Auteur Topic: Crockett & Jones  (1811339 keer gelezen)

foto010101

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Crockett & Jones - Deel II
Reactie #480 Gepost op: 21 februari 2007 - 14:04:10
Citaat van: "Elmer"
Ik heb net een nieuw cognac leren instapper van CJ zal edd f een pic schieten!

Ben benieuwd!
Te koop: Caruso, Incotex en Hugo Boss

https://www.marktplaats.nl/verkopers/7084980.html

Jason

• Gast
Reactie #481 Gepost op: 21 februari 2007 - 15:51:09
Citaat van: "L ' Avvocato"
Heb vandaag even in de C&J rondstore gekeken (Presidents' Day, bank holiday vandaag :) ) want ik wil een donker bruine schoen. Mijn Audleys in Tan Antique Calf zijn me toch iets te licht voor de winter. Ik twijfel tussen

en

De Savile zijn handgrade de Grosvenor niet. Scheelt wel USD 175 - daar kan ik dan een mooie C&J riem voor kopen. Ik ga er nog maar even over nadenken.

sta je al bekend als de sophisticated european?  :wink:

foto010101

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #482 Gepost op: 21 februari 2007 - 16:20:41
Citaat van: "Jason"
Heb vandaag even in de C&J rondstore gekeken (Presidents' Day, bank holiday vandaag :) ) want ik wil een donker bruine schoen. Mijn Audleys in Tan Antique Calf zijn me toch iets te licht voor de winter. Ik twijfel tussen

en

De Savile zijn handgrade de Grosvenor niet. Scheelt wel USD 175 - daar kan ik dan een mooie C&J riem voor kopen. Ik ga er nog maar even over nadenken.

Toen ik Engeland studeerde werd ik in ieder geval wel zo gezien: "those continental people dress too gayly".

Het viel me op dat zo weinig Britten (en natuurlijk ook Amerikanen, die droegen nogal ruime kleding) zich goed kleden. Alleen de zogenaamde upper class kleedt zich "impeccable", de rest is ver beneden de maat. De Fransen waren overigens redelijk...
Te koop: Caruso, Incotex en Hugo Boss

https://www.marktplaats.nl/verkopers/7084980.html

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #483 Gepost op: 21 februari 2007 - 17:29:24
Citaat van: "Doucheman"
Citaat van: "foto010101"
Het is idd de Handgrade Whitehall, die zowel in een E (standaard) als F geleverd kan worden. Leest: 330. Ik raad je aan de schoen eerst te passen alvorens te bestellen.

Heb er eerlijk gezegd een beetje moeite mee om hem bij Shoes & Shirts te gaan passen en elders te bestellen. Ben 1,5 jaar geleden bij Shoes & Shirts geweest om een paar Santoni's en C&J's uit de etalage te passen. Werd enorm uitgebreid geholpen, en afgeraden (!) de schoenen te kopen, omdat ik een smalle voet heb, waardoor volgens de goede man het leer zou gaan lubberen. Hij had het toen over een F leest, maar had niets daarvan in de prijs range (€350) waarin ik zocht.

Weet iemand of Pediwear een return policy heeft?

@Doucheman:
Als jij bij vB de maat 11G hebt kom je bij C&J eerder uit op 10,5E!
De E-fitting bij C&J is vergelijkbaar met de G-Fitting bij vB. Zeker als je en smalle voet hebt is F te breed. Ik heb bij Crockett&Jones een halve maat kleiner dan bij vB.
succes!

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Reactie #484 Gepost op: 21 februari 2007 - 17:34:50

Nog niet maar die mevrouw bij C&J was erg onder de indruk van mijn Audley's - blijkbaar worden ze in deze kleur speciaal voor S&S gemaakt

De meeste opmerkingen gaan verder over mijn mat, dat is hier echt niet gebruikelijk  :D  Hij wordt nu ook vrij lang maar ik durf niet goed naar de kapper, ik ben één keer hier bij de kapper geweest met mijn vriendinnetje en toen zei die kerel dat "he would love to go short on me" - ik ben heel hard gevlucht
The man with style, is the man who can smile

B-M

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #485 Gepost op: 21 februari 2007 - 18:10:04
Citaat

Wat voor wax gebruik je hiervoor Nexus? C&J heeft goede bijenwas, met een héél licht pigmentje. Prima.
Zelfs diegene die de hele dag bezig is met hoge literatuur, cinefiele films en hedendaagse klassieke muziek; wel, zelfs zo iemand wil soms alleen maar neuken met een blonde stoot."

