Weet iemand trouwens waar het zwarte lusje aan de voorkant voor is? Ik ben nog niet ingewijd genoeg om dat zelf uit te vogelen :D
Dit lusje lijkt me anders toch echt aan de binnenkant te zitten... Weet niet hoe jij je riem draagt
Citaat van: "Sergio"Dit lusje lijkt me anders toch echt aan de binnenkant te zitten... Weet niet hoe jij je riem draagt Ik draag een riem, jij geen bril De broek ligt gewoon ergens op en dan lijkt het net alsof de voorkant heeeeel dichtbij de achterkant is. Perspectief heet dat
WTF de dude heeft gelijk! Wat een sneaky foto zeg!
Nou die kan ik zo in mijn zak steken.
Citaat van: "Sergio"Nou die kan ik zo in mijn zak steken.Achterzak of zak aan de voorkant?
Citaat van: "Rogier"Weet iemand trouwens waar het zwarte lusje aan de voorkant voor is? Ik ben nog niet ingewijd genoeg om dat zelf uit te vogelen Daar gaat de naald van je gesp doorheen Rogier -> dan blijft je riem mooi op zijn plaats zitten
Weet iemand trouwens waar het zwarte lusje aan de voorkant voor is? Ik ben nog niet ingewijd genoeg om dat zelf uit te vogelen
Ik maak hier trouwens nooit gebruik van... iemand van jullie wel?
Ik gebruik em ook gewoon, vind het nogal raar staan als je em niet gebruikt. Net alsof je geen idee hebt waar dat rare lusje voor is.