Auteur Topic: Tassen  (852131 keer gelezen)

Mitchell

• Gebruiker
  • 100% Cashmere
    • Bekijk profiel
Re: Tassen
Reactie #1125 Gepost op: 14 oktober 2010 - 21:12:10
Ja, wellicht is die tas een leuke optie, inderdaad.

Ik heb 'm dus. Geen super de luxe, top notch, high quality leather, maar gewoon een degelijk tas. Ook veel positieve reacties op gekregen van anderen.

Ik ben benieuwd wat Rogier er van vindt. Die heeft 'm ook sinds kort, als het goed is.

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1126 Gepost op: 14 oktober 2010 - 21:18:21
Ja, wellicht is die tas een leuke optie, inderdaad.

Ik heb 'm dus. Geen super de luxe, top notch, high quality leather, maar gewoon een degelijk tas. Ook veel positieve reacties op gekregen van anderen.

Ik ben benieuwd wat Rogier er van vindt. Die heeft 'm ook sinds kort, als het goed is.
Ja, klopt. Toen ik 'm binnenkreeg was ik even wat teleurgesteld, omdat ik mooier leer gewend ben. Maar die teleurstelling is helemaal weg. Ik vind het een prima tasje voor naar de uni en ik heb er ook leuke reacties op gekregen.
This, madame, is Versailles.

Timmiliani

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1127 Gepost op: 15 oktober 2010 - 20:42:25
Gisteren deze: http://www.laptopverpakking.nl/knomo-lincoln-grey-brown.html thuis gekregen. Mooie zeer solide tas. Klein maar mijn laptop pas er perfect in en that's all I need.

Ciao Ciao.
Advertisement is based on one thing, happiness.

Advocatus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1128 Gepost op: 15 oktober 2010 - 20:50:29
Gisteren deze: http://www.laptopverpakking.nl/knomo-lincoln-grey-brown.html thuis gekregen. Mooie zeer solide tas. Klein maar mijn laptop pas er perfect in en that's all I need.

Ciao Ciao.

Ben zelf enorm blij met mijn Knomo tas! Ik heb recent een Knomo Stirling (rechtopstaande laptoptas) in zwart aangeschaft en dat ding is werkelijk fantastisch. Mijn MBP (15") past er perfect in en ik kan er ook nog met gemak dikke en grote boeken naast kwijt. Goede prijs-kwaliteitverhouding, comfortabel en zeer degelijk.

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1129 Gepost op: 15 oktober 2010 - 20:52:28
Wil ook eens een Filson aanschaffen. Waar hebben de huidige eigenaren deze gekocht/besteld?
Be yourself no matter what they say

Mediaman

• Gast
Reactie #1130 Gepost op: 15 oktober 2010 - 21:09:55
Wil ook eens een Filson aanschaffen. Waar hebben de huidige eigenaren deze gekocht/besteld?

Crane's: http://www.cranes-country-store.com/store/home.php?cat=286

Ben zelf enorm blij met mijn Knomo tas! Ik heb recent een Knomo Stirling (rechtopstaande laptoptas) in zwart aangeschaft en dat ding is werkelijk fantastisch. Mijn MBP (15") past er perfect in en ik kan er ook nog met gemak dikke en grote boeken naast kwijt. Goede prijs-kwaliteitverhouding, comfortabel en zeer degelijk.

Mijn Knomo is idd ook een prima werktas.

Peter Bastian

• Gebruiker
  • //
    • Bekijk profiel
Reactie #1131 Gepost op: 15 oktober 2010 - 21:21:11

Ciao Ciao.

Ziet er goed uit voor die prijs! Neem aan dat een MacBook 13" er wel in past? (staat er bij op die site)
Laatst bewerkt op: 16 oktober 2010 - 15:46:52 door Peter Bastian
//

Peter Bastian

• Gebruiker
  • //
    • Bekijk profiel
Reactie #1132 Gepost op: 16 oktober 2010 - 15:50:43
Vind de Knomo Tokyo eigenlijk nog net iets mooier, twijfel alleen aan de juiste kleur...

//

Advocatus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1133 Gepost op: 16 oktober 2010 - 16:58:55
Vind de Knomo Tokyo eigenlijk nog net iets mooier, twijfel alleen aan de juiste kleur...

Ik vind de eerste kleurstelling beduidend mooier dan de tweede. Misschien iets gedurfder maar wel veel beter in balans.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1134 Gepost op: 16 oktober 2010 - 17:27:20
Best een leuke tas inderdaad, die Knomo Tokyo. Ik zit alleen te denken, daar past volgens mij geen lunch in of wel? (Erg jammer trouwens dat de Tokyo in die kleurstelling zoals bovenstaand niet verkrijgbaar is. Anders had ik hem nog wel willen aanschaffen)

Peter Bastian

• Gebruiker
  • //
    • Bekijk profiel
Reactie #1135 Gepost op: 16 oktober 2010 - 18:26:08
Best een leuke tas inderdaad, die Knomo Tokyo. Ik zit alleen te denken, daar past volgens mij geen lunch in of wel? (Erg jammer trouwens dat de Tokyo in die kleurstelling zoals bovenstaand niet verkrijgbaar is. Anders had ik hem nog wel willen aanschaffen)

Is gewoon leverbaar toch? Of bedoel je die andere? De Lincoln?
//

Mediaman

• Gast
Reactie #1136 Gepost op: 16 oktober 2010 - 18:26:42

Je broodtrommeltje past er idd niet in ambtenaartje! :P :lol:

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1137 Gepost op: 16 oktober 2010 - 18:51:51
Is gewoon leverbaar toch? Of bedoel je die andere? De Lincoln?
Niet via die Nederlandse web site.
Je broodtrommeltje past er idd niet in ambtenaartje! :P :lol:
Ik neem altijd mijn eten mij i.v.m. sportdieet ;).

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1138 Gepost op: 16 oktober 2010 - 19:40:43
Maar hoe dan ook stijlloos, beetje hollandse mentaliteit, net als een extra broek bij je kostuum laten maten
Be yourself no matter what they say

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1139 Gepost op: 16 oktober 2010 - 19:43:48
Stijlloos? Nou dat vind ik weer ver gaan. Ik zou ook liever elke dag lekker lunchen in de stad maar dat zit er met dit werk niet in.