Auteur Topic: Crockett & Jones  (1811344 keer gelezen)

H_D

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Crockett & Jones - Deel II
Reactie #585 Gepost op: 03 april 2007 - 08:59:03
Even Handel's Hallelujah opzetten....  8)
If you're paying peanuts, you'll end up hiring monkeys"

foto010101

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #586 Gepost op: 03 april 2007 - 10:10:34
Prachtig, hoe lang heb je deze Alex nu al?
Te koop: Caruso, Incotex en Hugo Boss

https://www.marktplaats.nl/verkopers/7084980.html

Cornerman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.cornerman.net
Reactie #587 Gepost op: 03 april 2007 - 11:08:17
Citaat van: "foto010101"
Prachtig, hoe lang heb je deze Alex nu al?

1,5 maand ongeveer.
Frank Lucas: See, you are what you are in this world. That's either one of two things: Either you're somebody, or you ain't nobody.

foto010101

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #588 Gepost op: 03 april 2007 - 11:13:54
Trouwens, is deze Alex ook te bestellen via Pediwear? Ik zie hem namelijk niet in hun collectie staan...

Desiderata

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #589 Gepost op: 03 april 2007 - 14:20:29
Trouwens, is deze Alex ook te bestellen via Pediwear? Ik zie hem namelijk niet in hun collectie staan...

Nee. Pediwear levert alleen uit de Stock Collection. De Alex maakt deel uit van de Mail Order Collection (benchgrade).

Groeten,
Don

foto010101

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #590 Gepost op: 03 april 2007 - 14:52:57
Citaat van: "Don"

Nee. Pediwear levert alleen uit de Stock Collection. De Alex maakt deel uit van de Mail Order Collection (benchgrade).

Groeten,
Don

Hoi Don,

Zou je hier wat meer over kunnen vertellen? Wat houden "Stock Collection" en "Mail Order Collection" (benchgrade) precies in? Zijn er nog meer collecties?

Zijn schoenen uit de Mail Order Collection niet voor een lagere prijs te verkrijgen dan?

Desiderata

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #591 Gepost op: 03 april 2007 - 17:01:54
Hoi Don,

Zou je hier wat meer over kunnen vertellen? Wat houden "Stock Collection" en "Mail Order Collection" (benchgrade) precies in? Zijn er nog meer collecties?
(...)

Crockett & Jones levert twee collecties. Handgrade en benchgrade, beide worden op Goodyear-wijze gestikt. De schoenen worden machinaal gemaakt, maar de handgrade-lijn wordt bijvoorbeeld met de hand gepoetst, een proces dat volgens de brochure 'tot 10 weken kan duren'. Voor handgrade wordt een betere kwaliteit leer gebruikt en de zool van de handgrade-schoenen wordt zo afgewerkt dat het stiksel niet zichtbaar is als je de zool bekijkt.

Verder is voor de Handgrade de 337-leest exclusief beschikbaar, een leest die volgens mij de meest elegante is van Crockett & Jones.

Dan is er nog het verschil tussen de mail order collection en de stock collection. Over het algemeen kunnen particulieren uit de mail order collection bestellen en kan iedereen uit de stock collection bestellen. De mail order collection omvat onder andere de stock collection.

Iedereen kan een MTO bestellen, tegen een forse opslag, tenzij het gaat om 6 modellen ineens. Ik neem aan dat een MTO-schoen op handgrade wijze wordt geproduceerd, maar zeker weten doe ik dat niet. Over het algemeen leveren internetwinkels alleen uit de stock collection.
Een precieze reden kan ik hiervoor niet aanwijzen.

(...)
Zijn schoenen uit de Mail Order Collection niet voor een lagere prijs te verkrijgen dan?

Voor zover ik weet doel je op de price pledge van Pediwear.co.uk. Op het internet heb ik nergens modellen die exclusief zijn voor de mail order collection gezien tegen een gereduceerde prijs. Bij gebrek aan vergelijkingsmateriaal geldt deze garantie dan ook niet.

Groeten,
Don

foto010101

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Een paar fotootjes
Reactie #592 Gepost op: 19 april 2007 - 11:31:57
Hoi,

Bij dezen een paar fotootjes van mijn C&J Dalton op de 348 leest (de vorige foto's had ik van een Japanse web site afgehaald):

H_D

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #593 Gepost op: 19 april 2007 - 11:35:02
goede foto's van een mooie schoen! Dank!
If you're paying peanuts, you'll end up hiring monkeys"

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #594 Gepost op: 19 april 2007 - 12:21:04
Die heb ik in het donkerbruin. Heerlijke schoen.

Douchebag

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #595 Gepost op: 19 april 2007 - 13:18:27
De camera teruggevonden. wat plaatjes van mijn vorige maand aangeschafte C&J Whitehall hangrades. Enorm fijne schoen.

foto010101

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #596 Gepost op: 19 april 2007 - 13:59:43
Citaat van: "Doucheman"
De camera teruggevonden. wat plaatjes van mijn vorige maand aangeschafte C&J Whitehall hangrades. Enorm fijne schoen.

Ook een prachtige schoen! Overigens, zijn deze schoenspanners  niet wat te smal bij de hak? Ik heb deze Woodlore namelijk ook gehad, maar heb uiteindelijk gekozen voor Seeadler.

Douchebag

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #597 Gepost op: 19 april 2007 - 14:34:20
Citaat van: "Doucheman"

Ook een prachtige schoen! Overigens, zijn deze schoenspanners  niet wat te smal bij de hak? Ik heb deze Woodlore namelijk ook gehad, maar heb uiteindelijk gekozen voor Seeadler.

Misschien heb je gelijk  :-k

Marcel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #598 Gepost op: 04 mei 2007 - 18:42:19
Vandaag weer een geslaagd bezoek bij Sir Max. Daarbij de Alex aangeschaft in suède. Het betreft breedtemaat D.

know that I'm born and I know that I'll die, the in between is mine.

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #599 Gepost op: 04 mei 2007 - 19:02:32
Leuk schoentje Marcel. Jammer dat Eduard ze in suede heeft ingekocht, heb nl al de Wakefields.