Auteur Topic: Broeken  (496150 keer gelezen)

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Broeken - Deel III
Reactie #705 Gepost op: 19 februari 2006 - 16:19:45
Wat ik mij eigenlijk afvroeg.. krijgen jullie vaak commentaar op de hoogwaterbroek?

Bij mij op school ben ik de enige die dit doet...
Quotidie potest esse ultimo die

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Broeken - Deel III
Reactie #706 Gepost op: 19 februari 2006 - 16:20:15
Geen woordelijk commentaar...
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Broeken - Deel III
Reactie #707 Gepost op: 19 februari 2006 - 16:22:46
Citaat van: "Merlino"

lucky you  :wink:

Napoleon

• Gast
Broeken - Deel III
Reactie #708 Gepost op: 19 februari 2006 - 16:22:49

non verbale communicatie van een stelletje rukkers, daar kun je toch wel mee leven bachelor??  :D

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Broeken - Deel III
Reactie #709 Gepost op: 19 februari 2006 - 16:23:54
Citaat van: "Napoleon"

non verbale communicatie van een stelletje rukkers, daar kun je toch wel mee leven bachelor??  :D

Jazeker wel.. ik vind het juist grappig als mensen opmerkingen maken over mijn kledingstijl  :D .. Dat ze er uberhaubt moeite voor doen..

Hey Nappie ben je weer ontwaakt uit je grot  8)

Napoleon

• Gast
Broeken - Deel III
Reactie #710 Gepost op: 19 februari 2006 - 16:37:26
uit mijn roes idd...haha

Eli

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Broeken - Deel III
Reactie #711 Gepost op: 19 februari 2006 - 21:28:27
Citaat van: "Bachelor"
Wat ik mij eigenlijk afvroeg.. krijgen jullie vaak commentaar op de hoogwaterbroek?

Bij mij op school ben ik de enige die dit doet...

Ik krijg altijd commentaar op alles wat ik aandoe, omdat het altijd taps toeloopt, hier rust nog altijd wel een taboe op. Nouja goed, altijd is overdreven, maar wel redelijk vaak. Dan iets als: "nouja ik weet niet, ik zou zelf nooit zon broek dragen, maar het past wel bij jou". Maar ik moet wel zeggen dat als ik dan iets anders laat zien, iets langers, en dan zo kijk nu eens hoe het op de schoen valt dan zijn ze het wel eens ineens.

:lol:  :lol:
T don't mean a thing if IT ain't got that swing.

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Broeken - Deel III
Reactie #712 Gepost op: 20 februari 2006 - 16:48:03
Precies hetzelfde hier...
Op de Middelbare school word onder stijl (ofwel Style), de te wijde hiphop kleding verstaan met een overdaad aan Bl**g (wat haat ik dat woord). Ik word vaak vreemd aangekeken of als leraar aangezien... :)
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Broeken - Deel III
Reactie #713 Gepost op: 20 februari 2006 - 16:49:56
Citaat van: "Dhr. Lex P"
Op de Middelbare school word onder stijl (ofwel Style), de te wijde hiphop kleding verstaan met een overdaad aan Bl**g (wat haat ik dat woord). Ik word vaak vreemd aangekeken of als leraar aangezien... :)

Ja daar heb ik ook last van, laast was ik op een opendag en werd ik opeens door een aantal studenten aangesproken met de vraag of ik iets over een opleiding kon vertellen  :lol:.

Eigenlijk is het wel grappig  :wink:

Napoleon

• Gast
Broeken - Deel III
Reactie #714 Gepost op: 20 februari 2006 - 17:24:25

Ja daar heb ik ook last van, laast was ik op een opendag en werd ik opeens door een aantal studenten aangesproken met de vraag of ik iets over een opleiding kon vertellen  :lol:.

eigenlijk is het diep, diep triest. het is een teken van onkunde, onwetendheid, wereldvreemdheid. nederlanders zijn gewoon een stel boeren die werkelijk nergens kaas van gegeten hebben. gvd de hele samenleving kijkt naar rtl boulevard; waar gaat deze wereld naartoe? alles gaat naar de klote, vroeg of laat

Amen

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Broeken - Deel III
Reactie #715 Gepost op: 20 februari 2006 - 17:29:45
Citaat van: "Napoleon"

eigenlijk is het diep, diep triest. het is een teken van onkunde, onwetendheid, wereldvreemdheid. nederlanders zijn gewoon een stel boeren die werkelijk nergens kaas van gegeten hebben. gvd de hele samenleving kijkt naar rtl boulevard; waar gaat deze wereld naartoe? alles gaat naar de klote, vroeg of laat

Amen

Ga jij voor?  :lol:

Maar even serieus, De Nederlandse man moet nog veel leren qua kleding.

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Broeken - Deel III
Reactie #716 Gepost op: 20 februari 2006 - 17:32:34
Als je dat wilt veranderen heeft het gezin om ze te leren over goede kleding, je moet de calvinistische 'doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg'  mentaliteit er uithalen. Dat is het probleem en de reden dat Nederlanders zich over 't algemeen poep kleden! 't Mag niets kosten en vooral niet te opvallend zijn!
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Broeken - Deel III
Reactie #717 Gepost op: 20 februari 2006 - 17:34:06
Als je dat wilt veranderen heeft het gezin om ze te leren over goede kleding, je moet de calvinistische 'doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg'  mentaliteit er uithalen. Dat is het probleem en de reden dat Nederlanders zich over 't algemeen poep kleden! 't Mag niets kosten en vooral niet te opvallend zijn!

:lol: Klopt  \:D/

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Broeken - Deel III
Reactie #718 Gepost op: 20 februari 2006 - 17:35:54
Ik ga deze lente/zomer weer lekker in een (oud)roze Incotexje lopen  :P
This, madame, is Versailles.

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel