Auteur Topic: Boeken - Algemeen  (594721 keer gelezen)

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Boeken - Algemeen
Reactie #2745 Gepost op: 06 april 2020 – 18:59:57
Fantastisch interview. Dank voor het delen!
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

Camicia

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2746 Gepost op: 07 april 2020 – 14:58:16
In Groningen loopt die steevast in pak met wandelstok. Altijd leuk om te zien.

Elwin

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2747 Gepost op: 07 april 2020 – 16:43:19
Mooi interview!

DrTweed

• Gebruiker
  • “I am not young enough to know everything.”
    • Bekijk profiel
Reactie #2748 Gepost op: 16 juni 2020 – 10:54:39

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2749 Gepost op: 16 juni 2020 – 19:11:01
Geinige foto, onleesbaar boek
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

Ralef

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2750 Gepost op: 17 juni 2020 – 08:25:10
Ze kijkt alsof ze achteraan begonnen is

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2751 Gepost op: 17 juni 2020 – 09:28:26
Ze verbaast zich over het nawoord
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

Agent 327

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2752 Gepost op: 19 juni 2020 – 13:04:16
Ze was een fanatiek lezer.

Het origineel

We worked on a beach on Long Island. She was visiting Norman Rosten the poet.... I asked her what she was reading when I went to pick her up (I was trying to get an idea of how she spent her time). She said she kept Ulysses in her car and had been reading it for a long time. She said she loved the sound of it and would read it aloud to herself to try to make sense of it -- but she found it hard going. She couldn’t read it consecutively. When we stopped at a local playground to photograph she got out the book and started to read while I loaded the film. So, of course, I photographed her. It was always a collaborative effort of photographer and subject where she was concerned -- but almost more her input.

Laatst bewerkt op: 19 juni 2020 – 13:07:56 door Agent 327
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

L.deJong

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • AuthenticFit
Reactie #2753 Gepost op: 19 juni 2020 – 14:07:25
Ze was een fanatiek lezer.

Het origineel

We worked on a beach on Long Island. She was visiting Norman Rosten the poet.... I asked her what she was reading when I went to pick her up (I was trying to get an idea of how she spent her time). She said she kept Ulysses in her car and had been reading it for a long time. She said she loved the sound of it and would read it aloud to herself to try to make sense of it -- but she found it hard going. She couldn’t read it consecutively. When we stopped at a local playground to photograph she got out the book and started to read while I loaded the film. So, of course, I photographed her. It was always a collaborative effort of photographer and subject where she was concerned -- but almost more her input.

Leuk het achtergrond verhaal, en fijn om te lezen dat zij het ook moeilijk vond om te lezen.

Charlie II

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2754 Gepost op: 27 juni 2020 – 10:10:49
Nieuw spul van de Folio Society.

“A man should look as if he’s bought his clothes with intelligence, put them on with care and then forgotten all about them.”

Linger

• Gebruiker
  • The Mighty Linger
    • Bekijk profiel
Reactie #2755 Gepost op: 27 juni 2020 – 10:50:46
Ik vond ruim 70 pond voor Dune toch wat te gortig. Is het t waard Charlie?

Charlie II

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2756 Gepost op: 27 juni 2020 – 11:22:14
Jazeker. Mooie afwerking en illustraties. Bovendien staat 't natuurlijk super in de boekenkast. Het is maar net wat je voorkeur heeft. Er zal ongetwijfeld ook een softcover van Penguin Books zijn.
“A man should look as if he’s bought his clothes with intelligence, put them on with care and then forgotten all about them.”

Winne2

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2757 Gepost op: 27 juni 2020 – 20:38:00
Er zal ongetwijfeld een middenweg zijn Charles.
TAFKADM

E.J.

• Gebruiker
  • Niets boven nieuw.
    • Bekijk profiel
Reactie #2758 Gepost op: 28 juni 2020 – 18:15:05
Goh, ik heb Campaigns of Napoleon van David Chandler in de uitgave van de Folio society. Heb alles dat er aan doos een stofhoes omheen zat direct weggegooid  >:)
Met bijkans beschamend gemak te plagiëren te parodiëren en via enigerlei andere vormen van ordinair jatwerk te exporteren.

mint

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2759 Gepost op: 04 juli 2020 – 23:18:43
Jazeker. Mooie afwerking en illustraties. Bovendien staat 't natuurlijk super in de boekenkast. Het is maar net wat je voorkeur heeft. Er zal ongetwijfeld ook een softcover van Penguin Books zijn.

zou Dune niet willen hebben gelezen met illustraties, maar ik vind softcovers dan ook prima  :)