking onhanding. Nu lijkt het alsof ik mijzelf boven de rest prijs en dat is zeker niet het geval. Deze opmerking was samengesteld door mijn ervaringen met, en doorgebrachte tijd op, de IVA. Wat mij daar zo dwars ligt is dat het gros uit alle macht onder het dragen van een pak uit wil komen en de meest smaakloze combinaties durft te maken. Dit heeft gedeeltelijk te maken met het feit dat mensen zich (in het begin) niet op hun gemak voelen in een pak. Niet vreemd als je een te lang bruin pak van krap honderd Euro, appeltjes groen overhemd met rood bloempatroon in de kraag en gekleurde knoopjes met daaroverheen een gele/blauw gestreepte das loopt. Of een variatie daarop.

Jullie weten allemaal heel goed dat er zeer veel verschil zit in een pak en een mooi pak.
Door het dragen van een DB of driedelig pak wil ik vanaf het begin laten zien dat het ook anders kan. Veel studenten vinden het namelijk vervelend om in een pak te lopen, ik wil laten zien dat het iedere dag een feestje kan zijn.
Hoog water.. Want we wonen niet voor niets in Nederland.

Pierlala

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1057 Gepost op: 29 juli 2010 - 18:53:53
Bedankt voor de verduidelijking Morley.

Overigens was mijn opmerking onhanding. Nu lijkt het alsof ik mijzelf boven de rest prijs en dat is zeker niet het geval. Deze opmerking was samengesteld door mijn ervaringen met, en doorgebrachte tijd op, de IVA. Wat mij daar zo dwars ligt is dat het gros uit alle macht onder het dragen van een pak uit wil komen en de meest smaakloze combinaties durft te maken. Dit heeft gedeeltelijk te maken met het feit dat mensen zich (in het begin) niet op hun gemak voelen in een pak. Niet vreemd als je een te lang bruin pak van krap honderd Euro, appeltjes groen overhemd met rood bloempatroon in de kraag en gekleurde knoopjes met daaroverheen een gele/blauw gestreepte das loopt. Of een variatie daarop.

Jullie weten allemaal heel goed dat er zeer veel verschil zit in een pak en een mooi pak.
Door het dragen van een DB of driedelig pak wil ik vanaf het begin laten zien dat het ook anders kan. Veel studenten vinden het namelijk vervelend om in een pak te lopen, ik wil laten zien dat het iedere dag een feestje kan zijn.

Inspire the world.
Begin bij de IVA.
En via de showrooms zal het hele volk de waarheid zien.
Het is maar hoe je het bekijkt..

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Reactie #1058 Gepost op: 29 juli 2010 - 19:02:29
Veel studenten vinden het namelijk vervelend om in een pak te lopen, ik wil laten zien dat het iedere dag een feestje kan zijn.

Ik denk dat het ook komt door de manier waarop. Als ik verhalen van vriendjes op de IVA van vroeger goed herinner zit er daar een verplichting in, je moet in pak verschijnen en als er bij bv een presentatie iets niet okee is aan hoe je eruit ziet wordt dat meegenomen in de beoordeling. Ik kan me voorstellen dat er bij mij ook een aversie zou worden opgebouwd...

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1059 Gepost op: 29 juli 2010 - 19:10:12
Sowieso is iemand die plebs niet eens goed kan spellen al bij voorbaat niet series te nemen in zijn opvattingen over het 'plebs'.
This, madame, is Versailles.

Pat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1060 Gepost op: 29 juli 2010 - 19:15:57
Sowieso is iemand die plebs niet eens goed kan spellen al bij voorbaat niet series te nemen in zijn opvattingen over het 'plebs'.

serieus

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1061 Gepost op: 29 juli 2010 - 19:29:57
serieus
dude, dat is een typo, doe normaal. :P
This, madame, is Versailles.

Pat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1062 Gepost op: 29 juli 2010 - 19:34:17
Niet zo happen ik plaag je maar. ;)

Anaszi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1063 Gepost op: 09 augustus 2010 - 23:58:48
Iemand een idee voor een map als deze maar dan wat vriendelijker geprijsd? Gespot bij Sir Max, alleen de prijs en kleur (zit aan een bruine te denken) staan me een beetje tegen.

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Reactie #1064 Gepost op: 10 augustus 2010 - 02:19:53
Plaatje doet het niet Anaszi....