Ik gebruik em ook gewoon, vind het nogal raar staan als je em niet gebruikt. Net alsof je geen idee hebt waar dat rare lusje voor is.
Een verstelbare broekband voor bijvoorbeeld een autorit of voor na een diner heet een tunnelband; ook kan dit met gespen zoals de Engelsen gewend zijn. Een after-dinner split, een inkeping middenachter in de broekband, is ook een goede oplossing. Indien een broek geen riemlussen heeft, zit er aan de voorzijde geen sluitknoop maar een extra schuif. Als er riemlussen op een broek aanwezig zijn, dient u ze altij te gebruiken en niet om de broek aan te snoeren.
Die after dinner split heb ik ook niet begrepen. Wat is nou die toegevoegde waarde ervan???
Citaat van: "Napoleon"Die after dinner split heb ik ook niet begrepen. Wat is nou die toegevoegde waarde ervan???Als je auto rijdt (langdurig zitten) of even fijn wilt uitbuiken kan je de boel even wat losser zetten.
Ik heb een keer een mooie Incotex naar de kleermaker van SuitSupply Maastricht gebracht om de broekspijpen af te maken en de broeksband iets in te nemen. Resultaat: dinner split keihard dichtgestikt
En daar valt niks aan te verstellen toch, zonder naald en draad.
Citaat van: "Camiceria"Nou ja als die lus er toch zit. Ook weer zo raar om t ongebruikt te laten...Je hebt gelijk, je moet je lus goed gebruiken.
Nou ja als die lus er toch zit. Ook weer zo raar om t ongebruikt te laten...
Citaat van: "Jacob"Citaat van: "Camiceria"Nou ja als die lus er toch zit. Ook weer zo raar om t ongebruikt te laten...Je hebt gelijk, je moet je lus goed gebruiken.Had ik maar niet geweten waar die lus voor was...pfff....gister na een paar bier mijn riem uitgetrokken toen hij vast zat in dat lusje, helemaal uitgescheurd