rider

• Bekijk profiel
Reactie #486 Gepost op: 21 februari 2007 - 20:18:12
ik ben één keer hier bij de kapper geweest met mijn vriendinnetje en toen zei die kerel dat "he would love to go short on me" - ik ben heel hard gevlucht

Valt nog mee. Stel je voor hij zei down ipv short  :lol:

Jason

• Gast
Reactie #487 Gepost op: 22 februari 2007 - 23:54:59

Nog niet maar die mevrouw bij C&J was erg onder de indruk van mijn Audley's - blijkbaar worden ze in deze kleur speciaal voor S&S gemaakt

De meeste opmerkingen gaan verder over mijn mat, dat is hier echt niet gebruikelijk  :D  Hij wordt nu ook vrij lang maar ik durf niet goed naar de kapper, ik ben één keer hier bij de kapper geweest met mijn vriendinnetje en toen zei die kerel dat "he would love to go short on me" - ik ben heel hard gevlucht

Het past niet echt in hun beeld van verzorgd inderdaad.. straks ben the excentric european, maar of dat is wat je wil.. :wink:

Citaat
Toen ik Engeland studeerde werd ik in ieder geval wel zo gezien: "those continental people dress too gayly".

Het viel me op dat zo weinig Britten (en natuurlijk ook Amerikanen, die droegen nogal ruime kleding) zich goed kleden. Alleen de zogenaamde upper class kleedt zich "impeccable", de rest is ver beneden de maat. De Fransen waren overigens redelijk...

In ieder geval niet stijlforum impeccable..

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Reactie #488 Gepost op: 23 februari 2007 - 01:25:31

Maar vaak wel 'beter verzorgd'!
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Wouter

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #489 Gepost op: 28 februari 2007 - 10:52:29
Goedemorgen heren,

Lang geleden dat ik hier gepost heb. Dat wil niet zeggen dat mijn stijl zich niet ontwikkeld heeft  8) .

Nee zonder gekheid, ik kwam hier weer omdat vorige week iemand op het lumineuze idee gekomen is bij mij in te breken en naast een horloge, laptop en camera ook de helft van mijn kleding mee te nemen. Ik mis al mijn hemden en veel truien. Nu kon ik me herinneren dat er hier twee mensen posten die een bedrijf hadden in hemden, dit leek me de ideale manier om met maathemden aan te vangen. Zodra de maten goed zijn kun je namelijk 'doorbestellen'. Dit even ter info.

Dit is het schoenendeel van het forum. Ik post hier niet voor niets. Nu ik hier toch ben wil ik wel eventjes mijn laatst gekochte paar C&J laten zien:

Nu ik ze iets ingelopen heb zien ze er echt fabelachtig uit: subtiele kleurverschillen in het leer. Ik ben er in ieder geval erg tevreden mee. De schoen sluit ook prachtig om mijn voet. De volgende keer onderga ik zeker weer de hellegang van Nijmegen naar Maastricht.

Napoleon

• Gast
Reactie #490 Gepost op: 28 februari 2007 - 11:04:10
nice!

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Reactie #491 Gepost op: 28 februari 2007 - 11:11:31
Fraai!!
De weymouth Handgrade op de 337 leest!?
Met C&J spanners!?

Ziet er in het echt dus veel fraaier uit dan op papier!

Veel plezier ermee!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

Jason

• Gast
Reactie #492 Gepost op: 28 februari 2007 - 11:16:31
Citaat van: "Camiceria"

Maar vaak wel 'beter verzorgd'!

Hoe bedoel je dat? ik bedoel dat ze zich voor zover ik weet absoluut niet kleden volgens de stijlforum richtlijnen..

Desiderata

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #493 Gepost op: 28 februari 2007 - 12:21:34
Citaat van: "Migliore"

Ziet er in het echt dus veel fraaier uit dan op papier!

Veel plezier ermee!

Inderdaad! Ik had verwacht dat deze kleur bruin in het echt veel minder zou 'leven'.

Bart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #494 Gepost op: 28 februari 2007 - 17:06:37
Citaat van: "foto010101"
Citaat van: "Elmer"
Ik heb net een nieuw cognac leren instapper van CJ zal edd f een pic schieten!

Ben benieuwd!

Waar blijft de foto Elmer....ben erg benieuwd namelijk
Stemt rechts en haalt links in