Ik heb me door de 25 paginas schoenen poetsen heen geworsteld en ben geinspireerd om ook maar eens te gaan poetsen met mijn assortiment Santoni's:

Ik heb ze nu nog geen jaar maar heb nog o keer gepoetst

omdat ik bang ben om met mijn oude van Bommel poets schade aan te richten. Waar kan ik in de buurt van Breda of Tilburg terecht om poets munitie in te kopen van de goede merken: LCT creme tot wax / sapphire / crema doro, borstels, high tech doekjes...., etc etc en vooral een goed en gedegen advies ? Waar ik de schoenen heb gekocht verkopen ze niet eens schoenpoets dus dat is geen optie. Kun je ze niet ergens laten poetsen in Brabant ?
Een witte poetsdoek heb ik al (zie foto).....vette pech voor het overleden schaap \

/.
Ik ben echt opzoek naar een goed adres waar ik mijn schoenen mee naar toe wil nemen, er moet serieus onderhoud gepleegd worden.
Toevoeging:
Ik kan natuurlijk ook via internet bestellen nést pas maar dan moet ik wel de kleuren kennen !
http://www.quality-shop.nl/saphir_medaille_d_or/bekijk_alle_producten.htmlPlan of attack:
1) Eerst borstels om de schoenen schoon (zit echt geen vuil op) te krijgen (welke) ? 1 per paar schoenen ?
2 & 3) Schoencreme Pate de Luxe 100 ml (op kleur of kies ik 02 kleurloos....) dit ga ik opbrengen met Insmeerborstel Saphir Medaille d'Or (paardenhaar neem ik een lichte en donkere afhankelijk van de schoenkleur) (minder = beter), creme invrijven met doek (druppel water) met karate-kid mr miagi beweging. hierna laat ik ze rusten......intrekken. Uitborstelen met Uitpoetsborstel Saphir Medaille d'Or met lichte en donkere haren.
4) Schoencreme Pommadier 100 ml erop met doek (druppel water) (neem ik kleurloos en zwart voor de gepatineerde neuzen).
5) Uitvrijven en opglanzen met een paar Poetsdoek Chamoisine 1 voor iedere kleur ? Nu moet ik weer uitborstelen toch ? Kan ik het beste weer een andere Uitpoetsborstel Saphir Medaille d'Or apart voor de chamoise nemen ?
6) ? Na behandeling inspuiten met Super Invulner 300ml ?
Klopt het zo een beetje volgens de SF puristen ?

:
Merci de votre conseille,
mr junior poetser