Ik voel daarom ook wel een beetje mee in het stukje van Don. De vraag is inderdaad of ik daar 800 euro aan wil uitgeven. Momenteel moet ik even de pasvorm prioriteit maken. Krijg te veel last van mijn voeten.
Ik heb een C&J op de 348 aan mijn voet gehad en die zat toch wel erg goed. Nagenoeg voor het eerst een oxford waarbij de sluiting niet tegen elkaar aan zat en ik op 1001 plaatsen zinloze ruimte overhield. De standaard prijzen wil ik er nog wel voor betalen, ik vind ze daarentegen niet zó mooi dat ik 800 euro voor een MTO wil betalen.
Issues oh issues... 
Het kan natuurlijk zijn dat SirMax betere leveringsvoorwaarden heeft weten te bedingen, maar goedkoop is het in ieder geval niet.
Een kwestie van geen 'Nee' verkopen door C&J en tegelijk consumenten te ontmoedigen om enkele paren te gaan bestellen.
Als je moeilijke voeten hebt kun je natuurlijk ook voor bespoke kiezen. Zeker, het kost een vracht geld, maar als er één rechtvaardiging voor bespoke is, dan is het een pasvorm die je niet kunt vinden in de bestaande standaardleesten.
Groeten,
Don