Auteur Topic: Tassen  (852070 keer gelezen)

Mediaman

• Gast
Re: Tassen
Reactie #915 Gepost op: 27 maart 2010 - 13:02:12
Als je de tas ook casual wil gebruiken, dan vind ik bruin de beste optie.

Pat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #916 Gepost op: 27 maart 2010 - 13:06:31
Ben nu al 4 maanden op zoek naar een mooie tas maar is veel moeilijker dan ik ooit had gedacht.

Mediaman

• Gast
Reactie #917 Gepost op: 27 maart 2010 - 13:10:57
Ben nu al 4 maanden op zoek naar een mooie tas maar is veel moeilijker dan ik ooit had gedacht.

Wat zoek je, genoeg expertise hier zou ik zeggen.

Charlie

• Gast
Reactie #918 Gepost op: 27 maart 2010 - 13:18:53
Een goede tas vinden is niet altijd gemakkelijk, dat moet ik ook toegeven.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #919 Gepost op: 27 maart 2010 - 13:36:34
Inderdaad. Ik heb gisteren nog in een lokale tassenwinkel gestaan. Er was een mooie C&B tas voor 200 EUR die me wel beviel, alleen was ik niet te spreken over de voering. Ik wil gewoon een kale leren voering en niet van die polyester rommel met allures van zijde, kan ook niet kapot. Daarna nog met The Bridge in m'n handen gestaan en voor 400-600 EUR vond ik het leer niet echt super. Mooi kleurtje wel, maar ik had het idee dat het ging om corrected grain.

Pat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #920 Gepost op: 27 maart 2010 - 13:38:16
Tja wat zoek ik precies...misschien zit daar ook wel het probleem.

- Een tas voor werk, waar sowieso een laptop in kan met adapter.
 - Leer
 - Zwart
 - Geen klassiek model briefcase, mag iets meer casual

Ik heb al gekeken in Amsterdam in de PC en bij Rivet. Ook in Seattle en Bangkok. In Bangkok zag ik deze dat was meer een reistas en de schakels waren wat te opvallend maar vind ik wel mooi:

Ben de halve wereld dus al over geweest.  ](*,) In April zit ik in Las Vegas de stad waar alles mogelijk zou moeten zijn dus wie weet. Maar suggesties zijn allemaal welkom.

Charlie

• Gast
Reactie #921 Gepost op: 27 maart 2010 - 13:41:27
Ooit heb ik eens een C&B tas in mijn handen gehad en ik was daar ook niet over te spreken. The Bridge kan ook mooi zijn, maar sommige zijn het voor dat bedrag niet waard. Voor €700 heb je al een Swaine Adeney Brigg tas, dan kun je beter deze kopen.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #922 Gepost op: 27 maart 2010 - 13:54:13
Nou, SAB voor 700 EUR gaat denk ik niet lukken. De Westminster tassen beginnen bij 700 GBP. Dat is leuk, maar voorlopig niet realistisch. Ik heb het idee dat er niet zo veel Britse alternatieven zijn in de categorie 400-600 EUR, of wel Charlie?

marcos

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #923 Gepost op: 27 maart 2010 - 15:11:00
Ik zou voor dat budget iets van The Bridge kopen. Heb er wat kleine dingen en vind de kwaliteit erg goed, zeker voor het geld. Ik heb verschillende keren op het punt gestaan een SAB-tas te kopen. Mooie kwaliteit maar uiteindelijk niet gedaan. Erg stijf en vooral in de lichtere kleuren mij te opvallend. Je ziet een tas met iemand er aan vast.

Charlie

• Gast
Reactie #924 Gepost op: 27 maart 2010 - 16:01:17
Nou, SAB voor 700 EUR gaat denk ik niet lukken. De Westminster tassen beginnen bij 700 GBP. Dat is leuk, maar voorlopig niet realistisch. Ik heb het idee dat er niet zo veel Britse alternatieven zijn in de categorie 400-600 EUR, of wel Charlie?

Niet veel inderdaad, de enige twee die ik zo snel kan bedenken (voor tassen), naast bovengenoemde, zijn Papworth en Ettinger London.

M.

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #925 Gepost op: 28 maart 2010 - 00:05:09
Dank allen voor de reacties, ter verduidelijking hier even de betreffende scene waarin de map te zien is: http://s796.photobucket.com/albums/yy243/temp2010_2010/?action=view&current=gosspgrl315hdtvxvid-fqm.flv

Mediaman

• Gast
Reactie #926 Gepost op: 28 maart 2010 - 09:22:34
Tja wat zoek ik precies...misschien zit daar ook wel het probleem.

- Een tas voor werk, waar sowieso een laptop in kan met adapter.
 - Leer
 - Zwart
 - Geen klassiek model briefcase, mag iets meer casual

Delvaux President Bag:

Site: http://www.delvaux.com/#/products/men/hand-model/46/presidentbag-1829

Dank allen voor de reacties, ter verduidelijking hier even de betreffende scene waarin de map te zien is:

Ook Delvaux:

Site: http://www.delvaux.com/#/products/men/hand-model/25/apostrophesecret

Anders zou ik maar Googlen op termen 'leather documentholder' of 'leather documentenvelop'.
Laatst bewerkt op: 28 maart 2010 - 09:31:33 door Mediaman

Topdude

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #927 Gepost op: 28 maart 2010 - 15:28:45
Ik kwam deze site nog tegen:

http://www.pampabags.com/

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #928 Gepost op: 29 maart 2010 - 13:22:43
Ik kwam deze site nog tegen:

http://www.pampabags.com/
Tassen zien er leuk uit (mogelijke kandidaat voor een reistas zelfs), maar de garantie lijkt wat beperkt:

Citaat
Pampa Bags garandeert haar producten tegen materiaal- en fabricagefouten. Indien dergelijke fouten waargenomen worden, kunnen deze artikelen binnen 8 dagen na ontvangst bij Pampa Bags worden geretourneerd. Pampa Bags zal dan zorg dragen voor een nieuw product of reparatie van het defecte product. Hierbij zal de levertijd opnieuw in acht worden genomen.
Hoe is de garantie bij andere leveranciers? En iemand hier al ervaring met deze leverancier?

Pat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #929 Gepost op: 01 april 2010 - 14:36:30
Dank voor de reacties. Het zijn inderdaad de modellen die ik zoek maar de winnaar zit er nog niet bij.

Binnenkort nog even in Vegas kijken....